اطلاعیه

پاورپوینت در مورد حسابداری منابع انسانی

کد محصول: PWH34

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید

موضوع سمینار:

پاورپوینت آماده درباره حسابداری منابع انسانی

تعداد اسلاید: ۴۱ اسلاید پاورپوینت + ۲۵ صفحه فایل WORD

بخشی از پاورپوینت

حسابداری کمابیش سه مرحله اول را طی کرده است و چالش آینده حسابداران، پیاده‌سازی مرحله چهارم حسابداری است که «حسابداری منابع انسانی» از این مقوله انجمن حسابداری امریکا  چنین بیان می کند:

حسابدار باید گوش به‌زنگ باشد تا روشهای جدید اندازه‌گیری را که می‌تواند اطلا‌عات اضافه‌تر و مفیدتری برای استفاده‌کنندگان ایجاد کند، به‌کار گیرد. این اطلا‌عات ممکن است در مورد روحیه کارکنان، رضایت مشتریان، کیفیت محصول و یا شهرت و اعتبار یک سازمان باشد یا چیزی اضافه بر اینها؛ به هرحال حل این مشکل برعهده حسابداری است

حسابداری منابع انسانی عبارتست از فرآیند ارزیابی کارکنان یا گروههایی از افراد یک واحد تجاری در قالب ارقام پولی و تجدیدنظر در این گونه ارزیابیها در طی زمان. به عبارت ساده‌تر یک موسسه تجاری باید از ارزش سرمایه‌گذاری در نیروی انسانی خود آگاه باشد. همچنین بتواند نرخ بازگشت این سرمایه را نیز محاسبه کند و بداند که آیا بازده سرمایه گذاری رضایت بخش است یا خیر؟ تردیدی نیست که  منابع نیروی انسانی نیز باید قیمتگذاری و به‌ عنوان بخشی از دارایی‌های شرکت‌ها در ترازنامه منعکس شوند و استهلاک این منابع نیز به شیوه‌ خاص محاسبه و منظور ‌شود.

بر طبق بیانیه انجمن حسابداری آمریکا (AAA) در سال ۱۹۷۰:

حسابداری منابع انسانی شامل شناسایی منابع انسانی و اندازه گیری فرآیند ها و همچنین انتقال این اطلاعات به گروه های مرتبط و علاقه مندمی باشد.

Flamholtz  در سال ۱۹۷۱ تعریفی مشابه ارائه کرده بود :

فهرست مطالب:

مقدمه

سیر تحولات حسابداری

سیر تحولات حسابداری منابع انسانی

تعریف

ضرورت واهداف حسابداری منابع انسانی

اندازه گیری منابع انسانی

گزارشگری منابع انسانی

حسابداری منابع انسانی در ایران و چالش های موجود

نتیجه گیری

پیشنهادات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.