خانه / مقالات انگلیسی با ترجمه / مدیریت / مقاله انگلیسی نقش ریسک درک شده، جذابیت فروشگاه اینترنتی و آشنایی با واقعیت افزوده (AR) در تأثیرگذاری AR بر قصد مشتری

مقاله انگلیسی نقش ریسک درک شده، جذابیت فروشگاه اینترنتی و آشنایی با واقعیت افزوده (AR) در تأثیرگذاری AR بر قصد مشتری

این مقاله ISI به زبان انگلیسی از نشریه الزویر مربوط به سال ۲۰۲۰ دارای ۹ صفحه انگلیسی با فرمت PDF می باشد در ادامه این صفحه لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی و بخشی از ترجمه فارسی مقاله موجود می باشد.

کد محصول: M943

سال نشر: ۲۰۲۰

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

تعداد صفحه انگلیسی: ۹ صفحه PDF

عنوان کامل فارسی:

مقاله انگلیسی ۲۰۲۰ :  نقش های ریسک درک شده ، جذابیت فروشگاه اینترنتی و آشنایی با واقعیت افزوده (AR) در تأثیرگذاری AR بر قصد (تصمیم) مشتری

عنوان کامل انگلیسی:

The roles of perceived risk, attractiveness of the online store and familiarity with AR in the influence of AR on patronage intention

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی

وضعیت ترجمه: این مقاله تاکنون ترجمه نشده برای سفارش ترجمه ی مقاله بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید (کد مقاله:M943)

ثبت سفارش ترجمه تخصصی در تمامی رشته ها

مقالات مرتبط با این موضوع: برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این موضوع (با ترجمه و بدون ترجمه)  بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید

مقالات انگلیسی مرتبط با این موضوع جدید

چکیده فارسی:

طی چند سال اخیر فناوری واقعیت افزوده (AR) توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما هنوز سوالات زیادی در مورد مزایای آن برای خرده فروشان آنلاین وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که AR از طریق ارزیابی لذت بخشی و سودمندی ، بر رفتارهای مرتبط با قصد خرید و تصمیمات مشتری تأثیر مثبتی دارد. هدف از این تحقیق توسعه مطالعات پیشین با ادغام نقش های میانجی ریسک درک شده از خرید یک محصول از فروشگاه اینترنتی و جذابیت فروشگاه اینترنتی است. همچنین به مطالعه نقش تعدیل کننده آشنایی با AR نیز می پردازد. دو بررسی، نقش مهم ریسک درک شده در تأثیر AR بر تصمیمات مشتری را تأیید می کنند. علاوه بر این ، هر چه افراد بیشتری با AR آشنا باشند ، AR ریسک درک شده را بیشتر کاهش می دهد و قصد مشتری را افزایش می دهد.

واژه‌های کلیدی: واقعیت افزوده ، ریسک درک شده ، فروشگاه آنلاین ، Hype

۶.نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی

این تحقیق با دو بررسی نقش ریسک درک شده در تأثیر AR بر فروشگاه های آنلاین ، اهمیت حسابداری برای آشنایی با AR و جذابیت ، به ویژه در مورد ارزیابی لذت بخشی  را نشان داده است. ما دو مفهوم عمده مدیریتی را در تحقیقات خود مشاهده می کنیم. که هر دو در رابطه با استفاده از AR توسط خرده فروشان آنلاین سر و کار دارند. ابتدا ، نقش ارزیابی لذت بخشی و تأثیر آن بر جذابیت نشان می دهد که خرده فروشان آنلاین به عنوان بخشی از  استراتژی ارتباطی خود از مزایای استفاده از AR و به طور کلی استفاده از  فناوری بهره مند می شوند. هنگامی که فقط یک فروشگاه آنلاین امکان استفاده از فناوری های جدید را عرضه می کند ، تا زمانی که این فناوری به طور فراگیر گسترش نیافته باشد ، متفاوت از رقبا شناخته خواهد شد. اما این  بدان معنی است که این مزایای “Hype ” (مزیت های تبلیغی) ممکن است کوتاه مدت باشد. هنگامی که مردم با این فناوری بیشتر آشنا شده و فروشگاه های آنلاین بیشتری از آن استفاده می کنند ، ممکن است اثرات لذت بخش حضور این فناوری از بین برود. این بدان معنی است که فروشگاه آنلاین باید فناوری را سرگرم کننده تر یا متفاوت تر کند.

یک استراتژی جایگزین ،تمرکز بر  روی مزایای بلند مدت است که AR در این راستا می تواند به بازدید کنندگان فروشگاه آنلاین ارائه دهد و آنها را در انتخاب آنلاین محصول مطمئن تر کند. این ممکن است منجر به ایجاد طرح های مختلفی از  برنامه های کاربردی AR شود: برنامه های کاربردی ساده تر ، واقعی تر ، شاید با سرگرم کنندگی کمتر اما کارآمدتر.

Abstract

Augmented reality has raised considerable interest over the last few years. But the questions of its benefits for online retailer is still pending. Research has shown that AR has a positive influence on patronage and purchase behavior intention via hedonic and utilitarian evaluation. The goal of this research is to extend previous works by integrating the mediating roles of perceived risk of buying a product on the online store and of attractiveness of the online store. It is also to study the moderating role of familiarity with AR. Two experiments confirm the crucial role of perceived risk in the influence of AR on patronage intention. Moreover, the more people are familiar with AR, the more AR decreases perceived risk and increases patronage intention.

Keywords: Augmented reality,Perceived risk ,Online store, Hype

۱.Introduction

 In spite of its popularity, augmented reality (AR), defined as technologies in which “the display of an otherwise real environment is augmented by means of virtual (computer graphic) objects’ (Milgram and Kishino, 1994), fails to reach mass adoption: according to a survey of the Digital Marketing Institute in 2017, 60% of firms are currently not using AR and Gartner, in the 2018 edition of its hype cycle of emerging technologies, still sees AR as being in the “trough of disillusionment”, a phase were a technology is perceived as not holding on to its promises…

۶.Conclusion and managerial implications

This research has demonstrated with two experiments the role of perceived risk in the influence of AR for online stores, the importance of accounting for familiarity with AR and attractiveness, especially concerning hedonic evaluation. We see two main managerial implications to our research. They both deal with the relevance of the use of AR by online retailers. Firstly, the role of hedonic evaluation, and the impact on attractiveness, shows that online retailers will benefit from using AR, and probably technology more generally, as part of their communication strategy. An online store just showing the possibility to use new technologies will probably be perceived as different from competitors, as long as the technology has not been widely adopted. But it also means that this “hype” benefit may be short lived. Once people become more familiar with the technology and more online store use it, the hedonic effect of the presence of the technology may disappear. This means that online store needs to make the technology even more fun or different.

An alternative strategy is to focus on the long term benefits AR can provide to online store visitors: making them more confident with their choice of a product online.  This may lead to other design developments of AR applications: more simple, more realistic, maybe less fun but more efficient applications. …

مقالات مرتبط با این موضوع
مقالات ۲۰۲۰ مدیریت با ترجمه

مقالات ۲۰۲۰ مدیریت بازرگانی

مقالات ۲۰۲۰ رفتار مشتری

مقالات ۲۰۲۰ فناوری اطلاعات

مقالات ۲۰۲۰ تجارت الکترونیک

مقالات ۲۰۲۰ مدیریت ریسک

مقالات ۲۰۲۰  درباره خرده فروشی