اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مقاومت استادان حسابداری در برابر فن آوری های جدید آموزشی در آموزش عالی

مقالات مرتبط با این موضوع

مقالات انگلیسی ترجمه شده حسابداری

مقالات ترجمه شده آموزش حسابداری

مقالات ترجمه شده مدیریت آموزشی

ترجمه مقاله در مورد کاربرد فناوری در حسابداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: H254

سال نشر: ۲۰۱۶

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله:Journal of Accounting Education

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۵ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۱  صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده:   ۲۳۰۰۰ تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده حسابداری :  نوآوران و یا بازدارنده ها؟ مقاومت استادان حسابداری در برابر فن آوری های جدید آموزشی در آموزش عالی

عنوان انگلیسی:

Innovators or inhibitors? Accounting faculty resistance to new educational technologies in higher education

چکیده فارسی:

در حالی که تکنولوژی فرصت های جدید و مزایایی را برای استادان در شیوه تدریس آنها فراهم می کند، تعداد قابل توجهی از اعضای هیئت علمی برای اتخاذ فن آوری های جدید مقاومت می کنند. بدون اجبار ۹۳ درصد از استادان در مطالعه استرالیایی جهت بحث  در این مقاله با اشاره به مقاومت استاد حسابداری به عنوان یک مانع کلیدی برای استفاده و اقتباس فن آوری  مصاحبه نمودند. با اتخاذ مدل پذیرش فناوری(TAM) به عنوان یک چارچوب، این مقاله استدلال می کند که یکی از بزرگترین چالش های پیش روی مدارس کسب و کار و موسسات آموزش عالی (HEIs)  در قرن ۲۱ خود فن آوری های جدید نمی باشند، بلکه توانایی مربیان برای پذیرش فن آوری های آموزشی می باشد.

با تاکید بر داده های کیفی حاصل از مصاحبه با مربیان حسابداری به عنوان نمونه به رسمیت شناخته شده در استفاده آنها از فن آوری های نوین، این مقاله به بررسی دلایل عدم پذیرش اعضای هیات علمی می پردازد و در مورد تبدیل شدن دانشگاهیان به نوآوران به جای بازدارنده بحث می کند. این یافته ها در مورد مسئله قرن بیست و یکم که HEIs  ، و به ویژه دانشگاهیان حسابداری را  تحت تاثیر قرارمی دهد یک بینش مناسب ارائه می دهد. اگر چه این کار در رشته حسابداری صورت گرفته است، این یافته ها ممکن است مرتبط و قابل اجرا برای تمام رشته ها باشند. مجموعه ای از توصیه ها برای موسسات، مدارس کسب و کار و دانشگاهیان جهت توجه پیشنهاد می شود.

کلمات کلیدی: مدل پذیرش تکنولوژی، اقتباس تکنولوژی، آموزش عالی، مقاومت استادان، موانع استفاده از تکنولوژی، آموزش حسابداری

ترجمه بخش ۶ مقاله

۶. نتیجه گیری

با وجود مقاومت از طرف برخی از مربیان، بعید است که آموزش حسابداری قرن ۲۱ بتواند به طور نامحدود مفاهیم رادیکال تغییر دیجیتال محدود کند. برای تغییر واقعی در برنامه کسب و کار و -بدون شک نیاز به تغییر وجود دارد – فن آوری می تواند نقش کلیدی در تصور اینکه چگونه آموزش کسب و کار می تواند بازسازی شود ایفا کند؛ برای ارائه آموزش قرن ۲۱ که پیامدهای یادگیری برای همه دانشجویان  افزایش می دهد طرح ریزی شد. زمان آن می باشد که این را در نظر بگیریم که چگونه فن آوری ها بازی را به روشی که ما با – اینترنت، ایمیل، فیس بوک، ویکیپدیا – تعامل می کنیم و یاد می گیریم که همه بخشی از محیط یادگیری منحصر به فرد شخصی هستند تغییر داده اند. زمانی که محیط هر فرد متفاوت باشد، فن آوری ها همه را قادر به سازگار کردن محیط فن آوری با نیازهای یادگیری ما می کنند.

در این مقاله فرض میکند که تغییرات تکنولوژیکی فراگیر از طریق جامعه و موسسات آموزش عالی مستلزم آن هستند که مربیان حسابداری آنچه را که آینده ممکن است دارای آموزش حسابداری و یک جمعیت دانشجویی به طور فزاینده متنوع  باشد  تصور  نماید. فن آوری ها یک دریچه برای تصور مجدد چشم انداز سازمانی و نظم و انضباط، و مدل های متفاوت یادگیری ارائه می کند. لازم است یک مدلی را در نظر بگیریم که منعکس کننده یک چشم انداز باشد که به بصورت جدی در استفاده خلاقانه از تکنولوژی برای ارائه آموزش در هر مکان، در هر زمان، برای هر فرد تعبیه شود. مدارس کسب و کار نمی توانند این واقعیت را نادیده بگیرند که این جایی است که آموزش و یادگیری از آن سرچشمه می گیرد. فن آوری ها وجود دارند – چالش ما تصور مجدد آموزش کسب و کار است که پذیرای فن آوری های امروز، فردا، سال آینده، و قرن آینده می باشد.

Abstract

While technology affords new opportunities and benefits for educators in their teaching practice, a significant number of faculty are resistant to adopting new technologies. Unprompted, 93% of faculty interviewed in the Australian study to be discussed in this paper pointed to accounting educator resistance as a key barrier to technology adoption and use.

Adopting the Technology Acceptance Model (TAM) as a framework, this paper argues that one of the greatest challenges facing business schools and Higher Education Institutions (HEIs) in the 21st century is not new technologies themselves, but the ability of educators to embrace educational technologies. Drawing on the qualitative data to emerge from interviews with accounting educators recognised as exemplary in their use of innovative technologies, this paper explores the reasons for lack of faculty uptake and argues for academics to become innovators rather than inhibitors. The findings offer a timely insight into a twenty-first century issue affecting HEIs and, specifically, accounting academics. While carried out in the Accounting discipline, the findings may be relatable and applicable to all disciplines. A suite of recommendations are proposed for institutions, business schools and academics to consider.