اطلاعیه

مقاله ترجمه شده براوردن تقاضا برای حسابداران شهرداری: مزایای یک دوره حسابداری دولتی و غیر انتفاعی

مقالات مرتبط با این موضوع

مقالات انگلیسی ترجمه شده حسابداری

مقالات ترجمه شده حسابداری دولتی

مقالات ترجمه شده آموزش حسابداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: H264

سال نشر: ۲۰۱۷

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله:Journal of Accounting Education

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۲ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۰ صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده: ۲۳۰۰۰ تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده : براوردن تقاضا برای حسابداران شهرداری: مزایای یک دوره حسابداری دولتی و غیر انتفاعی

عنوان انگلیسی:

Filling the demand for municipal government accountants: The benefits of a governmental and not-for-profit accounting course

چکیده فارسی:

تقاضا برای متخصصان حسابداری در شهرداری ها در نتیجه ی افزایش تعداد نیروی کار مسن و دوره های استخدام محتاطانه در حال افزایش است. چالش هایی که شهرداری ها در پر کردن این موقعیت ها مواجه می شوند، با فرصت های رقابتی موجود برای فارغ التحصیلان حسابداری تشدید می شوند. در این مقاله، ما درک دانشجویان دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در مورد مشاغل دولتی را بررسی می کنیم و این که آیا این ادراک برای دانشجویانی که دوره ی حسابداری غیرانتفاعی و دولتی انتخابی را گذرانده اند تفاوت دارد یا خیر.

از ابتدا تا انتهای دوره، ما افزایش ادراک دانشجویان از منافع مالی و غیرپولی مرتبط با شغل دولتی مواجهیم. هم چنین دانشجویان، حسابداری دولتی را فرصت هایی پویا و خلاقانه می دانند. این افزایش نشان می دهد که دانشجویانی که دوره های اختیاری را گذرانده اند، مشاغل دولتی را مشاغلی می دانند که فرصت های بهتری را نسبت به حسابداری دولتی یا شرکتی برای تعادل شغل و زندگی فراهم کرده و امکان بالقوه برای منافع غیرپولی را دارند گرچه دانشجویان هنوز هم مشاغل دولتی را به صورت مشاغلی می دانند که توان بالقوه کمتری برای منافع پولی دارند. این نتایج بر منافع دوره حسابداری غیرانتفاعی و دولتی در برنامه های درسی حسابداری تمرکز دارد.

مقدمه

حرفه ای های حسابداری نقش مهمی در دولت های شهری دارند. این حرفه ای ها مسئول گزارش اطلاعات مالی برای کاربران بیرونی، ایجاد و ارزشیابی کارآیی بودجه و مشارکت در تصمیمات اجرایی در دولت هستند. علی رغم اهمیت این نقش، بسیاری از دولت شهرها از کارکنان حسابداری محدودی استفاده می کنند. دو عامل اصلی به این محدودیت کمک می کنند. اول این که دولت های شهری با چالش های مالی زیادی مواجه می شوند که استخدام را محدود می کنند (GAO، ۲۰۱۳)، با وجود این که نیروی کار سالخورده ای وجود دارد که باعث می شود استخدام ضروری به نظر برسد (لویس، چو، ۲۰۱۱). شکاف های تجربه بین کارکنان حسابداری دولتی جدید و ارشد دارای معنی برای پیشرفت شغلی کارکنان جدید است یعنی کارکنان جدیدتر فرصت ارتقای سریع را دارند اما انتظار می رود که مهارتهای لازم را کسب کنند (لویس، چو، ۲۰۱۱؛ ویلیمسون، برک و بینک، ۲۰۱۱؛ ولف و امیرخانیان، ۲۰۱۰). دوم این که فرصتهای رقیب برای دانشجویان شامل حسابداری شرکتی و دولتی، ممکن است تامین فارغ التحصیلان برای فرصتهای شغلی دولتی را محدود کند. این محدودیتها یعنی کاهش استخدام و فرصتها در حوزه های دیگر، باعث می شود که جذب و حفظ حسابداران مستعد برای دولت های شهری دشوار باشد

Abstract

The demand for accounting professionals in municipal governments is increasing as a result of an aging workforce and a period characterized by cautious hiring. Challenges faced by municipal governments in filling these positions are exacerbated by the competing opportunities available for accounting graduates. In this paper, we examine undergraduate- and graduate-level accounting students’ perceptions of careers in government and whether perceptions improve for students who take an elective governmental and not-for-profit accounting course.

From the beginning to the end of the course, we document an increase in students’ perceptions of financial and non-monetary benefits associated with a government job as well as a shift toward viewing governmental accounting as offering creative and dynamic opportunities. The increase suggests that students taking the elective course view government careers as providing greater opportunity than public accounting or corporate accounting for work-life balance and having the potential for non-monetary benefits, although students tend to still view government careers as having less potential for monetary benefits. These results underscore the benefits of a governmental and not-for-profit accounting course within accounting programs.