اطلاعیه

مقاله انگلیسی با ترجمه ارزش حسابرسی بخش عمومی: ادبیات و تاریخچه

مقالات مرتبط با این موضوع

مقالات انگلیسی ترجمه شده حسابداری

مقالات انگلیسی ترجمه شده حسابرسی

مقالات ترجمه شده مدیریت دولتی

مقالات ترجمه شده حسابداری دولتی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: H309

سال نشر: ۲۰۱۸

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Journal of Accounting Literature

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۵ صفحه PDF

تعداد صفحه ی ترجمه فارسی: ۳۲ صفحه فایل WORD

قیمت فایل ترجمه شده: ۲۵۰۰۰  تومان

عنوان فارسی:

مقاله انگلیسی حسابداری دولتی ۲۰۱۸ : ارزش حسابرسی بخش عمومی: ادبیات و تاریخچه

عنوان انگلیسی:

The value of public sector audit: Literature and history

چکیده فارسی

این مقاله ارزش حسابرسی مالی در بخش عمومی را بررسی می‌کند . این مطالعه در مورد حسابرسی از بخش خصوصی و همچنین بخش عمومی برای کشف روش‌هایی که در آن بخش حسابرسی عمومی می‌تواند ارزشمند باشد ، استفاده می‌کند . این نشان می‌دهد که چند توضیح مکمل وجود دارد که می‌توانند برای بررسی ارزش حسابرسی عمومی ، از جمله وکالت ، سیگنال دهی ، بیمه ، کنترل مدیریت ، نظارت و توضیحات تایید استفاده شوند . شواهد تحقیق و تاریخچه عموما با توضیحات کنترل وکالت ( نمایندگی) و مدیریت سازگار است .

در حالی که شواهد تحقیق حاکی از آن است که حکمرانی تاثیر متفاوتی در بخش عمومی در مقایسه با خصوصی دارد . فرضیه تایید نیز به طور بالقوه مرتبط است . مروری بر تاریخچه توسعه توابع حسابرسی بخش عمومی نشان می‌دهد که حداقل برخی از پیشرفت‌ها با توضیحاتی مانند نظریه نمایندگی و کنترل مدیریت سازگار هستند . حسابرسی در بخش عمومی منطقه‌ای است که در آن تحقیقات بیشتری ارزشمند است . این مقاله با بحث درباره مسائل برای تحقیقات بیشتر به پایان می‌کند .

کلید واژه ها: حسابرسی،دولت،بخش عمومی،تاریخچه حسابرسی

۱. معرفی

حسابرسی بخش عمومی، یک حوزه ی بزرگ حسابرسی می باشد که پیچیده و نسبتاً ناشناخته است. هدف از این تحقیق بررسی اهداف و عملکرد حسابرسی، به ویژه در بخش عمومی، و بررسی راه هایی است که ارزش آن را افزایش می دهد. این تحقیقات شواهدی را نشان می دهد که حسابرسی بخش عمومی موجب به افزایش ارزش می پردازد و پیشنهاداتی را در مورد چگونگی افزایش مزایای آن ارائه می دهد. همچنین مسائل مربوط به تحقیقات بیشتر را توسعه می دهد. این مقاله از یک پروژه تحقیقاتی مستقل انجام شده است و در مورد آن به کنترل کننده و حسابرس عمومی نیوزیلند گزارش داد. در نتیجه، در موارد خاصی به نمونه هایی از نیوزیلند اشاره می کند، اما انتظار می رود که این امر به سایر دموکراسی های غربی نیز مرتبط باشد.

حسابرسی بخش عمومی آنطور که باید مورد بررسی قرار نگرفته است. طبق گفته ی بانکر، کوپر و پاتر (۱۹۹۲، ص ۵۰۸) “محققان حسابداری به مشکلات و فرصت های مرتبط با تحولات در حسابداری دولتی پاسخ نداده اند” و این هنوز هم مرتبط و پا بر جا است. با این وجود، این مقاله شامل بسیاری از مطالعات با ارزش می شود (بابر ۱۹۸۳؛ بلوم و فوجت ۲۰۱۱؛ بروسکا، کاپرکیان، کوهن، و مانس رسی، ۲۰۱۵). تحقیق موجود می‌تواند به دو جریان، “جایگزین” یا “متنی” و جریان اصلی تقسیم شود (برادبنت و کوتری، ۲۰۰۸). ما یک بررسی ادبی از تحقیقات جایگزین ارائه می دهیم.

پس از بررسی متون مقاله، به بررسی دلایلی که حسابرسی مفید است، می‌پردازیم (عبدالحکیم، ۱۹۹۳؛ چو، ۱۹۸۲؛ هیت و همکاران، ۲۰۱۴؛ والاس، ۱۹۸۰). این مقاله ی حسابرسی در درجه ی اول برای بررسی حسابرسی بخش خصوصی است، اما همچنین می تواند مربوط به بخش عمومی (مثلا ایوانز و پاتون، ۱۹۸۷) و مرتبط با مقاله ی بخش عمومی باشد. ما این مقاله و کاربرد آن را برای تحقیق درباره ی ارزش حسابرسی بخش عمومی بررسی می کنیم و شش توضیح را برای ارزش حسابرسی را توسعه و ارائه می‌دهیم. در بسیاری از موارد، حسابرسان بخش عمومی مسئولیت حسابرسی ارزش پول و حسابرسی مالی را بر عهده دارند و ما نیز مسائل مربوط به حسابرسی ارزش پول را بررسی می کنیم. پس از آن، توسعه ی تاریخی حسابرسی اسکورت عمومی را بررسی خواهیم کرد تا به این نکته توجه داشته باشید که چرا موسسات به نحوی تشکیل شده اند.

Abstract

This paper explores the value of financial statement auditing in the public sector. The study applies theory about auditing from the private sector as well as the public sector to explore ways in which public sector auditing can be expected to be valuable. It shows that there are a number of complementary explanations that can be applied to examine the value of public audit, including agency, signaling, insurance, management control, governance and confirmation explanations. The evidence from research and history is generally consistent with the agency and management control explanations. There is some support for the signaling and insurance explanations, while research evidence suggests that governance has differing impact in the public sector compared to the private.

The confirmation hypothesis is also potentially relevant. Reviewing the history of the development of public sector auditing functions shows that at least some developments were consistent with explanations such as agency theory and management control. Auditing in the public sector is an area where more research is valuable. The paper concludes with a discussion of issues for further investigation.

Keywords : Auditing,Government,Public sector,Auditing history

۱. Introduction

Public sector auditing is a large area of auditing practice that is complex and comparatively unexplored. The purpose of this investigation is to examine the function and purpose of auditing, especially in the public sector, and to review ways in which it adds value. The investigation summarizes evidence that public sector auditing adds value, and develops suggestions about how its benefits might be increased. It also develops issues for further research. This paper has been developed from a project that conducted independent research and reported on it to the Controller and Auditor-General of New Zealand. As a result, it refers to New Zealand examples on occasion, but these are expected to be relevant to other Western democracies.1