اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک و مشتقات مالی : بررسی اجمالی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی  خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h57

قیمت فایل ترجمه شده ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۷

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۲ صفحه فایل WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک و مشتقات مالی : بررسی اجمالی

عنوان انگلیسی:

Risk management and financial derivatives: An overview

چکیده فارسی:

مدیریت ریسک برای مدیریت بهینه مجموعه اوراق بهادار بسیار مهم می باشد. یک از سریعترین بخشهای در حال رشد در امور مالی تجربی، توسعه مشتقات مالی است. هدف از این موضوع خاص در “ریسک مدیریت و مشتقات مالی ” برجسته سازی بخشهایی است که در آن اقتصاد مالی جدید، اقتصاد و روش های مالی تجربی قابل توجهی به تجزیه و تحلیل مدیریت ریسک، با تاکید بر مشتقات مالی، به خصوص همبستگی مشروط و انتشار ناپایدار بین نفت خام و بازده شاخص سهام، قیمت گزینه های عجیب با استفاده از تبدیل Wang، صعود و نزول واریانس معاملات آینده S & P500، پیش بینی بی ثباتی با استفاده از مدل تعویض فراکتال چندگانه مارکو نسبت داده می شود: شواهد از شاخص S & P100 و گزینه های سهام، عملکرد مشاوران تجارت کالا: رویکرد آزمون نسبت واریانس به میانگین، پیش بینی بی ثباتی از طریق بازده سهام، دامنه، حجم معاملات و آثار انتشار: در مورد برزیل، محاسبه و شبیه سازی مدل های وایبول از خطر یا دوره قیمت: برنامه ACD مدل ها، ارزیابی گزینه های دو گانه عامل ناموفق با خطر متقابل، روز از هفته در VIXتاثیر دارد –نماینده مقتصد، عدالت و شاخص های بخش سی دی: مدل های پویا و ایمن سازی خطر، احتمال پیش فرض در عملکرد اعتباری وثیقه، خطر پاداش در شرکت های چند ملیتی، حل مشکلات تکرار مطالبات در یک بازار کامل توسط مجموعه ای متعامد توسعه، حرکت نزولی، مدیریت ریسک و VAR مبتنی بر اوراق بهادار بهینه برای فلزات گرانبها، نفت و سهام، و نسبت ضمنی سریع از مجموعه اوراق بهادار با گزینه های: کاربرد معاملات آتی بورس نیکی و اختیار معامله های لیست شده.

واژگان کلیدی : مدیریت ریسک، پرتفوی بهینه، مشتقات مالی، اقتصاد سنجی مالی، گزینه ها، قراردادهای آتی، نوسانات، سرریز، کیفیت خدمات، پیش فرض، اجر خطر، تکرار ادعاها

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۲.بررسی اجمالی

در اولین مقاله، «مشروط همبستگی و انتشار ناپایدار بین نفت خام و بازده شاخص سهام “، چیا لین چانگ (دانشگاه ملی چونگ سینگ، تایوان)، مایکل مکالیر (اراسموس دانشگاه روتردام، هلند) و رونگچای تانسوچت (دانشگاه مایجو، تایلند) بررسی روابط شرطی و انتشار ناپایدار بین نفت خام و مالی بازارها، بر اساس بازده نفت خام و بازده شاخص سهام است. بازده روزانه از تاریخ ۲ ژانویه، ۱۹۹۸ تا ۴نوامبر۲۰۰۹ از نظر نفت خام، به جلو و قیمت های آینده از بازارهای WTI و برنت، و FTSE100، NYSE، داو جونز و بازده شاخص سهام S & P500، با استفاده از مدل CCC بولرسلو، مدل لینگ و مکالیر وارما-گرچ، مکالیر، مدل هوتی و چان وارما-اگرچ، و مدل DCC انجل تجزیه و تحلیل شدند. بر اساس مدل CCC، برآورد همبستگی شرطی برای بازگشت در بازارها بسیار کم است و برخی از آنها از لحاظ آماری معنی دار نیست، که به این معنی است که شوک مشروط تنها در بازار یکسان و نه در بازارهای سراسری در ارتباط می باشد. با این حال، DCC تخمین می زند که روابط شرطی همیشه مهم است. این نتیجه روشن می سازد که فرض ارتباط ثابت مشروط از لحاظ تجربی پشتیبانی نمی شود. با کمال تعجب، نتایج تجربی از مدل های وارما-گرچ و وارما-اگرچ شواهدکمی از انتشار ناپایدار بین نفت خام و بازارهای مالی ارائه می کند. شواهد از اثر نامتقارن مثبت و منفی شوک از بزرگی برابر واریانس شرطی نشان می دهد که وارما-اگرچ برتر از وارما-گرچ و CCC است. برآورد و تجزیه و تحلیل ناپایداری و ارتباط مشروط بین بازده نفت خام و بازده شاخص سهام، می تواند اطلاعات مفیدی را برای بودجه گذاران فراهم کند، تجار نفت و سازمان های دولتی که نگران بازارهای سهام و نفت خام هستند، به خصوص مربوط به مصون سازی بهینه در دو بازار است.

همانطور که در مقاله دوم، کنراد لبوسچاگن (دانشگاه ویتواترسرند، آفریقای جنوبی) و ترزا آفوود (دانشگاه ویتواترسرند، آفریقای جنوبی) موضوع نظری و عملی “گزینه قیمت های عجیب با استفاده از تبدیل وانگ” تجزیه و تحلیل می کند. تبدیل وانگ اجازه به رویکرد ساده، در عین حال حسی به گزینه های قیمت گذاری اساسی در حرکت براونی هندسی می دهد. نویسنده نشان می دهد که چگونه رویکرد هامادا و شریس (۲۰۰۳) می تواند برای قیمت برخی گزینه عجیب مورد استفاده قرار گیرد. مثال ها همگرایی قیمت وانگ به قیمت سیاه شولز برای یک گزینه مارگراب، سبد گزینه های هندسی و گزینه دارایی یا هیچ چیز را نشان می دهد. نویسندگان همچنین طیفی از قیمت ها دست یافتنی را با استفاده از تبدیل وانگ برای این گزینه ها بررسی می کنند.

 چیا لین چانگ (دانشگاه ملی چونگ سینگ، تایوان)، جوان فرشته جیمنز مارتین (دانشگاه کامپلوتنس مادرید، اسپانیا)، مایکل مکالیر (دانشگاه اراسموس روتردام، هلند) و تئودوسیو پرز- امارال (دانشگاه کامپلوتنس مادرید، اسپانیا) ” ظهور و سقوط S & P500 واریانس آینده ” را در مقاله سوم تجزیه و تحلیل می کند. مدل سازی، نظارت و پیش بینی ناپایداری ضروری برای مدیریت ریسک مجموعه اوراق بهادار است. ناپایدار دارایی شاخص کامپوزیت را می توان با استفاده از مشتقات بی ثباتی، مانند بی ثباتی و معاوضه واریانس، گزینه ها و آینده داد و ستد کرد. رایج ترین شاخص ناپایدار VIX است، که یک اقدام کلیدی از انتظارات بازار از بی ثباتی است و از این رو یکی از مهم ترین شاخص از تمایلات بودجه و ناپایداری بازار است. بودجه گذاران شاخص VIX پول نقد را به عنوان یک شاخص “ترس”، تفسیر می کنند و گزینه های VIX و آینده VIX به عنوان مشتق شده از شاخص “ترس” است VIXبراساس S & P500 را فرامی خواند و گزینه ها را در بیش از طیفی گسترده از قیمت ثابت قرار می دهد و از این رو مدل محور نیست. محتکران می تواند با خطر بی ثباتی با مشتقات VIX تجارت کنند، با نظر به اینکه آیا بی ثباتی در آینده افزایش یا کاهش می یابد، در حالی که تاجران می تواند از مشتقات بی ثباتی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض خطر بی ثباتی استفاده کنند VIX و گزینه های آن و مشتقات آینده به طور گسترده مورد تجزیه و تحلیل در سال های اخیر قرار گرفته است. مشتق ناپایدار جایگزین برای VIXواریانس آتیS & P500 است که انتظار واریانس از S & P500 شاخص نقدی است. واریانس آتی قراردادهای نوشته شده در واریانس مشخص، یا معاوضه واریانس استاندارد است. واریانس آتی S & P500 مدل محور نیست، بنابراین مفروضات اساسی شاخص به نظر نمی رسد که به وضوح درک شده باشد. زیرا واریانس آتی به طور معمول به ظرافت معامله می شود، بازده و ناپایداری آنها به آسانی با استفاده از انواع مشخصات مدل بی ثباتی مدل سازی دقیق نمی شود. مقاله ناپایداری را در ۳ ماهS & P500 و۱۲ ماه واریانس آتی قبلی، در طی و بعد از GFC، و همچنین برای دوره کامل داده، برای هر سه جایگزین مدل های نوسان شرطی و سه تراکم تجزیه و تحلیل می کند، به منظور اینکه تعیین کند آیا قرار گرفتن در معرض خطر می تواند در یک مجموعه مالی بدون در نظر گرفتن موقعیت ها در S & P500 شاخص به خودی خود گنجانیده شود.

در مقاله چهارم، تحت عنوان “پیش بینی ناپایداری با استفاده از مدل تعویض مارکف فراکتال چندگانه: مدارک و شواهد از شاخص S & P 100 و گزینه های سهام “، ون-ل چوانگ (دانشگاه ملی تایوان، تایوان)، تنگ-چینگ هوانگ (، دانشگاه علوم و فناوری ملی تایوان، تایوان و…) و بینگ-هویی لین (دانشگاه ملی چونگ سینگ، تایوان) عملکرد توانایی مارکف تعویض فراکتال چندگانه (MSM)، ضمنی، گرچ، و ناپایداری تاریخی برای پیش بینی تحقق ناپایداری برای هر دو شاخص S & P100 و گزینه های سهام ارزیابی می کند. برخی از یافته های مهم به شرح زیر هستند. اولا، نویسنده در می یابد که توانایی ناپایداریهایMSM و گرچ برای پیش بینی ناپایدار مشخص بهتر از ناپایداری ضمنی و تاریخی برای گزینه های شاخص و سهام است. دوما، تساوی ناپایداری سهام سخت تر نسبت به ناپایداری گزینه شاخص پیش بینی می شود. سوما، هر دو ناپایداری شاخص و سهام گزینه بهتر می تواند در طول دوره بحران مالی جهانی از در دوره های بحران مالی جهانی پیش بینی شود. چهارما، ناپایداری شدید گزینه سهام، الگوهای متمایز مشروط در حقوق صاحبان سهام و ویژگی های مختلف انتخاب ارائه می دهد و پیش بینی توسط MSM و ناپایداری ضمنی بستگی به این ویژگی ها دارد. در نهایت، نویسندگان درمی یابند که ناپایداری MSM بهتر از ناپایداری ضمنی در پیش بینی ناپایدار سهام گزینه مشروط در حقوق صاحبان سهام مختلف و گزینه های خصوصیات عمل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.