اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مطالعه استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی از چشم انداز مدیریت منابع انسانی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M402

قیمت فایل ترجمه شده:   ۷۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۱۳ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مطالعه استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی از چشم انداز مدیریت منابع انسانی

عنوان انگلیسی:

The Study on Employer Brand Strategy in Private Enterprises from the Perspective of Human Resource Management

چکیده فارسی:

برای به دست آوردن امتیاز در حالت رقابت برای مشاغل خصوصی و مهارت ها باید یک استراتژی قوی جهت جذب و حفظ فرد باهوش خلق کرد که همان استراتژی برند کارفرما است. این مقاله معنی برند کارفرما را تعریف می کند و سپس موقعیت واقعی مشاغل خصوصی را تشکیل می دهد و به بررسی روشهایی برای شرکتهای خصوصی می پردازد تا برند کارفرما را جهت ایجاد یک تصویر خوب از آن به وجود آورد. افراد با استعداد را جذب و حفظ کند و بتواند راهنمایی را برای توسعه درازمدت شرکت ها ارایه دهد.

 ترجمه بخش ۳ مقاله

۱-         اجرای استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی

۳-۱- مراحل اجرایی استراتژی برند کارفرما

۱-   شناخت خودمان : افراد در مشاغل که وظیفه ایجاد برند را در یک بازار اختصاصی به عهده می گیرند معمولا افرادی نیستند که وظیفه ایجاد برند در بازار مشتری را به عهده دارند.

لذا، افرادیکه برند را در یک بازار اختصاصی برقرار می سازند نیازمند شناخت کامل معنی تصویر برند مشاغل در بازار مصرف جهت اطمینان از طراحی منابع انسانی برای رفع نیازهای تجاری هستند.

برای ساخت یک برند کارفرما به صورت کامل، افراد حرفه ای باید قویا تمامی جنبه های سازمان را چک کنند و درخواست نشانه ها و طرح های نشان دهنده کارمندان مختلف را مینماید، مثل مدیریت، فروش و بازاریابی و از ایشان نیز درخواست نماید تا فاکتورهای منفی موثر بر ساخت برند کارفرما را ارائه دهند. افراد حرفه ای بایستی توجه خاصی به درگیر شدن کارمندان خط مقدم مبذول نمایند زیرا آنها تجربیات مستقیمی درباره اینکه آیا کارفرمایان دست به استخراج محتوی برند کارفرما زده اند یا خیر. کارمندان خط اول نقش محوری را در جریان ساخت برند برایشان ایفا می کنند. ایشان اطلاعات ارزشمندی دارند که مدیران رده بالا قادر به فراهم کردن آنها در میز کنفرانس نیستند. اگر اظهارنظر ایشان در خصوص چگونگی راه انداز تجارت طوری انجام شود که وعده های پیشین انجام شود، کمپانی ها می توانند به راحتی اشتباهات دیگر کمپانی ها را تکرار کنند.

۲-   شناخت کامل ایشان از مشتریان شان ساخته می شود. عالی ترین برند قابل شناخت ترین ایده واقعی کارمندان از برندی است که مدیران ارائه می دهند. اینها شامل نیازهای فعلی کارمندان، نیازهای ایشان در صنایع خاص، در تمامی حوزه ها و هر وضعیتی است. هر چند ممکن است اینها آشکار به نظر می رسند ولی ثابت شده که بیشتر افراد حرفه ای تا تعداد زیادی نحوه رفع نیازهای کارمندان را نمی دانند. به هر جهت این مهم نیست که در چه صنعتی هستیم، بلکه به کارگیری افراد حرفه ای متفاوت مدنظر خواهد بود. از طریق تحقیق پیرامون رضایت کارمند، شما باید نیازهای خاص ایشان و سطح ارزش آنها را بدانید. نیازها و مفاهیم ارزش منحصر به فرد کارمندان حاضر و وجود ایشان در حوزه های مختلف بر اساس نیازهای واقعی ایشان ساخته می شوند. بدون توجه به سن، حرفه یا تغییرات در هنجارهای اجتماعی، همیشه انسان برخی نیازهای اساسی و واقعی دارد که بر روی درجه رضایت ایشان تاثیر گذار است مثل نیاز به تجربه کردن چیرگی و خودکارآیی.

۳-   ارائه وضعیتی پیرامون برند کارفرما . افراد متخصص در بخش های خصوصی در آغاز نیازهای بازار هدف و مزیت های آنها و نقاط ضعف ایشان را یاد می گیرند : و سپس خدودی را شناسایی می کنند تا نیازهای کارمندان را برطرف می سازد و برند متعلق به کارفرما را درون فایل توضیح می دهد. به محض ارائه تجربه کاری توسط افراد حرفه ای آنرا می توان به نیازهای اساسی تر انسانی و تکامل بسط داد که سبب انتخاب برتر و ایده آل کارمندان شما خواهد شد.

۴-    ترویج برند کارفرما . جریان ترویج و توسعه برند کارفرما مشابه بازاریابی محصول است. آگاهی کارمندان بالقوه و فعلی درباره برند کارفرما همگی از جریان یکسانی دنباله روی می کنند : آگاهی – شناخت – اولویت ها – انتخاب – تعهد. برند کارفرما را می توان به دو جنبه تقسیم کرد : یکی ارائه تصویر خارجی، مورد استفاده برای جذب استعدادها است: و دیگری فرهنگ، جو و غیره احساس شده از سوی کارمندان پس از ورود به کار است. این دو جنبه مکمل یکدیگر هستند. فرهنگ درونی باید به وسیله روشهای شفاف پخش شود. اینکه آوازه و شهرت بیرونی به برند کارفرمای کمپانی می رسد منوط به ساختار درونی است. ساختار برندی در مشاغل خصوصی کل حوزه منابع و حوزه های فرهنگ جمعی را می پوشاند که یک پروژه سیستماتیک است، زمانیکه برند کارفرما به صورت بیرونی توسعه می یابد، کارگران HR می توانند از روش مطلوب MP مورد استفاده در بازاریابی یادگیری نمایند، یعنی: محصول، گفتن مسئولیت های شغلی جویندگان کار و توسعه فرصت های شغلی: قیمت، گفتن پرداخت شرکت و پاداش ها به جستجوگران شغلی: حمل، نشان دادن یک محیط کاری خوب به جستجوگران کار: ترویج، ایجاد ارتباط بیرونی و درونی و فرمت های عمومی: آنها می توانند از فعالیتهای خدمات عمومی، وب سایت، ژورنال های حرفه ای و نرم افزار و غیره استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.