اطلاعیه

مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M34

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۹  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

عنوان انگلیسی:

Information Technology (IT) as An Improvement Tool For Customer Relationship Management (CRM)

چکیده فارسی:

در این مقاله، سعی شده به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات –  به عنوان یک عامل کلیدی  از جنبه متفاوت در جهت ایجاد و مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمانها و مشتریان پرداخته شود.  چارچوبی برای توسعه زیرساخت های لازم برای ارتباط موثر و پایدار بین مشتری و سازمان ارائه شده است. از ابزار فن آوری اطلاعات مدرن به عنوان ورودی برای جمع آوری اطلاعات مفید از مشتریان استفاده شده است. سپس، داده ها جمع آوری شد و روندهای مورد نیاز در بخش ارتباط با مشتری سازمان انجام شد. نتایج نشان داد بهبود ارتباط با مشتری، باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار شده و هزینه های سازمان را کاهش می دهد.

واژه های کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، فناوری اطلاعات (IT)، کسب و کار

مقدمه

استفاده از فناوری اطلاعات (IT) در بازاریابی به خوبی تثبیت شده است و توجه بسیاری از محققان و پژوهشگران بازاریابی را به خود جلب نموده است. مفهوم بازاریابی پایگاه داده از دهه ۱۹۶۰ وجود داشته است و سریع جای خود را باز نموده است. پیشرفت سریع در فناوری اطلاعات باعث ایجاد روش های جدید همکاری بین شرکت ها و مشتریان شده است. در دنیای کسب و کار، مدیریت می داند که مشتریان هسته اصلی کسب و کار هستند و موفقیت یک شرکت به مدیریت روابط با آنها به طور موثر بستگی دارد. برکه و همکاران (۱۹۹۹) در مورد اثر فناوری اطلاعات در زمینه های بازاریابی و مدیریت بحث نمودند و آنها تاکید داشتند بر روی پیکر بندی دوباره بازاریابی جدید که از مزایای فن آوری وب بهره می برد. ظهور اینترنت در استفاده های تجاری در سال ۱۹۹۴ و به بعد (زمان بعد از ان) یک وظیفه به وظایف مدیریت فناوری اطلاعات اضافه نمود:  انتقال اطلاعات به مشتریان و سفارشات امن در سراسر جهان. نیازها و انتظارات مشتری باید توسط همه کارکنان در سازمان مد نظر قرار گیرد و آنها باید آن نیازها و انتظارات را شناسایی کنند و سعی کنند سطح انتظارات مشتری را افزایش دهند که این تنها از طریق ارتباط موثر و مناسب با مشتریان ممکن است. در عین حال، بسیاری از مدیران کسب و کار بر این باورند که انتخاب محصولات باید بر اساس عامل مهمی مانند فناوری اطلاعات باشد. امروزه، فن آوری کسب و کارها، سیستم هایی فراهم آورده که می تواند به شرکت ها در ردیابی تعاملات مشتریان با شرکت ها کمک کند و به کارکنان شرکت ها اجازه دهد به سرعت همه اطلاعات در مورد مشتریان را بازیابی نمایند. این مفهوم، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)  نامیده می شود. CRM یک فلسفه قدیمی و تجاری است که دوباره با توسعه و پیشرفت در فناوری اطلاعات متولد شده است. بازسازی سیستم کسب و کار، کار بسیار پیچیده ای در محیط دیجیتال است، نیاز به برنامه ریزی دقیق و مدل سازی و پیاده سازی یک رویکرد مشتری مداری دارد. اتخاذ یک استراتژی مشتری محور به مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM اشاره دارد.

Abstract

In this paper, it has been tried to evaluate influence of information technology – as a key factor – from different aspects in order to create and manage direct relationship between organizations and their customers. A framework is presented to develop required infrastructure for effective and sustainable relationship between customer and organization. It uses modern information technology tools as input to collect useful data from customers. Then, data are collected and needed processes are done in customer relationship department of organizations. Results are improved customer relationship, sustainable competitive advantages and reduced costs of organization.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.