اطلاعیه

مقاله ترجمه شده هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M347

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۵  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)؛ چگونه پول خود را هدر ندهید

عنوان انگلیسی:

Targeting college students on Facebook? How to stop wasting your money

چکیده فارسی:

در حالی که کاربرد فیس بوک رشد فزاینده ای داشته است، تحقیق اندکی در رابطه با بازاریاب هایی که بر بازدهی های دلارهای تبلیغاتی سرمایه گذاری کردند، در این رسانه ی در حال ظهور انجام شده است. تحقیق دو مرحله ای ما از دانشجویان ۱۸ و ۲۵ ساله نشان می دهد که بیشتر دلارهای تبلیغاتی مصرف کننده کالاهای شرکت هزینه شده در فیس بوک احتمالاً هدر رفته است. این تحقیق خاطر نشان می کند که غیر از در تماس بودن با دوستان و اقوام، کاربران فیس بوک در درجه اول توسطه سه تمایل برانگیخته می شوند: (۱) در زندگی دیگران فضولی کنند، (۲) یک هویت متمایز برای خود ایجاد کنند و (۳) طبق تمایلات خودشیفتگی درونی خود عمل کنند. این انگیزه ها باعث می شوند انتظارات کمی از تبلیغ کنندگان داشته باشند، زیرا به نظر می رسد که کاربران از تبلیغات فیس بوک خوششان نمی آید و از تلاش های بازاریابان برای برندسازی سر باز می زنند. در اینجا، ما درباره چالش های بازاریابان و فرصت های برند سازی و فروش های وادارنده از طریق فیس بوک صحبت می کنیم.

کلمات کلیدی: فیس بوک؛تبلیغات؛رسانه اجتماعی؛ بازار دانشگاهی، خودشیفته ها، برندینگ؛هوموفیلی؛ مقدار تولید شرکت

 ترجمه بخش ۶-۲ مقاله

۶. ۲. مشارکت احساسی و درونی کاربران

کاربران فیس بوک چندکاره با محدوده توجه اندک، ناتوانی در فیلتر کردن اطلاعات گیج کننده، و ظرفیت محدود برای مشارکت شناختی به نظر می آیند که برای مفهوم سازی با رضایت احساسی و درونی قوی (نسبت به منطقی) در اولویت قرار دارند. کاربران فیس بوک تا زمانی که نیازهای هیجانات احساسیشان به نامهای، فضولی، لذت، خود ترویجی اقناع شوند، فکر نمی کنند. علاوه برآن، تعلیق خودسر بی اعتقادی کاربران نشان می دهد که آنها به مفهوم مستعد شده اند که به خیال نزدیک تر است تا به واقعیت. کاربران به مشارکت با بازاریابان متمایل می شوند اگر به تجربه ای خیالی که پاسخ درونی و احساسی عمیقی دعوت شوند. برای مثال، ممکن است فیس بوک پلتفرمی مناسب برای برون سپاری باشد: برون سپاری فعال به یک کاربر انجمن ازطریق یک دعوت همگانی برای توسعهسناریوهای «چه می شد اگر» با قابلیت های فرستادن فیلم و عکس. برای مثال، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • چه می شد اگر در مراسم عروسی پیتزا سرو می شد؟ کیک عروسی پیتزا چه شکلی خواهد شد؟
  • چه می شد اگر آرنولد شوارزنگر یک حبوبات صبحانه طراحی می کرد؟
  • چه می شد اگر حیوانات خانگی به فضا می رفتند؟ در سبد ناهار آنها چه خواهید گذاشت؟
  • اگر چمن ها انسان بودند، سوپرقهرمان آنها چه شکلی می شد؟

۶. ۳. مفهوم سازی فیس بوک با خودشیفته ها

خودشیفته درونی احتمالاً حتی بین میانگین کاربران فیس بوک بیشتر از آنچه تحقیق ما نشان میدهد هستند. برای مثال، ۸۰% درصد مردم فکر می کنند که آنها بهتر از میانگین هستند (وگل، ۲۰۰۶). به طور مشابه، ارسال های شگرف عکس های خود شخص نه تنها بین خود ترویج کننده های سلطه جو آشکار است؛ بلکه توسط طیف وسیعی از کاربران گزارش شده است. بازاریابان احتمالاً با خودشیفته های درونی مشارکت می کنند اگر مفهوم ایجاد شده به کاربران کمک می کند تا حالات و ظاهرسازی هایی که می خواهند در شبکه اجتماعی نسبت به سایرین ارتقا دهند، و جزئیات خود را به تماشاچیهای فزاینده انتشار دهند را توسعه دهند. خودشیفته های درونی آرزوی دستیابی و رتبه بدی های نمایش شخصی آنها در می تی وی را دارند. بنابراین، وعده ارتباط با افراد زیاد و اقناع نیازهای عریان گرایی با حُسن رابطه آنان با بازاریابان ممکن است غیرقابل مقاومت باشد. برای مثال، فرصت هایی برای توسعه کمپین هایی درباره گرایش های اجتماعی درحال ظهور، مانند تخته پوشی، قاچاق، سوارکاری. این تلاشها یک خروجی برای ابراز خود، مشارکت خودشیفته ها، ارتباط کاربران با تماشاچیان رو به افزایش ارائه می دهد، و می تواند شامل برند و مفهوم ساخته شده باشد.

در رابطه با جذب خودشیفته ها، روانشناسان یک رنج انسانی برای نوع یابی را تعریف کردند که وعده کمک به بازاریابان برای مهار قدرت فیس بوک را می دهد (مک فرسون، اسمیت-لووین، و کوک، ۲۰۰۱). نوع یابی به معنای تمایل افراد به پیدا کردن افرادیست که رفتار و ارزشهای خود را جذاب تر از دیگرانی که این کار را نمی کنند، و جستجوی ارتباطات با افرادی است که پذیرفته شده و دوری از افرادیست که روش فکری آنان را به چالش می کشند، است. تا حدی نوع یابی در ذهن کاربران فیس بوک ۱۸ تا ۲۵ ساله، فعال است، به نظر می رسد که احتمالاً خودشیفته های بین آنها به خودشیفته های مشهور-کسانی که برای مشهور بودن وچیزهای جزئی دیگر معروفند- جلب می شوند. یک راه برای مشارکت خودشیفته ها دانستن این است که خودشیفته های مشهور برندها را در صفحات فیس بوک خود تایید می کنند. برای مثال، تایید کیف زوریخ کیم کارداشیان از شودازل در صفحه فیس بوکش در ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱، ۱۶۰۴ پسندیدم، ۱۳۴ نظر، و ۱۵ اشتراک در یک دوره ۲۴ ساله از فضولها، برندبازان، و خود شیفته های دوست دریافت کرد؛ جدول ۴ را برای نمونه های دیگر ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.