اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از توسعه نوآوری در صنعت نرم افزار

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M610

سال نشر: ۲۰۱۵

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله:  Procedia – Social and Behavioral Sciences

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی:  ۷ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۴   صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده:   ۲۱۰۰۰ تومان

عنوان فارسی:

مقاله isi  ترجمه شده رشته مدیریت :  مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از توسعه نوآوری در صنعت نرم افزار

عنوان انگلیسی:

Performance management as a process of promoting innovation in software industry

چکیده فارسی:

هدف این مطالعه، معرفی مدیریت عملکرد بعنوان فرایندی از ترویج نوآوری در صنعت نرم­افزار است. هدف، تحلیل این امر است که چگونه یک شرکت نرم­افزاری می­تواند استراتژی نوآوری­اش را با بکار گرفتن روش­های موثر مدیریت عملکرد، پیش ببرد. به این دلیل، اصول کلیدی مدیریت نوآوری و عملکرد بطور کامل مورد بررسی قرار گرفته­اند. از یک سو مدیریت عملکرد، با هدایت کارمندان در یک چارچوب مقبول از اهداف برنامه­ریزی شده به دنبال دستیابی به اهداف مالی و عملیاتی بهینه یک سازمان است. از سوی دیگر مدیریت عملکرد، فرایند و هدف را آنگونه مهیا می­سازد که شرکت برنامه­های کاربردی و ایده­های جدیدی را توسعه دهد. تطبیق این دو زمینه، طرح کلی را برای ایجاد محصولات و خدمات جدید تعریف می­کند و به شرکت کمک می­کند تا در رقابت، متمایز باشد. علاوه بر این، این تحلیل با یک سناریوی موردی واقعی از یک شرکت نرم­افزاری غنی گردیده است که در بازار جهانی فعالیت می­کند و نوآوری را هدف گرفته است. در نهایت در این مطالعه، مشخص شده است که ترکیب مدیریت عملکرد و نوآوری نقش مثبتی را در ارتقاء اهداف یک شرکت نرم­افزاری ایفا می­کند.

کلمات کلیدی: مدیریت عملکرد؛ مدیریت نوآوری؛ صنعت نرم ­افزار.

۱. صنعت نرم افزار

صنعت نرم افزار که بیش از پنجاه سال قدمت دارد، بشکلی تدریجی و ثابت شروع به رشد کرد. هر چه این صنعت بیشتر رشد کرد، تجارت در تلاش برای حرکت رو به جلو و روبرو شدن با آینده ی چالشی، بیشتر به دنبال این بود که راه حل های جدید را کضشف کند و تلاش کند تا آسیب پذیری هایش را برطرف کند. محیط دائما در حال رشد، تجارت را مجبور می کند تا با نرخ سریع تغییر تکنولوژی و رقابت فزاینده روبرو شود. امروزه نوآوری تبدیل به یک الزام شده است و موسسه را برای رشد در آینده آماده می کند.

Abstract

This study aims to present performance management as a process of promoting innovation in the software industry. The target is to analyze how a software company can drive its innovation strategy by applying effective methods of performance management. For this reason, key principles of performance and innovation management are thoroughly examined. On the one hand, performance management seeks to achieve optimal financial and operational objectives of an organization by directing employees within an agreed framework of planned goals. On the other hand, innovation management provides to the company the process and the objective according to which the company will develop new applications and ideas. The alignment of these two fields defines the outline for the creation of new products and services and assists the company to differentiate against competition. In addition, this analysis is enriched with a real case scenario of a software company that acts in the global market and targets to novelties. Finally through this study, it is revealed that the combination of performance and innovation management play a positive role in promoting the goals of a software company.