اطلاعیه

مقاله ترجمه شده سیستم نام دامنه ایمن بر مبنای تولرانس نفوذ

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM4

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۰  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده سیستم نام دامنه ایمن بر مبنای تولرانس نفوذ

عنوان انگلیسی:

A secure domain name system based on intrusion tolerance

چکیده فارسی:

DNS (سیستم نام دامنه) به صورت ایمن طراحی نشده است. یکی از بزرگترین حفره های امنیتی در DNS (سیستم نام دامنه) نبود حمایت برای صحت یکپارچگی داده، صحت منابع، و اعتبار می باشد. در این مقاله، طرح DNS  (سرور نام دامنه) ایمن بر مبنای تولرانس نفوذ مطرح می گردد. DNS ایمن دارای تحمل نفوذ با استفاده از تکنیک تولرانس نفوذ بیزانتین و مکانیسم رای گیری می باشد. این طرح یکپارچگی کامل، توانمندب و دسترس پذیر بودن به سرویس را در حضور نقص های خودسرانه شامل نقص به دلیل حملات مخرب، فراهم می کند. طرح پیشنهادی شامل نمونه های چندگانه کامپیوترهای وابسته به هم ۳f+1 در هر نام سرور بوده و به تضمین خصویات امنیتی و حیاتیسیستم پرداخته و فرض را بر انی قرار می دهد که نسخه های تکرار شونده غیر از f ناقص نمی باشد. با اضافه کردن تایید کلاینت و استفاده از رمزنویسی کلید متقارن، سیستم مکانیسم ارتباطی امنی را با ایجاد روشی برای آشکار کردن این مورد که آ یا داده های DNS در زمان ارتباط اینترنتی آلوده شده اند، تضمین می کند. نتایج تجربی نشان می دهد که این طرح می تواند میزان بالاتری از امنیت و قابلیت اطمینان را به اندازه یا بهتر از تامین امنیتی سیستم نام دامه (DNS) ایجاد کند.

۵. نتیجه گیری

در این مقاله ما به طرح سیستم نام دامنه ایمن (SDNS) پرداختیم. این سیستم یکپارچگی بالا، نیرومندی، و قابلیت دسترسی سرویس را در حضور نقص مجزا، شامل نقص به دلیل حملات مخرب ایجاد می کند. سیستم مورد نظر شامل تکرار کامپیوترهای به هم مرتبط در سرور نام  و و تضمین امنیت و خصوصیات تحرک سیستم بوده به شرطی که تکرار بیش از f دارای نقص نباشد.

ص ۵

با یکپارچه سازی و بهبود الگوریتم CLBFT و مکانیسم دریافت در راه حل مورد نظر ما، ما نه تنها سیستم را در برابر نفوذ مقاوم می کنیم، بلکه نام صحیح را حتی زمانی که بخشی از تکرار دچار نقص می گردد ایجاد می کنیم. برخلاف DNS نا امن کنونی و گسترش امنیت آن، سیستم ما نقص سرور را با توجه به نقص ها و حملات مخرب تحمل می کند.

رمزنویسی منظم نیازمند این می باشد که هر زوج مشترک به اشتراک کلید بپردازد، که منتهی به تعداد زیادی از کلیدها برای مد نظر قرار دادن می گردد. ما در نظر داریم تا مکانیسم ذخیره سازی کلیدی را به سیستم اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.