اطلاعیه

مقاله ترجمه شده آگاهی از شرایط به عنوان روش اندازه گیری عملکرد در فعالیت مشترک امنیت سایبری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM51

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۴  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده آگاهی از شرایط به عنوان روش اندازه گیری عملکرد در فعالیت مشترک امنیت سایبری

عنوان انگلیسی:

Situational Awareness as a Measure of Performance in Cyber Security Collaborative Work

چکیده فارسی:

رقابت های دفاعی سایبری که حاصل فعالیت های علمی خدمات ایالات متحده می باشد پلتفرم (شیوه ای) را برای گردآوری داده ارائه می دهد که می تواند تحقیقاتی را مد نظر قرار داده که در محدوده مشخص کردن مبارزات سایبری ایده آل برای شرح رفتارها در طی شرایط دفاعی سایبری چالش انگیز می باشد. این اطلاعات در عوض منجر به آمادگی بهتر مدافعان سایبری در شرایط نظامی و غیرنظامی می گردد. ما بررسی های مفهومی را با ارائه شواهد برای گردآوری داده در زمان رقابت های دفاعی سایبری بین دانشگاهی در مناطق کرانه اقیانوس آرام (PRCCDC) انجام داده ایم و آن را برای بررسی رفتار مدافعان سایبری مورد تحلیل قرار می دهیم. ما نشان می دهیم که آگاهی از شرایط  به پیش بینی عملکرد متخصصان امنیت سایبری پرداخته و در این مقاله تمرکزمان را بر روی گرداوری و تحلیل داده های رقابتی برای تعیین این مورد انجام می دهیم که آیا این اطلاعات به حمایت از فرضیه های ما می پردازد یا خیر. علاوه بر داده های سایبری معمول، به گرداوری داده های مربوط به آگاهی از شرایط و تراکم کار پرداخته و آن را با عملکرد مدافعان سایبری که توسط امتیاز رقابتی نشان داده شده است، مقایسه می کنیم. نتیجه می گیریم که همبستگی ضعیفی بین ارزیابی ما در مورد آگاهی از شرایط و عملکرد وجود دارد. امیدواریم که به اصلاح و بهره برداری از این همبستگی در مطالعات دیگر بپردازیم.

۳. نتیجه گیری و آثار آینده

ما دریافته ایم که ارزیابی آگاهی از موقعیت تیمی ( زمان و دقت در پاسخ به پرسش) به طور ضعیفی در ارتباط با عملکرد کلی می باشد، که توسط امتیاز رقابت تیم اندازه گیری می شود.

. برای مقایسه، دسته بندی مشابهی در اینجا تکرار می گردد.

چون بررسی ما از PRCCDC به عنوان یک بررسی مشاهداتی با اندازه نمونه کوچک می باشد ( تنها هفت تیم)، میزانی که می توانیم نتیجه گیری مان را تعمیم دهیم محدود می باشد. با این وجود تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که ارزیابی بیشتر از اندازه گیری آگاهی از موقعیت تیمی و تطبیق با بازدهی جنگجویان سایبری تضمین می گردد.

این بررسی به محققان کمک می کند تا به گرداوری داده های آگاهی از موقعیت برای رویداد های سایبری پرداخته و کارایی ان را در عملکردهای پیش بینی شده نشان دهند. در آینده، محقق امیدوار است تا تجارب مشابه را تکرار کند.، اما ولکان فناوری افزایشی مشترک را به عنوان رویکردی مد نظر قرار می دهد. ولکان برای بهبود عملکرد تحلیلگر در بین تیم های رقیب طراحی شده و به این ترتیب باعث سود و زیان هر تیم نمی گردد.

در آینده ما از تکنیک های مصاحبه متفاوت برای پرسش های آگاهی از موقعیت و روش های مختلف ارسال سوالات و هشدارها استفاده می کنیم. پرسش هایی که باید پرسیده شود به اندازه گیری اثربخشی همکاری می پردازد. این مورد مطلوب می باشد که به یکپارچگی پرسش با مکانیسم امتیازدهی بپردازیم. بعلاوه مصاحبه های نیمه ساختاری، یا منابع اطلاعاتی دیگر همانند اندازه گیری فشار فیزیولوژیکی  برای غنی کردن مجموعه داده مد نظر قرار می گیرد. در آینده، ما امید داریم تا به ارزیابی کارایی تغییرات روش SPAM برای ارزیابی تیمی بپردازیم. چنین ارزیابی هایی منجر به پیشرفت پروفایل کوثری از جنگجویان سایبری تاثیرگذار می گردد.

در میان فعالیت ها انجام شده در این زمینه عبارتند از :

– روش های آموزشی در بکارگیری روش های اندازه گیری آگاهی از موقعیت برای موقعیت های تحلیلی سایبری

– مد نظر قرار دادن روش های ارزیابی آگاهی از موقعیت برای ارزیابی تیم

– ایجاد مزایایی در استفاده از رقابت ها به منظور انجام آزمایشات علمی

انتظار داریم که فعالیت های اولیه ما در بکارگیری ارزیابی آگاهی از موقعیت برای موقعیت های تحلیلی سایبری به محققان کمک می کند تا به طراحی روش هایی بپردازند که باعث بهبود همکاری در میان تحلیلگران می گردد. ما همچنین داده هایمان را مد نظر قرار داده و نتایج آزمایشی برای طراحی فرایند تصمیم گیری بر مبنای موقعیت برای یادگیری ماشینی موثر می باشد. نتایج پایانی بر مبنای شبکه های ایمن تر و کامپیوترها برای جوامع می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.