اطلاعیه

مقالات انگلیسی درباره برون سپاری با ترجمه فارسی ۲۰۲۳-۲۰۲۲

در این صفحه مجموعه مقالات انگلیسی علمی پژوهشی و علمی ترویجی (مروری) جدید در زمینه برون سپاری Outsourcing  با ترجمه تخصصی مربوط به سال های ۲۰۲۳ – ۲۰۲۲ – ۲۰۲۱  و … از مجلات (ISI, JCR, اسکوپوس Scopus و…) و نشریات معتبر الزویر ( ساینس دایرکت ) ، امرالد ، اسپرینگر ، وایلی و .. موجود می باشد- مقالات ترجمه شده درباره برون سپاری کاملا تخصصی ، روان و سلیس به زبان فارسی به صورت فایل وورد WORD ترجمه و تایپ شده اند. این مقالات  به عنوان مقاله بیس برای نگارش پروپوزال ها و پایان نامه های مرتبط با برون سپاری (مقاله بیس در مرود برون سپاری ۲۰۲۲- ۲۰۲۳) نیز قابل استفاده می باشند- دانلود مقالات انگلیسی برون سپاری ، رایگان می باشد – مقالات ۲۰۲۲  و ۲۰۲۳ مدیریت برون سپاری به لیست اضافه گردید. 

مقالات انگلیسی با ترجمه تخصصی 2020-2019

مقالات بیس پایان نامه در تمامی رشته ها

برای مشاهده جزییات و دانلود مقاله انگلیسی مدیریت برون سپاری

بر روی عنوان مقاله مورد نظر کلیک نمائید

مقالات انگلیسی در مورد برون سپاری با ترجمه تخصصی

  1. مقاله انگلیسی با ترجمه ۲۰۲۳ دستورالعمل هایی برای مدیران بخش دولتی در مورد ارزیابی تأثیر برون سپاری بر استراتژی های تداوم کسب و کار
  2. مقاله انگلیسی ترجمه شده ۲۰۲۰ مدل برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش سودآوری SME های برون سپاری منابع انسانی از طریق تحول دیجیتال
  3. مقاله انگلیسی ترجمه شده ۲۰۱۹ برون سپاری آنلاین و آینده کار
  4. مقاله انگلیسی با ترجمه ۲۰۱۹ تاثیر ویژگی های فرایند حسابداری بر برون سپاری حسابداری – مقایسه کاربران ابری و غیر ابری سیستم های اطلاعات حسابداری
  5. مقاله انگلیسی با ترجمه ۲۰۱۹ رابطه بین خدمات مربوط به عملیات حسابرسی داخلی و عملکرد عملیاتی شرکت
  6. مقاله ترجمه شده ۲۰۱۸ : نامتقارنی شرکت و برون سپاری استراتژیک
  7. مقاله انگلیسی با ترجمه ۲۰۱۷ شناسایی معیارهای چندگانه برای انتخاب تأمین کننده در برون سپاری پروژه های IT
  8. مقاله ترجمه شده ۲۰۱۷ : ظرفیت جذب و برون سپاری تحقیق و توسعه
  9. دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه: برون سپاری منابع انسانی: اثرات بازار و کارایی عملیاتی بر عملکردهای منابع انسانی اجرایی
  10. مقاله لاتین با ترجمه: یک مطالعه تجربی درباره ی منشأ عملکرد رابطه ای فروشنده در برون سپاری سیستم های اطلاعاتی برون مرزی
  11. دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه: برون سپاری منابع انسانی : اثرات بازار و کارایی عملیاتی عمکردهای منابع انسانی اجرایی
  12. دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه: ارتباط، قرارداد و موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات
  13. مقاله انگلیسی با ترجمه: هماهنگ سازی شیوه های کنترل سازمانی با عملکرد رقابتی برون سپاری
  14. دانلود رایگان مقاله لاتین ترجمه شده:چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری
  15. مقاله انگلیسی با ترجمه: مدل ترکیبی SWOT وAHP در برون سپاری بازاریابی ورزشی با استفاده از یک مورد ورزش بین دانشکده ای
  16. مقاله انگلیسی با ترجمه: اداره کردن تعارض، اطمینان و تعهد در روابط برون سپاری
  17. دانلود رایگان مقاله انگلیسی با ترجمه: تصمیم‌گیری چند شرطی برای برون سپاری انتخاب قراردادها بر اساس تابع کاربردی مدل Electre
  18. مقاله انگلیسی با ترجمه: برون سپاری ـ مزایا و ریسک ها

مقالات انگلیسی درباره برون سپاری بدون ترجمه

  1. مقاله انگلیسی ۲۰۲۳ ارائه نمونه کارهای قبلی و عملکرد فروش در پلتفرم های برون سپاری آنلاین: نقش تعدیل کننده تخصص
  2. مقاله انگلیسی ۲۰۲۲ تأثیر توسعه مالی بر برون سپاری و بهره وری کل
  3. مقاله انگلیسی ۲۰۲۲ پیامدهای عملکردی برون سپاری: یک متاآنالیز
  4. مقاله انگلیسی ۲۰۲۱ انعطاف پذیری برون سپاری تحت محدودیت های مالی
  5. مقاله انگلیسی ۲۰۲۰ تأثیر ویژگی های مبادله بر موفقیت برون سپاری لجستیک

مفهوم برون سپاری

برون سپاری در واقع سپردن برخی مسئولیت ها به یک شرکت یا یک شخص ثالث، و بستن قرارداد با آنهاست تا برخی کارها را انجام دهند. به بیانی دیگر برون سپاری در مفهوم اولیه خود بدین معناست که بخشی از فعالیتهای یک شرکت به بیرون سپرده شود و در حقیقت خود شرکت از فرایند خارج شود و کارها توسط شخص ثالث انجام شود

 

دلایل برون سپاری

۱- کمبود منابع

یکی از اصلی‌ترین دلایل برون سپاری، کمبود در منابع ضروری است، که می‌تواند شامل این موارد باشد: کمبود کارمندانی که دانش‌ کافی برای انجام کار دارند (برای مثال مهندسان)، کمبود مواد خام (برای مثال نفت یا مواد معدنی) و کمبود نیروی کاری که تجربه کافی برای انجام کار را داشته باشد.

۲- هماهنگی با هسته‌ی اصلی کسب و کار

بعضی کارهای جانبی همیشه برون سپاری می‌شوند. این کار باعث می‌شود مدیران بتوانند تمرکز بیشتری روی کارهای اصلی داشته باشند، به جای اینکه منابع زیادی صرف کارهایی بکنند که اگرچه برای کسب و کار ضرورت دارد اما به هسته‌ی اصلی کسب و کار مربوط نمی‌شود. یک مثال خوب برای این مورد بیمارستان بزرگی است که عملیات امنیتی‌اش را به شرکتی که در امور امنیتی تخصص دارد برون سپاری می‌کند.

۳- کاهش هزینه‌

هزینه‌ی نیروی کار و مواد اولیه روز به روز در حال افزایش است و رقابت، شرکت‌ها را مجبور می‌کند قیمت‌ها را پایین نگه‌دارند. اگر راهی برای برون سپاری وجود داشته باشد که بتواند موجب کم کردن هزینه شرکت شما شود و بر معایب برون سپاری غلبه کند، باید به خوبی بررسی شود.

۴- انعطاف پذیری کسب و کار

نیاز‌های فصلی و دوره‌‌ای که با گذشت زمان کم و زیاد می‌شوند، نیازهای متعددی به منابعِ شرکت تحمیل می‌کنند. هر قراردادی که برای برون سپاری بسته می‌شود، می‌تواند انعطاف‌پذیری لازم را برای تثبیت این نیاز‌های متعدد فراهم کند. برای مثال یک شرکت در زمان حسابرسی‌های مالیاتی یا زمان حسابرسی توسط مالکان شرکت تعدادی حسابدار استخدام می‌کند.

۵- کاهش هزینه‌های بالاسری

برخی کارها تنها برای اینکه شروع بشوند به سرمایه‌ی زیادی احتیاج دارند. این هزینه‌ها می‌توانند از طریق عقد قرارداد با یک شرکت دیگر کاهش یابند. برای مثال یک شرکت به جای اینکه متحمل هزینه‌ی ساخت یک سیستم تلفنی در فضای شرکت شود می‌تواند وظیفه‌ی پاسخ‌گویی به نیازهای بخش خدمات مشتریان را به یک مرکز تلفن برون سپاری کند.

مزایای برون سپاری

۱ دسترسی به آخرین تکنولوژی

چگونه کارمندان خود را به روز نگه می دارید؟ برون سپاری به شما این امکان را می دهد که بیش از یک کارمند حرفه ای داشته باشید. هر چه کارمندان حرفه ای بیشتری داشته باشید، می توانید توصیه هایی بیشتری را در مورد کسب درآمد از آنها دریافت کنید.

۲ صرفه جویی در هزینه

برون سپاری خدمات، مزایای مالی بسیاری را برای شما فراهم می کند.

۳ کارکنان متخصص

شرکت هایی که برون سپاری می کنند، کارکنانی را استخدام می کنند که شرایط خاص و گواهی نامه معتبر در اختیار داشته باشند. اگر کارکنان تمام وقت استخدام کنید، نمی دانید که آیا آنها از تخصص لازم برخوردار هستند یا خیر، بنابراین شما ممکن است فرد اشتباهی را برای کار استخدام کنید.

۴ انعطاف پذیری

افرادی که کار شما را خارج از شرکت به عهده می گیرند منابع متعددی را در اختیار دارند، در حالی که کارمندان داخلی ممکن است منابع و قابلیت های محدودی داشته باشند.

۵ امنیت شغلی و کاهش فرسودگی شغلی کارکنان

استفاده از یک شرکت برون سپاری، بار را از دوش پرسنلی بر می دارد که کارهایی غیر از کارهایی که برای آن استخدام شده اند را انجام می دهند. هنگامی که به کارکنان اجازه می دهید کاری را انجام دهند که در آن صلاحیت دارند و یا برای انجام آن استخدام شده اند، ارتباط بهتری با کارکنان خود بر قرار می کنید.

معایب برون سپاری

۱. از دست دادن کنترل مدیریتی

زمانی که قراردادی امضا می‌کنید تا یک شرکت دیگر بخشی از کار شما را بر عهده بگیرد، شما مدیریت و کنترل آن بخش از کار را بر عهده آن شرکت می‌گذارید. شرکتی که کار را به آن برون سپاری کرده‌اید استانداردهایی را که برای شرکت خودتان مهم است، در نظر نمی‌گیرد. آنها تنها به دنبال این هستند تا از خدمتی که به شما و شرکت‌های دیگری مثل شما رائه می‌دهند، سود ببرند.

۲. هزینه‌های پنهان

شما قرادادی با شرکتی که کار را به آن برون سپاری می‌کنید، امضا می‌کنید که جزئیات خدماتی که برای شما فراهم خواهد شد در آن مشخص می‌شود. شما مجبور خواهید بود برای هر چیزی که در قرارداد ذکر نشده است هزینه اضافی پرداخت کنید. علاوه بر این شما باید یک وکیل استخدام کنید تا جزئیات قراردادی را که امضا کرده‌اید بررسی کند. آن شرکت قبلا این کار را کرده‌ و قرارداد را از قبل آماده کرده‌ است. بنابراین زمانی که مذاکرات آغاز شود شما در موضعِ ضعف خواهید بود.

۳. خطری برای امنیت و اسرار شرکت

چیزی که همچون خون در رگ‌های شرکت جریان دارد اطلاعاتی است که شرکت بر اساس آنها به جلو می‌رود. اگر شما فهرست حقوق افراد، اطلاعات پزشکی یا هر اطلاعات محرمانه‌ی دیگری دارید که باید در اختیار شرکتی که کار را به آن برون سپاری کرده‌اید قرار بدهید، این خطر وجود دارد که اطلاعات محرمانه‌ی شما فاش شود. اگر کاری که قرار است برون سپاری شود شامل دارایی‌های مشترک شرکت یا داده‌ها و اطلاعات شرکت باشد (برای مثال طرح محصولات، فرمولها و غیره)، این مسئله باید در تصمیم‌گیری شما در نظر گرفته شود. شرکتی که قرار است کار به آن برون سپاری شود را به دقت ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که داده‌های شما حفظ می‌شوند و در صورتی که اتفاقی رخ دهد، قرار داد آن را پیش‌بینی کرده است. با برون سپاری امکان دارد اسرار شرکت برملا شود.

۴. مشکلات کیفیت

شرکتی که کار را به آن برون سپاری می‌کنید، تنها با پول انگیزه می‌گیرد. از آنجا که در قراردادی که می‌بندید قیمت را قطعی می‌کنید، تنها راه آنها برای افزایش سود، کاهش هزینه‌ها خواهد بود و تنها زمانی که آنها شرایط قرارداد را برآورده کنند، شما به آنها پول می‌دهید. علاوه بر این شما توانایی پاسخ دادن به تغییرات سریع محیط کسب و کار را نیز از دست می‌دهید، چرا که قرارداد کاملا مشخص است و برای هر تغییری شما باید هزینه‌ی اضافه پرداخت کنید. در بعضی موارد برون سپاری باعث پایین آمدن کیفیت محصول یا خدمات شما می‌شود.

۵. کار شما به توان مالی یک شرکت دیگر گره می‌خورد

از آنجا که شما بخشی از کار خود را به یک شرکت دیگر واگذار کرده‌اید، اکنون کار شما به توان مالی‌ یک شرکت دیگر گره خورده است. در نتیجه باید این انتظار را داشته باشید که شرکتی که کار را به آن برون سپاری کرده‌اید ورشکسته بشود و کار شما نیمه کاره بماند.

۶. ذهنیت بد و اثرات منفی

واژه‌ی برون سپاری چیزهای مختلفی را در ذهن افراد تداعی می‌کند. اگر در جامعه‌ای زندگی می‌کنید که در آن شرکتی کارهای برون سپاری شده انجام می‌دهد و دوستان و نزدیکان شما را استخدام می‌کند، آنگاه برون سپاری چیز خوبی خواهد بود. اما اگر دوستان و نزدیکان‌تان به‌خاطر برون سپاری کارشان را از دست داده باشند، آنگاه برون سپاری چیز خوبی نخواهد بود. همچنین اگر شما بخشی از کار خود را برون سپاری کنید، روحیه‌ی نیروی کارتان ممکن است آسیب ببیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.