اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بی نظمی قابل گزارش و کیفیت حسابرسی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h62

قیمت فایل ترجمه شده ۱۹۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۵

سال نشر:  ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۵ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بی نظمی قابل گزارش و کیفیت حسابرسی: دیدگاه آفریقای جنوبی

عنوان انگلیسی:

Reportable irregularities and audit quality: Insights from South Africa

چکیده فارسی:

پس از رسوایی های متعدد شرکت های بزرگ و اخیرا، بحران مالی جهانی، این موضوع به ویژه با کیفیت حسابرسی مرتبط است. به طور فزاینده، ای حوزه های قضایی متعدد بر شکل برون زا تر از کنترل بر حرفه حسابرسی به نفع بهبود کیفیت تعهدات حسابرسی و قابلیت اطمینان گزارش حسابرسی تکیه دارند.

هدف از این پژوهش، بررسی مورد برای یک شکل اجباری آگاهی دادن توسط حسابرسان آفریقای جنوبی است. با استفاده از یک رویکرد تفسیری، این مقاله به بررسی ارتباط بین انجام گزارش تکمیلی و مفاهیم کیفیت حسابرسی

می پردازد، توصیه می کند که شرایط لازم برای حسابرسان برای آوردن تخطی های خاص به توجه به یک تنظیم مناسب می تواند برای سیاست گذاران مورد توجه باشد.

در عین حال، پژوهش به مطالب موجود در مقلات با ارائه یکی از اولین حساب های تفسیری کیفیت حسابرسی و گزارش در یک محیط غیر انگلوساکسون می افزاید.

کلمات کلیدی: کیفیت حسابرسی ، گزارش حسابرسی ، ممیزی خارجی ، ۱SQC 1 ، بی نظمی قابل گزارش ،آفریقا جنوبی ، آگاهی دادن

بخشی از مقاله انگلیسی ترجمه شده

بحث و نتیجه گیری

این پژوهش یک حساب کاربری اولیه تجسمی از تاثیر یک نمونه از وظیفه گزارش اجباری در کیفیت حسابرسی را فراهم کرده است. اگر چه مقررات RI به تغییر پارادایم در عمل حسابرسی منجر نشده است، برخی از شواهد برای حمایت از این ادعا که آنها مربوط به بهبود کیفیت حسابرسی می باشند وجود دارد.

به عنوان مثال، بخش ۴۵ از APA تنش بین تخطی های در گزارش را حل و فصل کرده است ، زمانی که در منافع عمومی این کار انجام می شود (NEL، ۲۰۰۱)، و وظیفه مقابل محرمانه ماندن مشتری (و یا ترس از دست دادن مشتری) اگر گزارش داوطلبانه بوده باشد.

در عین حال، مقررات RI تاکید بر ارتباط تعامل رهبر شرکت دارد. حس مسئولیت پذیری از دیدگاه شرکای حسابرسی. و نیاز به سیاست های مشاوره امن. به علت وظیفه توجه به خطاهای IRBA – حمایت از تحریم برای عدم عملکرد- همچنین تأکید بر ​​ارتباط گزارش حسابرسی به عنوان بخشی از ماشین آلات اداره امور شرکت ها. در عوض، به نظر می رسد این موضوع ارزشی را برای ترکیبات و کمک به جایگاه حرفه حسابرسی آفریقای جنوبی اضافه نماید.

این یافته ها به ویژه مرتبط با پرتو بحث در مورد کیفیت حسابرسی و ارزش گزارش حسابرسی مربوطه می باشند. به عنوان مثال، IAASB (2012)، در حال حاضر به بررسی مطالب فاش شده اضافه شده در گزارش حسابرسی برای ارائه منافع بهتر به سهام دارنده می باشد (همچنین نگاه کنید به: گلد، Gronewold، و پُت، ۲۰۱۲).

جامعه اروپا در حال انجام تحقیقات مشابه می باشد (کمیته اوراق بهادار رگولاتور اروپا [CESR]، ۲۰۰۷؛ کمیسیون اروپا، ۲۰۱۰a، ۲۰۱۰b). در سطح وسیع تر، چندین محقق به ارزیابی چگونگی کیفیت عمل حسابرسی پرداخته اند، به طور کلی، می توان با استفاده از یک سری مقررات آن را بهبود داد (مثلا چرچ و Shefchik، ۲۰۱۱. Gavious، ۲۰۰۷؛ مایرز، مایرز، و عمر، ۲۰۰۳).

در حالی که این تحقیقات پیشنهاد نمی کند که بخش ۴۵ از APA کیفیت حسابرسی را استخراج کند، معنی آن این است که وظیفه اطلاع رسانی خطاها به مشتری ممکن است به طور مثبتی کیفیت حسابرسی را تحت تاثیر قرار دهد در حالی که نیاز حسابرسان به انجام کاری بیش از فقط صدور گزارش عمومی حسابرسی است. به این ترتیب، وظیفه آگاهی دادن حسابرس – که تشخیص تقلب را تجویز نمی کند- ممکن است سیاست های مربوط به نهادهای نظارتی حسابرس در نظر گرفته شود.

با توجه به تن اصلی این مقاله و محدودیت های ذاتی آن تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز خواهد بود. برجسته ترین این آثار، تنها در برداشت کارشناسان حسابرسی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، عملکرد مفاد RI باید از طریق “لنز” های مختلف نظری به منظور روشن شدن دقیق وظیفه گزارش تعامل با ساختارهای اجتماعی از عمل حسابرسی مورد بررسی قرار گیرد، چیزی که تجزیه و تحلیل مکاتبات نمی تواند نشان دهد (مارون و اتکینز را مشاهده کنید ، ۲۰۱۴، مارون و سلیمان، ۲۰۱۳).Did you mean: The experts in the field consider it is necessary to set up a basic strategy that should lead to adding a value plus. This strategy should include:

اساس این مطالعه نیز تنها بر یک اقتصاد در حال توسعه است و تغییرات را در ارتباط با وظیفه گزارش دهی با توجه به اندازه موسسات حسابرسی از نظر ، ماهیت مشتریان حسابرسی، درجه تخصص حسابرس و خطر دادخواهی در نظر نمی گیرد.
برای این منظور، تحقیقات آینده می تواند تمرکز بر روی تست چند تا از اظهارات مطرح شده در این مقاله یا با اشاره به داده های بایگانی شده، که در در دسترس هستند، و یا با استفاده از تکنیک های تجربی داشته باشد.

به عنوان بخشی از این فرایند، نیاز به یک چشم انداز انتقادی نباید نادیده گرفته شود. به عنوان مثال، بررسی چگونگی نحوه ظهور یک پروتکل گزارش حقوقی رسمی، با حمایت از تحریم ها به خاطر عدم رعایت، برای تقویت نظر سطحی کاربران عمومی در مورد حسابرسان حرفه ای می تواند اثباتشود که خطی جالب از پژوهش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.