اطلاعیه

مقاله ترجمه شده گزارش و افشاء کنندگان گزارش

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h29

قیمت فایل ترجمه شده  ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۸

سال نشر: ۲۰۰۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۶

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده گزارش و افشاء کنندگان گزارش

عنوان انگلیسی:

Uniform Audit & Accounting Guide: For Audits of Transportation Consultants Indirect Cost Rates

بخشی از ترجمه فارسی:

فصل نهم: گزارش و افشاء کنندگان گزارش:

گزارش های حسابرسی ممکن است تفسیر کند انواعی از فرمت ها و سبک ها را هنگام انجام حسابرسی هزینه های غیرمستقیم حسابرس باید تهیه کند گزارشی از صورت وضعیت هزینه های غیرمستقیم و یک گزارش از کنترل های داخلی. مثالهای ارائه شده بعدی این گزارشهایی که ما سفارش می کنیم برای استفاده بوسیله بخش حسابرسان انتقال حکومت و شرکت های حسابداری عمومی در هنگام انجام حسابرسی های هزینه های غیرمستقیم شرکت های مشاوره ای مهندسی.

انجمن آمریکایی اصلی حکومتی و ادارات انتقالی (AASHTO) کمیته حسابرسی و کنسول آمریکایی شرکت های مهندسی (AcEc) کمیته انتقال تهیه کرده‏اند و تصویب شده‏اند برای استفاده بعدی نرخ هزینه های غیرمستقیم قالب های گزارشی حسابرسی را برای شرکت های کنسولگری مهندسی شکل استفاده این قالب گزارشی بوسیله حکومت اصلی و حسابرسان بخش انتقالی و شرکت‏های حسابداری عمومی بصورت گسترده ای زیاد خواهد کرد فهم و مطلوبیت این گزارش ها را هنگامی که توزیع می‏شوند برای شرکت های کنسول‏گری و فدرال، دولت و نمایندگان محلی که قرارداد میکند برای خدمات حرفه‏ای آنها. آن مهم است برای حسابرسان برای فهمیدن اینکه هر هزینه غیرمستقیم حسابرسی باید کاهش یابد مطابق با استانداردهای قبول شده حسابرسی عمومی و استانداردهای حسابرسی مالی در ادامه با استانداردهای حسابرسی دولتی منتشر شده بوسیله mptroblcr عمومی ایالات متحده آمریکا همچنین برنامه هزینه های غیرمستقیم باید تهیه شود مطابق با اصول تشریح شده حسابداری در قسمت ۳۱ قوانین نگهداری مرکزی

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

پیشنهادات نرخ تصادفی:

شرکت تهیه نکرده است یک نرخ تصادفی پیشنهاد در توافق با FARs . در این لحظه شرایط نگهداری می شوند روی آنهایی که بصورت گسترده ای توزیع کرده‏اند برای عدم توانایی تولید یک گزارش پیشنهاد صحیح در ادامه با قضاوتهای که شرکت با FARs دارد. قراردادها با DOT نیاز دارد که یک مشاوره نگهدارد. اطلاعات مالی مناسب را برای صورت وضعیت های درست برای هزینه های واقعی. بدون یک پیشنهاد، شرکت نمیتواند تصدیق شود برای اعتبار هزینه‏های صورت حساب شده.

گزارش هزینه های غیرجایز:

یک تعدادی از معاملات، برای انواع هزینه های ملاحظه شده برای اینکه جایز باشند برای سالها، پاشیده شده یافت شدند از طریق حسابهای مخارج غیرمستقیم. این قسمت نتیجه شده افزایش یافته برای تعیین اینکه اگر معاملات شخصی در ادامه حسابهای معاملات غیرجایز مرتبط نشده با حساب هایی که در آن آنها ثبت شده بودند. بر طبق FAR 31 – ۲۰۱۲ و ۶ .

شرکت مسئول است برای تعیین و استثنا کردن همه هزینه های غیرجایز از پیشنهاد قابل اعمال برای یک قرارداد دولتی. پیمانکار همچنین مسئول است برای حسابداری برای هزینه های که مناسب اند و برای نگهداری ثبت ها، شامل پشتیبانی مدارک، مناسب برای ثابت کردن هزینه هایی مطالبه شده که متحمل شده اند و جایز هستند برای قرارداد، و موافق با اصول هزینه های قابل اعمال.

بخش مرتبط شده معاملات:

تا سپتامبر ۱۹۹۷، شرکت تجهیزات را اجاره کرده بود از بخش مرتبط (اجاره شرکت Ajan) که نیاز داشت به یک قضاوت سالانه برای اینکه ایجاد شود کاهش (تبدیل) مقدار مبادله شده به هزینه واقعی برای استفاده این دارائیها. در آخر این اجاره، مثال مهندسی بدست آورد این دارائیها را. از زمانیکه دارائیها کاملاً حاضر هستند استهلاک از طریق قضاوت های حسابرسی گذشته، استهلاک بیشتر اجازه داده شده است. شرکت احتیاج دارد برای برقرار کردن یک رویه برای تشخیص و ثبت سرمایه در مقابل عملکرد اجاره ها.

برنامه هزینه های مستقیم:

مثال بعدی برنامه هزینه های غیرمستقیم شامل منابع و توضیحات صفحه ۹-۹ FAR و تذکراتی برای برنامه هزینه های غیرمستقیم در صفحه ۱۰-۹ سفارش می شوند برای استفاده بوسیله بخش حسابرسی های انتقال دولت و حسابداری شرکت های عمومی وقتی انجام هزینه های غیرمستقیم حسابرسی های مهندسی مشاوره ای شرکت‏ها.

تذکر: در حالتی که مشاوره استفاده میکند از نرخهای مرکب، از قبیل نرخهای اداری با محدوده جداگانه، آنها باید افشا شوند در برنامه هزینه های غیرمستقیم. همچنین تکمیل کنند توضیحات قضاوت های حسابرسی و منابع تخصیص داده شده FAR آنها باید ضمیمه شود به برنامه هزینه های غیرمستقیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.