اطلاعیه

مقاله ترجمه شده ارزیابی عملکرد تکنیک های تولرانس عیب در سیستم محاسبه شبکه

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM45

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۲

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۱   صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده ارزیابی عملکرد تکنیک های تولرانس عیب در سیستم محاسبه شبکه

عنوان انگلیسی:

Performance evaluation of fault tolerance techniques in grid computing system

چکیده فارسی:

تولرانس عیب به معنی توانایی سیستم برای به اجرا در آوردن فعالیت هایش به صورت دقیق حتی در حضور عیب ها می باشد. بنابراین تکنیک های تولرانس عیب مختلف (FTTs)، برای بهبود کاربرد موثر منابع پرهزینه  در سیستم های محاسبه شبکه سطح بالا، مهم می باشند.

این مقاله، ارزیابی عملکرد اکثر تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مورد استفاده در سیستم محاسبه شبکه را نشان می دهد. در این بررسی، ما پارامترهای مرکزی سیستم های مختلف همانند خروجی ها، زمان برگشت، زمان انتظار و وقفه شبکه را برای ارزیابی تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مد نظر قرار می دهیم. به منظور ارزیابی جامع، شرایط مختلفی را ایجاد می کنیم که درصد متوسط عیوب را در سیستم به همراه حجم کار متفاوت به منظور درک رفتار تکنیک های تولرانس عیب (FTT) تحت این شرایط، دگرگون می کنیم. ارزیابی تجربی نشان می دهد که تکنیک های عملکردی دیگر سطح حجم کار، دارای اولویت عملیاتی بر روی تکنیک های بررسی سطح فعالیت می باشند. این بررسی تطبیقی؛ کمکی به متخصصان محاسبه شبکه به منظور درک رفتار و عملکرد تکنیک های تولرانس عیب (FTT) مختلف با جزییات کامل، می کند.

۶. نتیجه گیری

در این مقاله ما به اجرای بررسی تطبیقی چهار روش پرکاربرد در تکنیک تولرانس عیب در محاسبه شبکه پرداختیم، این تکنیک ها شامل بررسی نقاط، بازیابی، منبع یابی دیگر، و فعالیت متناوب می باشد. عملکرد این تکنیک ها در شرایط مختلف ، و بر روی پارامترهای متفاوت همانند خروجی، زمان برشت، زمان انتظار، و تاخیر انتقال مورد ارزیابی قرار می گیرد. زمان انتظار تکنیک های فعالیت متناوب بالا بوده، که به دلیل ارائه فعالیت های کند بوده اما تحت گردش کار بالا و با درصد های متفاوت عیوب تزریق شده در سیستم کار می کند.

دلیل عملکرد مناسب فعالیت های متناوب تاخیر کمتر در شبکه در مقایسه با FTTs دیگر می باشد. از طرف دیگر، زمانی که ما دارای گردش کار پایین تری می باشبم که به همراه درصد خطای پایین تری در سیستم می باشد، دارای نتایج بهتری از فعالیت های متناوب و FTT دیگر می باشد. بررسی تطبیقی ما به محققان دیگر کمک می کند تا رفتارها و عملکرد FTTs مختلف را برای محیط محاسبه Grid درک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.