اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h64

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۹۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۲ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بی ثباتی تقاضای پول و تداوم نرخ واقعی ارز در مدل پولی نرخ ارز USD-JPY

عنوان انگلیسی:

Money demand instability and real exchange rate persistence in the monetary model of USD–JPY exchange rate

چکیده فارسی:

این مقاله، یک مدل ترکیبی پولی از نرخ ارزی دلار- ین را پیشنهاد می دهد که در عوامل موثر بر مدل معمولی پولی بلوک های ساختمانی به حساب می آید. به طور خاص، مدل ترکیبی پولی، براساس اختلاط با قیمت های سهام واقعی به منظور افزایش ثبات تقاضای پول و همچنین، افزایش دیفرانسیل بهره وری، هزینه های نسبی دولت و قیمت واقعی نفت برای توضیح تداوم نرخ واقعی ارز، می باشد. با استفاده از داده های سه ماهه در طی یک دوره از تحرک بالای نوسانات و سرمایه بین المللی، نتایج نشان می دهند که مدل ترکیبی، رابطه منسجم بلند مدت را برای توضیح نرخ مبادله دلار- ین که مخالف مدل های پولی متعارف است، ارائه می دهد.

کلمات کلیدی: هم انباشتگی، نرخ ارز، مدل پولی، برون سپاری ضعیف

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۵- نتیجه گیری

در این مقاله، ما نرخ دلار- ین را با استفاده از دو نسخه مدل پولی دوباره بررسی کرده ایم. اول، مدل دیفرانسیل بهره واقعی معمولی (RID)فرانکل(۱۹۷۹) و  دوم، مدل ترکیبی پولی(HM) پیشنهاد شده در اینجا می باشد، که از یک سو شامل قیمت واقعی سهام برای دستیابی به ثبات تقاضای پول و از سوی دیگر، دیفرانسیل بهره وری، هزینه های نسبی دولت و قیمت واقعی نفت برای تداوم در نرخ واقعی ارز می باشد. هر دو مدل با استفاده از روش هم انباشتگی جوهانسون و داده های سه ساله ۱۹۸۰- ۲۰۰۹ برآورده شده اند، دوره مشخص شده به وسیله تحرک بالای سرمایه بین المللی، و همچنین نوسانات دوره ای در نرخ دلار- ین.اگرچه ی بردار هم انباشتگی واحد برای هردو مدل وجود دارد، آزمون های حذف بلندمدت و برون زایی ضعیف، به ما اطلاع می دهد که نسخه ی HM، توضیح بلند مدت مناسبی از مدل پولی نرخ دلار- ین ارائه می دهد.

بهبود عملکرد مدل HM،ناشی از ملاحظات زیر برای مدل پولی معمولی است. ابتدا، ثبات روابط تقاضای پول، در متغیرهای کلیدی که بر معاملات تأثیر دارند، به حساب می آیند (فریدمن،۱۹۸۸). قابلیت کلیدی بازارهای مالی جهانی، بازار بسیار فعال در سرمایه گذاری های مرزی، ترکیبی وادغام سهام فهرست شده متقابل می باشد. به طور خاص، قرارداد آتی در Nikkei، به عنوان یک دارایی در بازار سهام ایالات متحده ذکر شده است.

 سپس، تداوم نرخ واقعی ارز که تأثیر درجه اول کالاهای غیر دادوستد را نشان می دهد، برای بهره وری وتفاوت های هزینه دولت مورد توجه حسابداری قرار گرفته است. در اصل، این تفاوت ها ممکن است به ماهیت نسبتا منزوی جامعه ژاپن محدود شده اثر آربیتراژ منجر شود. این ادبیات نیز نشان می دهد که قیمت واقعی نفت، چنین پشتکاری را تحت تأثیر قرار می دهد، اما یافته های تجربی در اینجا، تأثیر غیرمستقیم چنین قیمتی را از طریق مشخصات پویای مدل VAR نشان می دهد. برخلاف مدل های پولی متعارف، این نتایج همچنین نشان می دهند که نرخ دلار- ین در مدل ترکیبی، ناشی از تفاوت های پول، درآمد ونرخ بهره کوتاه مدت می باشد. این مورد به نقش قابل توجهی برای متغیرهای بازارهای اقتصادی ومالی واقعی در یک مدل پولی خوب فرموله شده برای تعیین نرخ ارز در بلندمدت، اشاره دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.