اطلاعیه

مقاله ترجمه شده حسابداری آموزشکده‌ی حسابداری و تهدید ذهنیت پرداخت کردن

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h166

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۹

سال نشر:  ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۸ صفحه  WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده  چشم‌اندازهای حیاتی روی حسابداری آموزشکده‌ی حسابداری و تهدید (خطر) ذهنیت پرداخت کردن

عنوان انگلیسی:

Accounting academia and the threat of the paying-off mentality

چکیده فارسی:

این مقاله، مسیری را بازتاب می‌کند که به طور فزاینده‌ای بر روش‌های فکر کردن و عمل کردن در آموزشکده‌ی حسابداری تاثیر می‌گذارد، یعنی گسترش ذهنیت پرداخت. مورد دوم به رفتاری مربوط می‌شود که بوسیله‌ی مفهومی از مزایا و پاداش‌هایی که انتظار می‌رود که در اجرای کوتاه مدت محسوس شوند، هدایت می‌شود. علاوه‌براین، مقاله، تعدادی از تهدیدهای بوجود آمده از طریق دوره‌ی کوتاه مدت را پیش‌رو قرار می‌دهد که به‌طور پرسش برانگیز از پژوهش و آموزش حسابداری ممانعت می‌کنند. آیا پرداخت، ناشران را از تسهیل دسترسی عمومی به مقالات پژوهشی ممانعت می‌کند؟ آیا پرداخت، از جذابیت حرفه‌های آکادمیک در چشمان شاغلان حسابداری جوان جلوگیری می‌کند؟ آیا پرداخت، به طور فزاینده‌ای دانشگاه‌ها را به مکان‌هایی تبدیل می‌کند که هدفشان در درجه‌ی اول، تحویل آموزشتکنیکی است تبدیل می‌کند؟ آیا پرداخت کردن، به‌طور فزاینده‌ای از نوآوری در زمینه‌ی تحقیقات حسابداری جلوگیری می‌کند؟ به منظور پرداختن به چنین پرسش‌هایی، هدف مقاله، بیشتر حساس کردن دانشگاهیان به خطرات جدی ناشی از نمایش بیش از حد چنین زمینه‌ای از فعالیت و کنکاش علمی در تاثیر (نفوذ) دوره‌بندی کوتاه مدت است.

کلمات کلیدی: حیاتی، آموزش حسابداری، رتبه‌بندی‌های مجله، انتشار پژوهش

شور و شوق اولیه برای عدالت اجتماعی، برابری اقتصادی، حقوق بشر، محیط زیست پایدار، آزادی سیاسی، یا به‌طور ساده یک جهان بهتر، که بسیاری از ما را به سمت جامعه‌شناسی جلب می‌کند، به سمت پیگیری اعتبارات علمی کانال‌بندی می‌شود. پیشرفت، تبدیل به یک باتری از تکنیک‌های انضباطی-(…) رتبه‌بندی‌های اداری (…)-انتشارات داوری شده، CV همه کاره، جستجوی شغل، فایل تصدی و سپس کنترل (محافظت) همکاران و جانشینان فرد برای اطمینان حاصل کردن از این‌که ما همگی در مرحله‌ی پیشرفت هستیم، می‌شود (Burawoy, 2005, p. 5).

۱.پیشگفتار

هدف این مقاله، از طریق یک تمرین تخیل منضبط (Weick, 1989)، بازتاب بر اساس یک روند تحکیم کننده است که من در طی زمان در زمینه‌ی پژوهش حسابداری مشاهده کردم و آن به روش‌های مختلفی پایداری نظم را تهدید می‌کند-به عنوان مجموعه‌ای از تلاش‌ها، اطلاع یافته از طریق اصل آزادی علمی، که هدف آن توسعه‌ی درک بهتری از حسابداری و تاثیرات آن بر جامعه است. این روند، دلالت بر یک منطق خاص دارد که بر روش‌های فکر کردن و عمل کردن در این زمینه، یعنی ذهنیت پرداخت کردن، تاثیر می‌گذارد. مورد دوم شامل رفتاری می‌شود که توسط مفهومی از مزایا و پاداش‌هایی که انتظار می‌رود در طی یک دوره‌ی کوتاه مدت تحقق یابند، هدایت می‌شود. این مزایا و پاداش‌ها لزوما شامل پرداخت‌های نقدی نمی‌شوند؛ آن‌ها همچنین به تاثیرات شهرتی مربوط می‌شوند. برای مثال، در مورد یک مقاله‌ی پژوهشی پذیرفته شده در یک مجله‌ی با رتبه‌ی بالا، تاثیرات شهرت ممکن است شامل یک ایمیل تبریک از رئیس دانشکده، اخبار روی صفحه‌ی اصلی دانشکده، یا تصویر نویسنده که در صفحات نمایشی بزرگ همراه با یک توضیح دستاورد بزرگ به نمایش درآمده، شود. نظریه‌ی پرداخت، تاثیری را که پاداش‌های ملموس کوتاه مدت می‌تواند بر ذهنیت‌، رفتار و مدارهای فکری در این زمینه داشته باشد به ارمغان می‌آورد. به منظور واضح‌تر ساختن آن، بوسیله‌ی بیان ذهنیت پرداخت، من نمی‌خواهم از تعالی پول در دانشکده‌ی حسابدری انتقاد کنم (یک چنین انتقادی لازمه‌ی مقاله‌ی دیگری خواهد بود)؛ من ترجیحاً نتایج پژوهشی و آموزشی ناشی از افزایش تاثیر دوره‌ی کوتاه-مدت در محدوده‌ی این زمینه را منعکس می‌کنم.

Abstract

This essay reflects on a trend that increasingly affects ways of thinking and doing in accounting academia, namely, the expansion of the paying-off mentality. The latter relates to behavior being driven by a sense of benefits and rewards that are expected to materialize in the short run. Specifically, the essay brings to the fore a number of threats, engendered through short-termism, that arguably impede the development of accounting research and education. Does paying-off prevent publishers from facilitating public access to research articles? Does paying-off constrain the attractiveness of academic careers in the eyes of young accounting practitioners? Does paying-off increasingly transform universities into places that aim to deliver, first and foremost, technical education? Does paying-off increasingly constrain innovativeness in the field of accounting research? In addressing such questions, the essay aims further to sensitize academics to the serious risks of allowing such a field of academic activity and inquiry to be overexposed to the influence of short-termism.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.