اطلاعیه

مقاله ترجمه شده پروتکل کنترل نقل و انتقالات با پیمایش تطبیقی گذرگاه برای شبکه های بی سیم چند گره ای با ارتباط اینترنتی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM53

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۲۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۹  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده پروتکل کنترل نقل و انتقالات با پیمایش تطبیقی گذرگاه برای شبکه های بی سیم چند گره ای با ارتباط اینترنتی

عنوان انگلیسی:

TCP with gateway adaptive pacing for multihop wireless networks with internet connectivity

چکیده فارسی:

این مقاله به معرفی طرح پیمایش کنترل تراکم موثر برای TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) در شبکه های بی سیم چند گرهی با اتصال اینترنتی می پردازد. این طرح پیمایش ، در فرستنده های TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) بی سیم و همچنین در گذرگاه اینترنتی به اجرا در می آید، و بر طبق به مسیر جریان های TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات)  در سرتاسر شبکه های بی سیم و اینترنت به گردش در می آید، واکنش نشان می دهد. علاوه بر این، به تحلیل دلایل غیرعادلانه بودن جریان های TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) آینده پرداخته و طرحی را برای کنترل گردش TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات)  کابلی به بیسیم، در گذرگاه اینترنتی برای دستیابی به شرایط تقریبا بهینه، مد نظر قرار می دهیم. طرح پیشنهادی که به نام  TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) به همراه پیمایش تطبیقی گذرگاه (TCP-GAP) معرفی می کنیم، منجر به تحمیل ترافیک بالاسری برای رسیدن به حد مطلوب در میان جریانات TCP فعال نمی شود، و به صورت پله ای بکار گرفته می شود زیرا نیازمند تغییر TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) در بخش کابلی شبکه نمی باشد. در مجموعه گسترده ای از این بررسی ها که از ns-2 استفاده می کنند، نشان می دهیم که TCP-GAP، در سطوح بالایی مسئول شرایط ترافیکی متغیربوده، که تقریبا تعادل بهینه ای را در تمام سناریوها ایجاد کرده و بیش از ۴۲% بازده را در ارتباط با ترافیک احتمالی FTP و همچنین بیش از ۷۰% بازده را برای ترافیک HTTP نسبت به TCP NewReno ایجاد می کند همچنین به بررسی حساسیت متغیرهای TCP (پروتکل کنترل نقل و انتقالات) مورد نظر نسبت به پهنای باند متفاوت پیوندهای کابلی و بی سیم با توجه به کل بازده و تناسب آن می پردازیم.

۶. نتیجه گیری

به منظور بهبود بازدهی و تناسب جریانات TCP در شبکه های بی سیم چند گره ای به همراه ارتباط اینترنتی، ما طرح تطبیقی را بر روی مسیر اینترنتی و فرستنده TCP بی سیم مد نظر قرار می دهیم. با بکارگیری کنترل تراکم بر مبنای نسبت برای بخش های بی سیم شبکه، رویکرد ما بر مبنای TCP بر مبنای انطباق مسیر تعریف شده، که نشان دهنده خصوصیات متفاوت محدوده های کابلی و بی سیم می باشد. ما شواهدی را در ارتباط با عدم بی طرفی از نقطه نظر جریانات پیش رو مد نر قرار می دهیم که در ان ارتباطات کابلی به بی سیم و همچنین بی سیمی به کابلی از مسیر اینترنتی عبور می کند. علاوه بر این ما به معرفی طرح کنترل بازدهی در مسیر اینترنتی برای دستیابی به تناسب بهینه برای چنین سناریویی می پردازیم.

نا شبیه سازی کاملی را با استفاده از ns-2 [10] نشان می دهیم که تناسب بهینه بین جریانات TCP چندگانه در شبکه های کابلی و بی سیم هیبریدی از طریق تغییر لایه انتقالی حاصل می شود. بنابراین رویکرد ما به اسانی قابل استفاده می باشد از این رو نیازمند تغییر استاندارد TCP در دامین کابلی و همچنین تغییر در لایه پیوندی و شبکه نمی باشد. علاوه بر این TCP-GAP بر مبنای انطباق TCP بوده و باعث تحمیل ترافیک کنترل بالاسری نمی گردد. در فعالیت های آینده، ما الگوی اجرای TCP-GAP را در تست شبکه های بی سیم مد نظر قرار می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.