اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h66

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۰

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۴ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مهار مزایای اداره امور شرکت و حسابرسی داخلی: مشاوره برای SME

عنوان انگلیسی:

Harnessing the benefits of Corporate Governance and Internal Audit: Advice to SME

چکیده فارسی:

اقتصادهای در حال ظهور حیاتی هستند از آنجائیکه سهم عمده ای در تولید ناخالص داخلی دارند. لذا برای SME ضروری است تا به تقویت اداره، ریسک و کنترل سیستم (GRC) که در آن کد اداره امور شرکت (CG) برای حمایت از عملکرد قوی تجاری توصیه می شود بپردازد. حسابرس داخلی مهمترین عامل برای فراهم کردن تضمین و مشاوره در GRC برای یک شرکت برای ماندن در رقابت است.

به طور کلی عدم آگاهی در میان این شرکت ها با توجه به اهمیت حسابرسی داخلی وجود دارد و اگر آگاهی وجود داشته باشد، یک گریز کلی برای اتخاذ این شیوه به دلیل هزینه های پیاده سازی وجود دارد.

این مقاله صرفا از طریق تجزیه و تحلیل متون موجود انجام شد. ما از گزارشات و مطالعات قبلی عامل شکست SME ها را توسط عوامل متعددی از جمله بهره وری پایین، عدم تامین مالی و مهارت ناکافی و قابلیت های کمک شناختیم.

مقالات اداره امور شرکتی مدعی است که شرکت ها ممکن است به بهره وری استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی را با پذیرفتن اصول CG خوب که شامل مدیریت ریسک و کنترل مکانیزم برسند. علاوه بر این، ممیزی داخلی باعث افزایش CG از طریق اطمینان و مشاوره کار بر روی  GRC می شود.

بر اساس یافته های حاصل از بررسی متون موجود، مشخص شد که وضعیت فعلی CG، SME ها

اصلاً قابل توجه نمی باشند، عمدتا به دلیل عدم آگاهی و همچنین هزینه های بالای اجرای می باشد. با این حال، اداره خوب هنوز هم مهم فرض می شود. از این رو ما ممکن است استدلال کنیم که یک مجموعه جداگانه از چارچوب اداره امور شرکت ممکن است برای SME ها ، شبیه به تصویب یک مجموعه جداگانه از IFRS ،برای SME ها بهتر کار کند.

کلمات کلیدی: SME ، اداره امور شرکت ها ، حسابرسی داخلی

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۶. نتیجه گیری

SME ها ​​در تسهیل فعالیت های اقتصادی و در ارائه اشتغال به ویژه در کشورهای در حال توسعه مهم می باشند. اداره خوب امور شرکت ها باعث افزایش رقابت SME ها می شود ​​و برای ادامه توسعه SME ها بسیار مهم است.

بر اساس بررسی مقالات موجود، می توان استدلال کرد که SME ها ​​لزوما از بکارگیری چارچوب CG یکسان
مانند شرکت های لیست شده بهره مند نمی شوند. مقالات همچنین اثبات کرده است که SME ها که بسیار نزدیک برگزار می شوند ممکن است مانع بهره وری شوند.

این باعث افزایش قبول این استدلال می شود که یک چارچوب سفارشی ممکن است برای SME ها سودآورتر باشد​​، چارچوب باید انعطاف پذیر و پویا باشد و روند توسعه چارچوب می بایستی مشارکتی باشد. می توان گفت که یک اندازه برای همه مناسب نیست. این شبیه به اصل داشتن یک مجموعه جداگانه از IFRSs برای برای SMEs ها ​​است.

با این حال، به منظور توسعه یک چارچوب جداگانه برای SMEs ​​برای رسیدن به موفقیت، احزاب بیشتری باید مشارکت داشته باشند به ویژه تنظیم کننده ها. برای SME ها ​​در مسائل مربوط به اداره امور شرکت ها می بایست راهنمائی ارائه شود. علاوه بر این، تنظیم کننده ها باید این مسئولیت را برای ایجاد آگاهی بیشتر در میان SME ها ​​بر اهمیت شیوه اداره خوب داشته باشند، شاید از طریق سیستم تشویقی از طریق ساختار مالیاتی و یا به رسمیت شناختن دریافت جایزه برای اداره خوب توسط SME ها​​. در حال حاضر، هنوز هم آگاهی بسیار محدودی در میان SME ها ​​ در مورد اهمیت اتخاذ اداره خوب امور شرکت ها وجود دارد و یکی از موانع اصلی هزینه های بالا در اجرای اداره امور شرکت ها است، از این رو گریزی در تصویب در میان SME ها​​.

SME ها ​​در حال جلوبردن  اقتصاد کشورهای در حال توسعه هستند، به همین دلیل اجتناب ناپذیر است که این شرکت های اداره ای خوب داشته باشند تا بتوانند در عرصه رقابت باقی بمانند. آگاهی و تعهد از تمام طرف های درگیر برای موفقیت اجرای اداره ای خوب در SME ها ​​بسیار مهم است.

۷. محدودیت ها و منطقه برای تحقیق های آتی

این مقاله تنها مروری بر اساس مقالات موجود بود، هیچ شواهد تجربی استنباط نشد. بر اساس مقدار زمان محدود در دسترس، مشخص شد که تحقیقات تجربی بسیار محدودی در پژوهش های اداره SME ها در کشورهای در حال توسعه به ویژه مالزی موجود می باشد. تحقیقات بیشتری باید برای به دست آوردن شواهد تجربی در مورد اینکه آیا یک چارچوب اداره امور شرکت ها بصورت جداگانه توسط SME ها ​​در مالزی ترجیح داده می شود یا نه انجام شده است.

احتمالا تحقیقات کمی می تواند از طریق توزیع پرسشنامه ها از جمع آوری داده های اولیه از نمونه های SME ها
​​در مالزی در نظر آنان در ارتباط با اینکه آیا مجموعه ای متفاوت از چارچوب عملی می باشد یا خیر انجام گیرد.
با در دسترس بودن شواهد تجربی بیشتر در مورد تحقیقات در حکومت در SME ها ​​در مالزی، ممکن است پیامدهای عمیقی در تعدادی از گروه ها یعنی، سرمایه گذاران نهادی، تنظیم کننده ها و همچنین دولت مالزی به این امید که همه این احزاب ها از اهمیت تاکید بیشتر بر توسعه SME ها ​​ی  کشورهای در حال توسعه از طریق ساختار اداره خوب آگاه هستند انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.