اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: H178

سال نشر: ۲۰۱۵

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Procedia – Social and Behavioral Sciences

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی:  ۶ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۱  صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۸۵۰۰  تومان

عنوان فارسی:

مقاله ISI حسابداری ترجمه شده :  بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری

عنوان انگلیسی:

Reflections about the use of information and communication technologies in accounting education

چکیده فارسی:

آموزش علوم حسابداری نیاز به روش های جایگزین نوآورانه ای دارند که امکان پویایی بیشتر در فرآیند یادگیری دانشجویان و تقویت استقلال آنها به منظور بهبود درک بیشتر و مالکیت موضوعات حسابداری پوشش داده شده در کلاس را بدهد. بدین معنا که، استفاده از ICT برای مقاصد آموزشی، به عنوان یک جایگزین پویا و تعاملی قرار گرفته است که امکان استفاده از دانش را داده و بازخورد فرآیند یادگیری را تقویت می کند. هدف این مقاله بازتاب استفاده از ICT در آموزش حسابداری، به عنوان یک استراتژی برای بهبود فرآیندهای آموزشی و یادگیری در دانشجویان دپارتمان مالی موسسه متروپولیتن فناوری مدلین می باشد.

در این مقاله، یک روش تدریس با ابزار مجازی از طریق یک رابط مجازی از فرمولاسیون حسابداری ارائه شده است. این مقاله، دارای یک هدف آموزشی با ارائه یک ابزار مفهومی و عملی برای تفسیر و آنالیز حسابداری و مباحث مالی در سطح سازمانی می­باشد. مشاهده شده است که تعامل بین منطق گراف حسابداری و منطق درک پویا، فرآیندهای آموزش و یادگیری در رشته های حسابداری و امور مالی را تسهیل می دهد. این مورد در انگیزه ی بیشتر و درک معادلات ریاضی در حوزه ی مالی منعکس شده است که به منظور آزمودن دانش آموخته در کلاس درس به کار گرفته خواهد شد.

کلید واژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)؛ علوم حسابداری؛ آموزش؛ یادگیری

مقدمه

در جهان به ویژه در کلمبیا، اشکال مختلفی از تعامل ارتباطی بین مردم، همراه با مبادلات متنوع اقتصادی اقتباس شده از هر دوره و هر زمینه از توسعه حسابداری وجود دارد. بنابرابین انسانها، ابزارها را به منظور تنظیم دانش مرتبط با مدرنیته در حوزه ی حسابداری توسعه داده اند: متغیرهای دینامیکی، قوانین، منابع، روش ها و فناوری ها.

این مورد، بر روش های تفکر و عمل آموزش حسابداری در جهان موثر می باشد. در کشوری مانند کلمبیا، تعدادی از تعدادی از مطالعات و دانش مرتبط با ایجاد بهترین شیوه ی آموزش حسابداری در زمینه های دانشگاهی وجود دارد. در حال حاضر، رشته ی حسابداری نیازمند بهترین شیوه در تدریس و یادگیری در زمینه های مختلف آموزشی، و در فرآیندهای مختلف و فعالیت های حرفه ای می باشد. با این وجود، می تواند از دیدگاه ها و روش های روش شناختی بهتری مانند ساختارهای اجتماعی و آموزشی، شناخت عمل گرایی فلسفی حسابداری استفاده کند. این مورد می تواند توسط مدرسان حسابداری به منظور بهتر شدن مدرسان و ایجاد آموزش قابل توجه با استفاده از دیگر اشکال آموزش غیرسنتی، اجرا شود.

با توجه به جامعه و دانش و اطلاعات حسابداری حال حاضر، آموزش حسابداری و فرآیندهای آموزشی آن در حال حاضر، دارای یک کلید فن آوری می باشد که بر اطلاعات و اقتصاد آموزشی براساس راهنمایی های فنی و فعال تأکید دارد. این دیدگاه ها براساس جنبه های کلیدی اقتصاد اطلاعاتی است که در شبکه ها و به عنوان یک اقتصاد جهانی به کار گرفته می شوند (Castells،۲۰۰۰). برای اطمینان از اینکه حسابداری بخشی از اجتماع و اقتصاد در جهان باشد، روش های بهتر و موثرتری از آموزش و یادگیری، در کنار حسابداری عملی مورد نیاز می باشد.

این جنبه ها مربوط به رشته های مختلفی هستند که به دنبال سازماندهی آموزش دانشگاهی از دانش عمومی به دانش خاص می گردند. حسابداران آینده، این دانش را در خدمت جامعه و برای حل مسائل قرار می دهند و سیستم های اطلاعات شرکت های دولتی و خصوصی را ارائه می دهند. به طور کلی، دانشجویان حسابداری در کلمبیا، در مورد حوزه هایی مانند حسابداری، امور مالی، بودجه و هزینه به شیوه ی موج خطی بدون به حساب آوردن کاربرد آنها، آموزش می بینند. دانشجویان، وضوح شناختی بیشتری از شناخت جنبه های مالی، سیاسی و اقتصادی دارند، البته در زمانی که آنها کاربردهای این حوزه ها را دانسته باشند.

این مورد به آنها این امکان را می دهد تا معمار سرنوشت خود بوده و روش فعالی را برای حل مسائل مرتبط با این زمینه ها در کشورشان ارائه دهند. دانستن و تمرین اشکال، روش ها و تکنیک های مختلف، به مدرسان حسابداری دانشجویانشان برای داشتن یک فرآیند تدریس- یادگیری معنی دار و روان کمک خواهد کرد. به این صورت، هدف از این مقاله، بررسی این موضوع است که چگونه مدرسان می توانند از طریق منابع فناوری، آموزش نوآورانه تری از حسابداری داشته باشند. بنابراین پرسشی که این مبحث را هدایت می کند این است: چگونه از طریق واسطه ی آموزشی فناوری، و با ابزار آموزش مجازی و آنالیز تجزیه و تحلیل حسابداری،می توانید فرمولاسیون حسابداری را آموزش دهید؟ روش تدریس با یک ابزار آموزش مجازی، از طریق یک واسطه ی مجازی از فرمولاسیون حسابداری و با هدف آموزشی به منظور ارائه آموزش بهتر برای دانشجویان و یک ابزار مفهومی و عملی برای تفسیر و آنالیز حسابداری شرکت ها و جنبه های مالی، پیشنهاد شده است. در این مورد، چشم اندازی شمرده بین دقت و عمل ریاضی و بین معادله و مسئله مالی ارائه شده است. یک مدرس در فرآیند آموزش اجتماعی، شناختی و دانشگاهی، باید روش های آموزش- یادگیری را تعریف کند که در آن تئوری و عملکرد با هم ترکیب شده باشد و همچنین حسابداری را با سایر رشته ها ادغام کند.

Abstract

The teaching of accounting sciences requires innovative alternative methodologies that allow a greater dynamism in students’ learning processes, encouraging their autonomy in order to foster greater understanding and ownership of accounting topics covered in class. In that sense, the use of ICT for educational purposes has been positioned as a dynamic and interactive alternative that allows the application of knowledge and encourages the feedback in the learning process.

This paper aims to reflect on the use of ICT in accounting education as a strategy to improve teaching and learning processes in students of the Department of Finance of Metropolitan Institute of Technology of Medellin. It is proposed a teaching method with a learning virtual object through a virtual mediator of accounting formulations. It has a pedagogical purpose of providing students with a conceptual and practical tool to interpret and analyze accounting and financial topics at the enterprise level.

It is observed that the interaction between accounting graph logic and logic of dynamic perception facilitates the processes of teaching and learning in the disciplines of accounting and finance. It is reflected in greater motivation and understanding of mathematical equations in financial area that will carry out to experimentation of knowledge learned in the classroom.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.