اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

مقالات مرتبط با این موضوع

مقالات ترجمه شده مدیریت

مقالات ترجمه شده رفتار سازمانی

مقالات ترجمه شده مدیریت دولتی

مقالات ترجمه شده مدیریت منابع انسانی

مقالات ترجمه شده مهندسی کامپیوتر

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M715

سال نشر: ۲۰۱۷

نام ناشر (پایگاه داده): اسپرینگر

نام مجله: Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education

نوع مقاله: فصل کتاب (Book Chapter)

تعداد صفحه انگلیسی: ۶  صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۵ صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۰۰۰۰ تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده : مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی :مطالعه موردی: همکاری در ساخت بازی نت – باکس ( جعبه ی شبکه ای)

عنوان انگلیسی:

Human Resource Management and Organizational Behavior:Cooperation to Make Networks Study Case, Net-Box Game

چکیده فارسی:

شبکه های اجتماعی به طور مداوم در سازمان هایی که در استودیو یا با همکاری با دیگر افراد کار می کنند، ساخته می شوند. همکاری بین نهادهای مختلف از طریق شبکه ها ایجاد می شود که هدف آن تبادل اطلاعات، بهبود عملکرد و بهینه سازی منابع است. بازی به نام Net-Box نشان می دهد که چگونه شبکه ها از شباهت ها ساخته شده اند و همکاری ها برای یک هدف مشترک به عنوان یک ساختار ظاهر می شود. نرم افزار UCINET ، از داده های جمع آوری شده در جلسات بازی که در دانشگاه ملی کلمبیا، (مدلیین) ، ساخته شده است. در نهایت، نتایج ارائه شده و نتیجه گیری ها در مورد ساختار شبکه ها مستند می شود.

۱.معرفی

در حال حاضر، سازمان ها با محیطی که توسط فن آوری های ارتباطات و اطلاعات تحت تاثیر قرار می گیرد، خود را وفق می دهند – TIC – ( به اسپانیایی مخفف (Tecnología, información y comunicación )است. با توجه به علائق خاص هر یک و اولویت های آنها، شبکه ها گروه هایی با اهداف تعریف شده  هستند. این شبکه های اجتماعی در مراحل مختلف در طول زمان ساختاربندی شده اند و ارتباطات بین مقاطع مختلف را تقویت می نمایند. با روش شناسی، بازی نت – باکس (جعبه ی شبکه ای) ایجاد می شود  و شرکت کنندگان، یک شبکه را در ۴ مرحله مطابق با ویژگی های مختلف شکل می دهند و با دستورالعمل های داده شده طراحی می کنند. اطلاعات جمع آوری شده Ucinet نامیده می شود، نرم افزار به کار گرفته می شود و آن ابتدا نموداری را با اطلاعات نشان داده شده ایجاد می کند و در نتیجه شبکه ساخته می شود.

Abstract

Social networks are constantly built in organizations who work in the studio or in coexistence with other individuals. Cooperation between different entities is generated through networks whose goal is to exchange information, improve performance and optimize resources. The game called Net-Box shows how networks are built from similarities and the cooperation emerges as a structure, allowing a common goal. The software UCINET, is constructed from data collected in playing sessions applied at the Nacional University of Colombia, Medellin. Finally, the results are presented and the conclusions on the structure of the net- works are documented.

۱.Introduction

Currently, organizations adapt to the environment influenced by Information and Communication Technologies—TIC’s—(Tecnología, información y comunicación, by its Spanish acronym). According to the particular interest of each one and their preferences, networks are groups with a defined objective form. These social networks are structured in different stages over time, achieving strengthens links between different nodes…