اطلاعیه

مقاله انگلیسی ارزش رسانه های اجتماعی برای نوآوری: یک چشم انداز قابلیت و توانایی

این مقاله ISI به زبان انگلیسی از نشریه الزویر مربوط به سال ۲۰۱۹ دارای ۱۲ صفحه ی انگلیسی با فرمت PDF می باشد در ادامه این صفحه لینک دانلود رایگان مقاله انگلیسی و بخشی از ترجمه فارسی مقاله موجود می باشد.

کد محصول: M787

سال نشر: ۲۰۱۹

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله:  Journal of Business Research

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۲ صفحه PDF

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی ۲۰۱۹  :  ارزش رسانه های اجتماعی برای نوآوری: یک چشم انداز قابلیت و توانایی

عنوان انگلیسی:

The value of social media for innovation: A capability perspective

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی

وضعیت ترجمه: این مقاله تاکنون ترجمه نشده برای سفارش ترجمه ی مقاله بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید (کد مقاله:M787)

ثبت سفارش ترجمه تخصصی در تمامی رشته ها

مقالات مرتبط با این موضوع: برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این موضوع (با ترجمه و بدون ترجمه)  بر روی دکمه ذیل کلیک نمایید

مقالات انگلیسی مرتبط با این موضوع جدید

چکیده فارسی:

شرکت ها به طور قابل ملاحظه ای رسانه های اجتماعی را برای نوآوری در سازمان به کار می گیرند، در حالی که تا کنون  ادبیات فعلی راهنمایی های کمی برای توسعه کاربردهای استراتژیک از رسانه های اجتماعی  ارائه داده است. این مطالعه با استفاده از یک رویکرد کیفی و نظریه سازی اقدام به ایجاد یک چارچوب مفهومی از توانایی ها می کند  که به شرکت ها امکان می دهد از رسانه های اجتماعی در تمامی مراحل نوآوری  سازمان  بهره مند شوند. این چارچوب، طراحی شده برای حمایت از برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی برای نوآوری، که  سه ویژگی کلیدی و منابع مرتبط با آن را آشکار (شفاف سازی) می سازد:  مدیران رسانه های اجتماعی که فعالیت های رسانه های اجتماعی را در سراسر فرآیندهای نوآوری، سازماندهی می کنند؛ مدیریت ارشد که پشتیبانی، توانمند سازی تیم و چرخه تست و یادگیری را تقویت می کنند؛ و فرآیندهای چابک که تصمیم گیری سریع و جریان دانش را در بین اعضای تیم ها تسهیل می کنند.  این مقاله، تئوری قابلیت سازمانی  مرتبط با نوآوری را غنی می کند  و مدیرانی با توانایی پیاده سازی و اجرای استراتژی های شبکه های اجتماعی ایجاد می کند.

Abstract

Firms increasingly employ social media for innovation, yet current literature offers little guidance for developing their strategic uses. This study applies a qualitative, theory-building approach to derive a conceptual framework of the capabilities that allow companies to benefit by using social media throughout their innovation processes. This framework, designed to support applications of social media for innovation, sheds light on three key capabilities and related resources: social media managers who orchestrate social media activities across the innovation process; top management that cultivates support, team empowerment, and test-and-learn cycles; and agile processes that facilitate rapid decision making and knowledge flows across teams. This article enriches organizational capability theory as it pertains to innovation, and it provides managers with guidance for implementing social media strategies in practice.

مقالات مرتبط با این موضوع

مقالات ترجمه شده مدیریت

مقالات ترجمه شده نوآوری سازمانی

مقالات ترجمه شده مدیریت عملکرد

مقالات ترجمه شده شبکه های اجتماعی