اطلاعیه

مقاله ترجمه شده کشف و بهره‌برداری از فرصت‌ها در صنعت لبنیات

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M548

قیمت فایل ترجمه شده     ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۷

سال نشر: ۲۰۱۵

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۸  صفحه  WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده کشف و بهره‌برداری از فرصت‌ها در صنعت لبنیات

عنوان انگلیسی:

The Discovery and Exploitation of Opportunities in the Dairy Industry

چکیده فارسی:

این تحقیق از رویکردی اکتشافی به منظور مشاهده و جستجوی فرایند کشف فرصت‌های تجاری و آنچه که شرکت‌ها در صنعت لبنیات انجام می‌دهند تا نوآورتر شوند، استفاده می‌کند. داده‌ها از طریق ابزارهای کیفی، شامل پرسشنامه‌ای نیمه‌ساخته‌یافته از طریق مصاحبه‌های جامع با تولیدکنندگان لبنیات از Saskatchewan  در کانادا و Aguascalientes در مکزیک، جمع‌آوری شده‌اند. چنین جمع‌آوری داده‌های این تحقیق را با بینش خاصی در خصوص چگونگی کشف فرصت‌ و فرایندی آن، مواجه می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که کدام شیوه‌های مدیریتی باعث تعدیل کشف و بهره‌بردای موفقیت‌آمیز از فرصت‌های کسب و کار در صنعت لبنیات می‌شود.

واژگان کلیدی: فرایندها، کشف فرصت‌ها، نوآوری، شیوه‌های مدیریتی.

مقدمه

دولت، محققان و کارآفرینان به موقعیت کنونی صنعت لبنیات، که متحمل تغییرات قابل توجهی در خصوص شیوه‌های مدیریتی و نوآوری شده، کاملاً علاقمند هستند. با وجود تفاوت خط‌مشی بزرگ مابین صنایع لبنی از کانادا و مکزیک، هر دو صنعت تغییرات در فرایندها، متغیرهای مدیریتی و تکنولوژی تجربه کرده‌اند، که این عوامل برای موفق شدن به عنوان کشاورزی لبنی، مهم هستند. این تحقیق از رویکردی اکتشافی به منظور جستجوی فرایند کشف فرصت‌های کسب‌وکار، و آنچه که شرکت‌های صنعت لبنیاتی جهت نوآورشدن انجام می‌دهند، استفاده می‌کند. به علاوه، این تحقیق همچنین به دنبال آن خواهد بود تا دریابت که کشاورزان از چه استراتژی‌هایی برای اجرای موفقیت‌آمیز این نوآوری‌ها استفاده کرده‌اند. عامل مهمی که می‌تواند بر روی عملکرد یک شرکت تأثیر گذارد، میزان توانایی آن شرکت جهت مطلع شدن از نوآوری‌هایی است که بتواند فاصله‌های بهره‌وری و فرصت‌ را به هم مرتبط ساخته و از آن بهره‌برداری کند.

بازار لبنیات زمینه اقتصادی مناسبی برای مطالعه کشف فرصت‌ و فرایند بهره‌برداری مدیران ارائه می‌کند چون این بازار نیازمند آن است که مدیران از تکنولوژی‌ها و فرایندهای جدید مطلع باشند ضمن اینکه مشوق‌های قیمتی برای کیفیت افزایش یافته ارائه می‌کند. اخیراً مطالعات کمی در این خصوص انجام شده‌اند. این تحقیق بررسی خواهد کرد که چرا برخی تولیدکنندگان نسبت به برخی دیگر مولدتراند و این موضوع چگونه به برخی تولیدکنندگان لبنی اجازه می‌دهد که سودآورتر باشند.

Abstract

This research takes an exploratory approach to look at the process of discovery of business opportunities and what firms in the dairy industry are doing to become more innovative. Data is collected through qualitative tools, including a semi-structured questionnaire through in-depth interviews of dairy producers from Saskatchewan, Canada and Aguascalientes, Mexico. Such data collection provides this research with specific insights as to how opportunities are discovered and through what process. It also indicates which managerial practices moderate the successful discovery and exploitation of business opportunities in the dairy industry.

Key words: Processes, discovery of opportunities, innovative, managerial practices.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.