اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نگاهی به چشم انداز کلی در زمینه اعمال مدیریت روابط با مشتری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M144

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۵

سال نشر: ۲۰۰۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی:    ۳۲   صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده نگاهی به چشم انداز کلی در زمینه اعمال مدیریت روابط با مشتری، مطالعه موردی- پژوهشی انجمن تحول و مسکن

عنوان انگلیسی:

Towards a holistic perspective of customer relationship management (CRM) implementation: A case study of the Housing and Development Board, Singapore

چکیده فارسی:

سازمان ها به تدریج به اهمیت مدیریت رفتار با مشتری پی می بردند،و خیلی از سازمانها به سمت مدیریت روابط با مشتری گرایش دارند تا بتوانند روابط بهتر و نزدیکتری با مشتری برقرار کرده و خدمات با کیفیت ارائه دهند. این کتاب ساختار CRM را در انجمن تحول و مسکن بررسی می کند.

ساختار CRM شامل : ۱) CRM عملیاتی، CRM مشارکتی ، CRM تحلیلی) است ، که در HDB  ذکر شده اند، این مهم چشم اندازی کلی است که به سمت ساختار CRM که از آن به عنوان ۳ اصل مهم: ۱) تجارت ۲) فناوری ۳) علوم روابط با مشتری نام برده می شود. با استفاده از مطالعات مورد پژوهی، که ترکیبی از فناوری اطلاعات و مراحل شغلی است به منظور ارائه بهتر خدمات، چارچوب کلی را ارائه می دهیم.

کلید واژه: CRM ، دیدگاه CRM، چارچوب جامع، مطالعه موردی

مقدمه

زمانی که استراتژی سازمان تغییر شکل و خصوصی کردن خدمات است، سازمان مشتری محور می شود. فناوری اطلاعات نه تنها برای بخشهای مختلف در داخل سازمان بلکه جهت ارائه خدمات به تمامی مشتریان محصولات و خدمات مختلف سازمان به کار گرفته می شود. به ویژه سیستم IT  بُعد جدیدی را به روابط بازاریابی ، به عنوان مدیریت روابط با مشتری CRM می افزاید. [۲۳،۳۱] . در مرکز فناوری اطلاعات ، CRM  را با تعاریف متفاوت و برای افراد متفاوت معنا می کند و دیگر اینکه سازمان ها به طرق متفاوتی به آن دست می یابند. برای  مثال، سازمانی ممکن CRM را به عنوان ابزار فناوری در حالی که دیگری آن را بخش اساسی پروسه شغلی خود ترسیم کند.

بنابراین ، سازمانها باید رویکردی کلی که بتواند IT را با مراحل شغلی ادغام کند و خدمات با کیفیت ارائه دهد، به کار بگیرند. رویکردی که جهات مختلف CRM را در نظر بگیرد. CRM عملیاتی ، تحلیلی و گروهی مکمل یکدیگرند.

HDB بر عنوان یکی از نمایندگی های دولت که بیشترین پذیرش را در مورد IT داشته مورد توجه قرار گرفته است. تعیین یک کارمند ارشد اطلاعات به عنوان مافوق اجرایی در سال ۱۹۹۹ تعهد آژانس را برای استفاده راهبردی فناوری اطلاعات اعلام کرد. بعد از آن HDB ، IT را به منظور تحکیم بخشیدن مراحل شغلی خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان ÷شتیبانی کرد. در واقع HDB مدلی است سازمانی که در تکامل فناوری اطلاعات انجام با موفقیت مراحل شغلی، تکامل ذخیره اطلاعات، تکامل و بهبود مدیریت دانش و CRM در مقابل بسیاری از پروژه های فناوری اطلاعات مهم شناخته شده است. HDB به عنوان یک ÷یشتاز در تکامل فناوری اطلاعات (IT)، در مقابل بسیاری از سازمان های بخش عمومی سنگاپور توانست یک مطالعه مورد پژوهی ایده آل را ارئه دهد. و موارد مهم کارآیی را بدست آورد. در کل پیشرفت سریع HDB و دیگر ابزارهای متفاوت IT مشمول آن جهت آماده کردن مشتری برای دریافت بهترین نوع کالا و خدمات است. مطالعات قبلی نشان داده است که آمار فوق CRM 30% تا ۷۰% متغیر بوده است. این در حالی است که آمارهای گزارش شده در جراید آکادمی خلاف این موضوع را در مورد سازمان های عمومی نشان می دهند. هدف ما در این کتاب بررسی موفقیت HDB  در تکامل CRM  به عنوان یک مطالعه موردی، و با هدف افزایش کارآیی CRM که شامل شغل ، فناوری و علوم روابط با مشتری است.

Abstract

Organizations have increasingly recognized the importance of managing customer relationships, and many organizations are turning to customer relationship management (CRM) to better serve customers and facilitate closer relationships with them. This paper examines the implementation of CRM at the Housing and Development Board (HDB) in Singapore. The CRM architecture (comprising operational CRM, collaborative CRM and analytical CRM) deployed at HDB reflects a holistic approach to CRM implementation that integrates three key perspectives of CRM, namely, the business, technology and customer perspectives. Drawing from the case study, we present a holistic framework for CRM that binds information technologies with business processes for the delivery of high service quality.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.