اطلاعیه

مقاله ترجمه شده افزایش امنیت سیستم نام دامنه  با استفاده از فایروال پویا با عوامل شبکه

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM29

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۴  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده افزایش امنیت سیستم نام دامنه  با استفاده از فایروال پویا با عوامل شبکه

عنوان انگلیسی:

Enhancing DNS security using dynamic firewalling with network agents

چکیده فارسی:

در این مقاله ما راه حلی  را برای تقویت امنیت سرورهای سیستم نام دامنه (DNS) مطرح می کنیم که در ارتباط با یک یا چند دامنه های سطح بالا (TDL)  می باشد. در این روش قادر خواهیم بود تا ریسک امنیتی را زمانی که از خدمات اینترنتی مهم استفاده می کنیم، کاهش دهیم. راه حل پیشنهادی در FCCN ، بخش مدیریت دامنه های سطح بالا (TDL) برای دامنه PT ، مطرح شده و مورد آزمایش قرار گرفته است. از طریق بکارگیری حسگرهای شبکه که به طور تمام وقت بر شبکه نظارت دارد، قادر می باشیم تا به صورت پویا، تا محدوده نفوذ یا انواع دیگر رخدادهای مربوط به سرویس های نام  دامنه (DNS) را شناسایی، محدود و یا از آن جلوگیری کنیم. این پلتفرم به شدت بستگی به پیوند مقطعی داشته که این امکان را برای داده های حسگرهای خاص ایجاد می کند تا با حسگرهای دیگر اشتراک داشته باشند. فعالیت های اجرایی همانند راه اندازی سیستم هشدار یا به اجرا در آوردن تحلیل آماری از طریق رابط مبتنی بر شبکه، ایجاد می گردند.

مقدمه

با مد نظر قرار دادن کاربرد اینترنت و آمار جمعیت جهانی، که در ماه مارس ۲۰۱۱ بروز شد، با تخمین جمعیت ۶.۸ میلیارد نفری جهان، ۳۰.۲% کاربر اینترنت وجود دارد. اگر ما نگاه دقیق تری به کشورهای اروپایی بیاندازیم، این میزان به ۵۸.۳% افزایش می یابد ( با نرخ رشد ۳۵۳.۱% بین سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۱۱) و در امریکای شمالی ، ۷۸.۳% از کاربران اینترنتی  وجود دارند ( نرخ رشد ۱۵۱.۷% در همان دوره)، که این موارد در شکل ۱ نشان داده شده است.

سرویس DNS برای دسترسی به ایمیل ، جستجوی وب سایت ها ضروری بوده، و برای فعالیت های معمولی در تمام سرویس های مهم اینترنتی نیاز می باشد ( اکثر آن ها از اطلاعات حیاتی ، همانند بانکداری الکترونیکی استفاده می کنند).

سازماندهی این تعداد بالای کاربران اینترنتی، و ریسک های مرتبط به این واقعیت که تمام برنامه های کاربردهای مهم، نیازمند سرویس DNS می باشد،ریسک های امنیتی می بایست کاهش یابند.

امروزه سرورهای DNS نقش مهمی در اجرای منظم شبکه های IP (پروتکل اینترنتی)  داشته و اختلال در عملیات معمولی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی خدماتی که آن ها ارائه می کنند و اینترنت جهانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.