اطلاعیه

مقاله ترجمه شده نقش حسابرسی داخلی در مورد اداره شرکت و بحران کنونی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:H65

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۶ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده نقش حسابرسی داخلی در مورد اداره شرکت و بحران کنونی

عنوان انگلیسی:

The Role of Internal Audit regarding the Corporate Governance and the Current Crisis

چکیده فارسی:

ممیزی داخلی باید تبدیل به یک ستون حمایتی در اداره امور شرکت ها شود و، به طور کلی، در هر مدیریتی، و همچنین به عنوان ابزاری برای شناسایی خطراتی که اشخاص ممکن است به هنگام انجام فعالیت های خود با آشفتگی های زیست محیطی با آن مواجه شوند. از سوی دیگر، فعالیت های انجام شده بسیار متعدد و متنوع هستند و گسترش آنها اغلب پلی برای محیط های اساسی نهادها از کشورهای مبدا به صورت جامع است.

کلمات کلیدی:اداره، ممیزی، کنترل، بازده، مقررات

ترجمه بخشی از مقاله انگلیسی

۳. نتیجه گیری

بهبود فرایند مدیریت شرکت های سازمانی، با تمام پیچیدگی های آن، نیاز به دانش و استفاده از اصول مدرن تر با هدف حصول اطمینان از عملکرد نهادهای مربوط، از لحاظ عملکرد و رقابت دارد. برای این هدف، لازم است که شیوه های خوب مدیریت به طور دائم ، مفهوم و اجرا در ساختار عملکردی از اشخاص در با آیتم های جدید پر شوند.

حوزه ممیزی داخلی رویکرد منظم و نظام مند برای ارزیابی و بهبود اثربخشی مدیریت ریسک و کنترل را پوشش می دهد. ممیزی یک میدان فرایند پیچیده است که توسط گزارش اثبات مواد به استانداردهای خاص به منظور تعریف یافته ها که در آن جمله بندی نظرات بر اساس آن انجام شده است. بدین ترتیب، یافته ها و توصیه ها از آزمون تحلیلی از داده ها
و اطلاعات اثبات شود.

در واقع، مسائل مربوط به حسابرسی داخلی در مواجهه با چالش تجزیه و تحلیل و ارزیابی مدیریت از نظر سیستم و فرایند، برای ارائه بیمه در رابطه با درجه ای از فعالیت های کنترل داخلی و، در عین حال، برای مشاوره دادن که منجر به بهبود وضعیت خواهد شد ، متشکل از چندین دامنه موضوع برای حسابرسی است که به نوبه خود، می تواند به موضوعات و زیر موضوعات، برای حسابرسی نیز مانند فرآیندها، فعالیت ها یا عملیات های ابتدایی مشخص تقسیم شود.

ممیزی داخلی از طریق گزارش های حسابرسی داخلی متحرکی برای نوعی “کارت تجارت واقعی این سازمان،” است که توسط نمایندگان کمیسیون اروپا، سازمان های مالی بین المللی، و همچنین به عنوان دادگاه از حساب های رومانی در نظر گرفته شده است.

انتظار می رود این نهادها از طریق فعالیت های نظارت بر پیشرفت نهاد های اقتصادی در ایجاد ساختار حسابرسی داخلی یک کانال مفید از اطلاعات، مستقل و عینی راهی را پیدا کنند. بنابراین، کیفیت گزارش حسابرسی داخلی صادر شده از اهمیت ویژه ای برخوردارند که بستگی به صلاحیت حرفه ای حسابرسان داخلی، ارتباط آنها با بالا و مدیریت گروه،
و همچنین اجرا کنندگان دارد (تودور، ۲۰۰۹) .

منابع حسابرسی داخلی ممکن است به دلایل زیر ناکافی باشند:

* مدیریت بر نقش و سهم حسابرسی داخلی در داخل شرکت احترام نمی گذارند.

* منابع مدیریت حسابرسی داخلی برای حفظ تعادل برخی از پیش بینی های کوتاه مدت.

* مدیریت از منابع حسابرسی داخلی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت، برای کنترل بحران های احتمالی و یا به پروژه های خاص یارانه استفاده می کند.

این کافی نیست که حسابرسی داخلی خود مالک بودجه باشد؛ همچنین نیاز به جذب و حفظ کارکنان واجد شرایط دارد. تحت شرایط خاص، جذب کارکنان واجد شرایط می تواند یک مشکل بزرگتر از محدودیت های بودجه باشد.
اهمیت کار حسابرسان داخلی تحت تحولات آن و به رسمیت شناختن بین المللی از طریق ایجاد نهادهای مختلف که شامل موسسات ملی و عضو، دارندگان گواهینامه حسابرس داخلی می شود است.

اگر چه توسعه روابط خارجی و ممیزی داخلی شامل یک سری از مزیت های برای دو طرف و همچنین برای نهاد حسابرسی است، باید اعتراف کنم که، در عمل، عدم همکاری تاریخی است.

مدیران و حسابرسان داخلی مانع های مشابه هستند، داشتن اهداف مشترک، برای رسیدن به اهداف ارائه شده هستند. مدیران باید توصیه های ارئه شده توسط حسابرسان را درک کنند و از حمایت که آنها در کنترل ریسک دریافت می کنند آگاه باشند. ریسک شک و تردید در قدرشناسی، ما معتقدیم که رسیدن به حسابرسی داخلی در یک سازمان نیاز به دانش عمیق از تجارت و سازمان، چارچوب مفهومی حسابداری در سطح ملی و بین المللی، از اصول موضوعه ، هنجارها و قواعد ارزیابی، ابزار های فنی و ، استانداردهای بین المللی حسابرسی دارد. تحت فشار افکار عمومی حسابرس داخلی موظف است شفافیت مازادی را در چنین جهانی اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.