اطلاعیه

مقاله ترجمه شده درآمدهای حسابداری و تولید ناخالص داخلی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h80

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۲۳ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده درآمدهای حسابداری و تولید ناخالص داخلی

عنوان انگلیسی:

Accounting Earnings And Gross Domestic Product

چکیده فارسی:

مشخص نمودیم که مجموع رشد درآمدهای حسابداری شاخصی تدریجی پیشرو قابل توجه از رشد تولید داخلی اسمی (GDP) است. با این حال، پیش بینی کنندگان حرفه ای بزرگ، به طور کامل محتوای پیش بینی شده تعبیه شده در اطلاعات درآمدهای حسابداری را در دسترس عموم نمی گنجانند. در نتیجه، خطاهای پیش بینی شده آینده رشد تولید ناخالص داخلی اسمی بر اساس اطلاعات درآمدهای حسابداری که در دسترس پیش بینی کنندگان بزرگ حرفه ای هستند در زمان واقعی قابل پیش بینی می باشند.

کلید واژه ها:  درآمدهای حسابداری  ، سود شرکت ها  ، تولید ناخالص داخلی (GDP)

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۴.۴ بحث و گفتگو

به طور کلی، در می یابیم که مجموع رشد درآمدهای حسابداری دارای محتوای پیش بینی برای رشد تولید ناخالص داخلی آینده، به ویژه برای یک دوره جلوتر از افق پیش بینی دارند. آزمایش دیگر نشان می دهند که محتوای اخباری از مجموع رشد درآمدهای حسابداری برای رشد GDP آینده نسبت به دیگر شاخص های پیشرو از جمله عملکرد وزارت خزانه داری، اسپرد مدت، بازدهی بازار سهام در دوره سه ماهه، رشد تولید ناخالص داخلی همزمان، و همچنین جریان دوره جاری پیش بینی توافق SPF از رشد آینده GDP افزایشی است.

مهم تر، در می یابیم که اگر چه پیش بینی های ماکرو حرفه ای به طور کامل نگه دارنده محتوای اخباری از دیگر شاخص های پیشرو نیستند، آنها به محتوای اخباری از مجموع درآمدهای حسابداری رشد شاخص ناشناخته –  از اقتصاد ایالات متحده واکنش نشان می دهند. در نتیجه، آینده خطاهای پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی بر اساس درآمد داده های حسابداری که در زمان واقعی در دسترس پیش بینی های کلان می باشند قابل پیش بینی هستند. پیش بینی های کلان تحت واکنش به مجموع رشد درآمدهای حسابداری می توانند چند توضیح داشته باشند.

یکی می تواند این باشد که پیش بینی های کلان بر این باورند که داده های درآمدهای حسابداری بیش از حد برای جلب استنتاج در مورد رشد تولید ناخالص داخلی در آینده بزرگ می باشند.

توضیح دیگر می تواند این باشد که جمع آوری یک نمونه جامع از گزارش های درآمدهای حسابداری سه ماهه در زمان واقعی هزینه های کوچک اما با اهمیت در پیش بینی کلان تحمیل می کند. همچنین ممکن است فواید بالقوه از جمع آوری اطلاعات درآمدهای حسابداری قبلا ناشناخته بوده و از این رو منافع درک شده برای پیش بینی کلان دست کم گرفته شده باشد.

تا حدی که سودهای حاصل از ترکیب اطلاعات مجموع درآمدهای حسابداری بیشتر از هزینه ها باشد، پیش بینی می کنیم که پیش بینی های کلان حرفه ای به احتمال زیاد برای درآمدهای حسابداری مورد توجه تر شده اند و، در نتیجه، شواهد قابل پیش بینی در خطاهای پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی باید در طول زمان رو به زوال برود.

۵. نتیجه گیری

مطالعه ما در حسابداری و اقتصاد با روشن کردن اطلاعات درآمدهای حسابداری برای رشد تولید ناخالص داخلی کمک کرده است. ما نشان دادیم که مجموع رشد درآمدهای حسابداری شاخصی از رشد تولید ناخالص داخلی در آینده است، به ویژه برای یک دوره افق پیش بینی جلوتر. با این حال، پیش بینی های کلان حرفه ای به طور کامل مجموع رشد درآمدهای حسابداری را در زمان پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی نمی گنجانند.

در نتیجه، آینده خطاهای پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی بر اساس درآمد داده های حسابداری که در دسترس            پیش بینی های کلان حرفه ای هستند در زمان واقعی قابل پیش بینی می باشند. مسیری برای تحقیقات بیشتر جمع آوری ۲۳ اطلاعات حسابداری در راه مقرون به صرفه و شناسایی این که کدام اطلاعات حسابداری بیشتر برای پیش بینی کلان مفید است می باشد.

مسیر مربوط به تحقیقات بیشتر بررسی ارتباط بین داده های کلی حسابداری، رشد تولید ناخالص داخلی پس از آن، تجدید نظر پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی و ارزش یابی سهام می باشد. در مطالعات بعدی، ما این مسیرها را بررسی می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.