اطلاعیه

مقاله ترجمه شده پردازش تصاویر کامپبوتری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:CM24

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۵۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۲

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۱۰  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده پردازش تصاویر کامپبوتری

عنوان انگلیسی:

Computer image processing

چکیده فارسی:

تعداد بیت ها در هر پیکسل روی صفحه نمایش، عمق بیت صفحه نمایش را تعیین می کند.عمق بیت صفحه نمایش، به تعیین وضوح رنگ صفحه نمایش می پردازد، که نشان می دهد صفحه نمایش چه رنگ های متمایزی را می تواند ایجاد کند.

صفحه نمایش اکثر کامپیوتر ها از ۸- ۱۹یا ۲۴ بیت در پیکسل صفحه نمایش استفاده می کند. بسته به سیستم تان، می توانید عمق بیت صفحه نمایش را که می خواهید مورد استفاده قرار دهید، انتخاب کنید. به طور کلی، نوع صفحه نمایش ۲۴ بیتی، معمولا نتایج بهتری را نشان می دهد. اگر شما نیاز به استفاده از صفحه نمایش باعمق بیت پایین تری دارید، معمولا نوع ۱۶ بیتی آن رایج تر از نوع  ۸ بیتی می باشد. به هر حال به یاد داشته باشید که صفحه نمایش ۱۶ بیتی دارای محدودیت های خاصی مانند موارد زیر می باشد:

 ترجمه صفحه ی ۱۰ مقاله

ترکیب نقطه ای

زمانی که شما از  و  برای کاهش تعداد رنگ ها در یک تصویر استفاده می کنید، تصویر مورد نظر در درجه پایین تری از نوع واقعی آن قرار دارد. زیرا بعضی از رنگ ها از دست می روند.  و  از ترکیب نقطه ای برای افزایش تعداد رنگ های ظاهری در تصاویر خروجی استفاده می کنند. ترکیب نقطه ای باعث تغییر رنگ پیکسل در بخش های کناری می گردد، به طوری که رنگ های میانگین در هر یک از بخش های کناری نزدیک به رنگ های واقعی RGB می باشند.

برای نمونه اینکه، چگونه ترکیب نقطه ای کار می کند، تصویری را در نظر بگیرید که شامل تعدادی از پیکسل های نارنجی می باشد که در آن ارتباط هیچ انطباقی در طرح های رنگی وجود ندارد. برای ایجاد این بیت های نارنجی، ترکیب نقطه ای ترکیبی از رنگ ها را انتخاب کرده که در مجموع به عنوان گروه شش پیکسلی می باشند و نزدیک به بیت های رنگی نارنجی می باشند. از یک نظر، این پیکسل ها دارای بیت های صحیح می باشند. اما اگر شما به تصویر دقیق تر نگاه کنید، شما می توانید ترکیبی از بیت های دیگر را مشاهده کنید. برای توضیح ترکیب نقطه ای، مثال زیر، تصویری با رنگ های واقعی ۲۴ بیتی را نشان می دهد و سپس از  برای ایجاد تصاویر شاخص با ۸ رنگ استفاده می کند. اولین مثال از ترکیب نقطه ای استفاده نمی کند، و دومین نمونه آن را مورد استفاده قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.