اطلاعیه

مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل دولت از مزایا و هزینه مقررات

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M390

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۰

سال نشر:

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۲  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده تجزیه و تحلیل دولت از مزایا و هزینه مقررات

عنوان انگلیسی:

 Government Analysis of the Benefits and Costs of Regulation

چکیده فارسی:

این بررسی شامل مقالات مختصری در ارتباط با موضوعاتی می باشد که  در حال حاضر در برنامه های سیاست گذاران قرار داشته، و بنابراین به توضیح نقش تحلیل های اقتصادی در روشن کردن مباحث کنونی می پردازد. پیشنهاداتی برای ستون روزنامه ها و توضیح  بحث های گذشته می بایست به، ژورنال اقتصادی سی اگوین استورل ، موسسه شهری، واقع در خیابان NW واشنگتن دی سی ارسال گردد.

 ترجمه صفحه ی ۷ مقاله

اطلاعات در یک سازمان که توسط OMB مدیرت نمی گردد، حتی معمولا تکمیل شده نمی باشد. علاوه بر این، دانش مربوط به اثرات اقتصادی شکل های مختلف قوانین، همانند پروانه، مجوز، دستورالعمل، تنفیذ، دستورات اجرایی و نظرنامه ها ، حداقل می باشد. سازمان ها و بخش های آکادمیک می توانند سهمی در درک بیشتر دراین بخش- ابتدا از طریق مستندسازی تاثیر قانون گذاری های جزئی تر و سپس بررسی ارتباط بین انواع مختلف قانون گذاری، داشته باشند. برای مثال، از آنجایی که سازمان ها در تلاششان برای تصویب قوانین مهم، محدودیت دارند، انتظار می رود که از اسناد نظارتی دیگری استفاده کنند. محدوده و تاثیر چنین رفتاری مستند نشده است.

در نهایت، OMB می بایست نقش تحلیلی قابل توجهی را در تحلیل های منظم ایفا کرده و نمی بایست واقعا در بین براوردهای انجام شده توسط نهادهای دیگر در گذر باشد. گزارش OBM، تحلیل های مشتمل در هر ارزیابی قوانین سازمان را به عنوان مژده ای دانسته، و درک و تحلیل های دیگری را بر مبنای دانش مفصل خود از قوانین فردی ، ارائه نمی دهد. سازمان می بایست تلاشش را بر روی توسعه برآورد فزاینده ای از تاثیر مقررات فردی قرار دهد، یعنی حوزه ای که دارای مزیت نسبی مشخصی باشد.

OMB به این بحث می پردازد که شواهد ناکافی وجود دارد تا حذف هر برنامه نظارتی خاص مد نظر قرار گیرد. مطمئنا، تقاضای سیاسیون نقشی را در این امتناع برای قضاوت، یا حتی تردید، ایفا می کند. در حداقل موارد، OBM می بایست از نهادهایی که ادعای سود خالص زیادی را برای یک برنامه بدون مبنای تحلیلی قوی برای اثبات نقطه نظراتشان دارند، پرسش هایی را مطرح کند؛ آیا معنای آن اینست که نهادها نیاز به سرمایه گذاری در انر تحقیق برای ارزیابی برنامه شان می باشند. حتی اگر OBM، راحتی در حذف یا اصلاح برنامه نداشته باشد، می تواند حداقل به ساماندهی شواهد به صورتی بپردازد که که این مقایسه را آسان تر سازد. برای مثال، OMB می تواند کارت امتیازدهی را برای مقررات فردی، برنامه های نظارتی، و قوانین مدون برای ساده سازی در این امر که چه مقررات، برنامه ها، و قوانینی احتمالا می توانند در آزمون سود و هزینه موفق باشند، اختصاص دهد.

OBM; که دارای تلاش نسبتا بیشتری باشد می تواند به آسانی به تعیین قوانین و مقررات برای حذف یا اصلاح اساسی بپردازد. جدول ۱ پیشنهادی را برای تعدادی از قوانین و مقرراتی که می بایست برای حذف مد نظر قرار گیرند، ایجاد می کند. این برنامه شامل مقررات اقتصادی و اجتماعی می باشد. همان طور که از جدول می توان مشاهده کرد، از دست رفتن رفاه سالانه به اندازه میلیاردها دلار برای بعضی از برنامه ها می باشد. همچنین فضاهای زیادی برای برنامه های نظارتی اصلاح وجود دارد. هزینه های مربوط به برنامه های سرمایه گذاری برای پاکسازی مکان های مربوط به ضایعات خطرناک می تواند به طور قابل توجهی کاهش داشته باشد در حالی که باعث افزایش بازدهی اقتصادی و کاهش ریسک کلی می گردد.

حتی اگر پیشنهاد من برای بهبود تحلیل سیاسی پیاده سازی گردد، پرسش جقیقی دیگری مطرح می شود از اینکه چگونه چنین تحلیلی می تواند بازدهی خط و مش را تحت تاثیر قرار دهد. مطمئنا مواردی وجود دارد که تجزیه و تحلیل ها نادیده گرفته شده یا برای رسیدن به اهداف سیاسی دستکاری می گردد. به هر حال شواهد قوی تری وججود دارد که انجام تحلیل های اقتصادی، و قرار دادن چنین تحلیل هایی در معرض ارزیابی و شفاف سازی ، سیاستمداران را ترغیب می کند تا سیاست های کارامدتری را دنبال کنند.

احتمال دارد که دفتر مدیریت و بودجه، به عنوان بازویی از بحش اجرایی، از نظر سازمانی این امر را مشکل بداند تا حمایت زیادی را از اصلاحات انجام دهد، زیرا این وضع ضرورتا شامل اختلافاتی با نهادهای دیگر در بخش های اجرایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.