اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M338

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۲۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۶ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) : اثرات واسطه عوامل سازمانی

عنوان انگلیسی:

Analyzing the impact of knowledge management on CRM success: The mediating effects of organizational factors

چکیده فارسی:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای CRM است. با بررسی مقالات، ما دریافتیم بسیاری از مطالعات به تجزیه و تحلیل نقش حیاتی ایفا شده توسط طرح های KM به عنوان عوامل تعیین کننده موفقیت  CRM پرداخته اند. علاوه بر این، ما دربافتیم مطالعات متنوعی نشان می دهد که در زمان اجرای این استراتژی نرخ بالایی از شکست وجود دارد، به طوری که هنوز هم هیچ چارچوب مفهومی یکپارچه ای برای هدایت شرکت ها جهت اجرای موفقیت آمیز آن وجود ندارد. در این مقاله، با استفاده از داده های ۱۵۳ هتل اسپانیایی، روابط بین KM وموفقیت CRM را با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی می کنیم. ایده اصلی این است که داشتن قابلیت های مدیریت دانش برای موفقیتCRM  کافی نیست، بلکه عوامل دیگری نیز وجود دارد که می توان در نظر گرفت. در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می رسد آنها واسطه تاثیر گذاری عوامل دیگر (قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM (در قوانین و مقررات مالی و بازاریابی) می باشند.

کلید واژه ها:

مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری، مدل موفقیت، فن آوری / سازمانی / مشتری، عوامل گرایش

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶- محدودیت ها و خطوط پژوهشی آینده

محدودیت هایی در پژوهش گزارش شده و همچنین زمینه هایی برای تحقیقات آینده وجود دارد، که قابل ذکر است. با توجه به این محدودیت ها، ابتدا، استفاده از داده های مقطعی ما را از تجزیه و تحلیل بررسی تکامل در زمان پدیده محروم ساخت. دوم، اگر چه نمونه ما مشابهنمونه های استفاده شده در مطالعات مختلف قبلی در این بخش بود، اما اندازه نمونه تا حدی کوچک است. به منظور حل این مشکل ما از روش نمونه گیری تصادفی به منظور بدست آوردن اطلاعات آماری قابل توجهی از جمعیت استفاده کردیم. سوم، استفاده از ادراکات مدیریتی (از مدیران مسئول و مدیران بازاریابی شرکت ها) برای ارزیابی متغیرهای مدل های مختلف و نتایج حاصل از CRM نیز می تواند به عنوان یک محدودیت در نظر گرفته شود. درخواست از سایر افراد در همان شرکت و استفاده از روش های دیگر (اطلاعات مالی) برای اندازه گیری موفقیت CRM به حل این مسئله کمک خواهد کرد. چهارم، این مطالعه تجربی به طور خاص در بخش هتل اسپانیا متمرکز شده است، بنابراین نتایج به دست آمده ممکن است به طور کامل به سایر بخش های فعالیت و یا کشورهای دیگر قابل تعمیم نباشد.

خط اول پژوهشی آینده ممکن است انجام مطالعات با استفاده از نمونه های بزرگتر و داده های طولی باشد که به ما اجازه می دهد توضیح بهتری از روابط مشاهده شده و تکامل زمانی آنها داشته باشیم. مطالعات انجام شده در سطح بین المللی نیز به منظور آزمون اعتبار مدل با استفاده از داده های کشورهای دیگر نیز می تواند مفید باشد. احتمال دیگر این است به طراحی مطالعات تجربی بپردازیم که از عوامل مختلف درگیر در توسعهCRM را در نظر بگیرند: مدیران، کارکنان، و مشتریان. پژوهش های آینده همچنین می تواند متغیر توضیحی به مدل اضافه کند. در نهایت، مدل موفقیت توسعه یافته در اینجا را می توان به بخش های دیگر خدمات، و همچنین بخش های دیگری از فعالیت ها، به منظور تست قابلیت تعمیم آن بکار برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.