اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی بهره وری شعب بانکی با استفاده از تحلیل پوششی داده های فازی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M399

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۷۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۰۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۴  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی بهره وری شعب بانکی میان منطقه ای با استفاده از تحلیل پوششی داده های فازی

عنوان انگلیسی:

Efficiency analysis of cross-region bank branches using fuzzy data envelopment analysis

چکیده فارسی:

در اقتصاد و جامعه امروز ، تجزیه و تحلیل عملکرد در صنایع خدمات، توجه بیشتر و بیشتری را بخود اختصاص میدهد .روش سنتی تجزیه و تحلیل پوششی داده ها (DEA)، نیاز به یک محیط عامل سازگار دارد . با این حال، در واقع، نیاز به ارزیابی واحد های متعلق به محیط های مختلف وجود دارد که این واقعیت روش های سنتی رابه  استفاده از نظریه DEA در دنیای واقعی به چالش می کشد که در آن تعیین معیار در سراسر منطقه می تواند یک کار بسیار مهم باشد . این مقاله منطق فازی را  به فرمول DEA برای مقابله با متغیرهای محیطی معرفی میکند به طوری که عملکرد شعب بانک از مناطق مختلف را می توان ارزیابی کرد . مقایسه درون استانی و بین استانی بر اساس نتایج DEA فازی داده شده است. این نتایج با نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل DEA سنتی مقایسه شده اند .

 ترجمه بخش ۳-۳ مقاله

۳.۳. نتیجه DEA فازی

برای اطمینان حاصل کردن از این  که مدل ما می تواند نتیجه قوی داشته باشد ، عملکرد پارامتر مشخص شده توسط کاربر، ارزش سطح برش، از بازه (۰، ۱)، هر یک مربوط به یک مقدار از پارامتر انتخاب شده هستند . برنامه با زبان نرم افزار Matlab و همچنین بهینه سازی در ماژول نرم افزار Matlab نوشته شده است. این برنامه بر روی کامپیوتر پردازنده پنتیوم ۴ با ۴۸۰M حافظه RAM و ۲.۴ گیگاهرتز اجرا شد. پس به مدت ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه اجرای برنامه ، برنامه رسیدن به راه حل مطلوب آن است. جدول ۴ نتایج آماری نتایج : از شماره سیستماتیک از شعب بانک از سه استان را می دهد. مدل ورودی مدار اعمال می شود از مدیریت شعبه بانک هیچ کنترل سطح خدمات که به درخواست مشتریان. رابطه روند بسیار سازگار با توجه به سه سطح برش در جدول زیر ۵، به عنوان مثال، یک = ۰.۷۵، ۰.۵ و ۰.۲۵، نشان می دهد که مدل فازی با یکی از ویژگی های های قوی خوب در شرایط مختلف مشخص شده است. در جدول ۶ ارائه نتایج DEA فازی به منطقه. قطاری از مدل DEA فازی (فرم اولیه، که مدل (۸)) ۳۱٪، ۲۹٪ و ۳۵٪ ناکارآمدی فنی و مقیاس برای انتاریو، کبک و آلبرتا، به ترتیب. این انحراف از مرز بهترین عمل می آید از ناکارآمدی صرفا عامل، نه ترکیبی از ناکارآمدی عامل و محیط زیست عامل محروم است. به منظور بررسی بیشتر نتایج DEA فازی ما، ما نتایج DEA فازی با نتایج DEA نرمال در جدول ۴ مقایسه شده است. از مقایسه، ما به آسانی می تواند مشاهده کند که بعد از ما اثرات زیست محیطی در نظر گرفته رتبه متوسط ​​از نظر بهره وری از شاخه انتاریو نگه داشتن تقریبا مشابه، رتبه متوسط ​​از نظر بهره وری از شاخه های کبک افزایش فوق العاده و نمره بهره وری از شاخه آلبرتا کمی کاهش یافته است. شکل ۲ می دهد. این تعجب آور نیست، زیرا عملکرد بد از شاخه های کبک تا حدی از سطح درآمد پایین تر و تراکم جمعیت پایین تر از کبک و سطح درآمد بالاتر از آلبرتا می آید ممکن است شاخه به دست آوردن عملکرد بهتر کمک کند.

۳.۴ بازده درون استانی

جدول ۷ ارائه  دهنده ۱۰تا از  ناکارآمد ترین شاخه ها برای سه استان بر اساس مدل CCR فازی (۱۰) است  زمانی که برابر با ۰.۵ است. از آنجا که همه شاخه ها در برابر یک مرز مشترک اندازه گیری میشوند ، شاخه از یک استان می تواند به شاخه های استان های دیگر مقایسه شود  . همانطور که در جدول ۷ نشان داده شده ، بدترین شعبه در سه استان از انتاریو با رتبه متوسط ​​از نظر بهره وری   ۰.۰۳  مورد بررسی قرار گرفته است. بدترین شعبه در کبک و آلبرتا خیلی بهتر از بدترین شاخه انتاریو است. با این تجزیه و تحلیل متقابل استانی ، یک مجموعه مرجع از جمله شعبه در استان های دیگر برای بهبود امکان پذیر است. به طور مشابه، جدول ۸ ارائه دهنده نمرات بهره وری پانزده تا از کارآمد ترین شاخه ها برای سه استان، است . از جدول ۸، به راحتی میتوان  مشاهده کرد که تعدادی از اجرا گرایان  بهترین عمل در انتاریو است که بسیار بیشتر از تعداد اجراگرایان بهترین عمل در کبک و آلبرتاست . شکل ۳ مقایسه بهترین و بدترین شعبه در سه استان را نشان می دهد. با توجه به شرایط محیط های مختلف برای سه استان، ، سطح درآمد متفاوت، تراکم جمعیت و محیط اقتصاد، تعداد شاخه در سه استان متفاوت از یکدیگر، و همچنین عملکرد شاخه هستند . تعداد شاخه در انتاریو که بسیار بیشتر از دو استان دیگر است. علاوه بر این، عملکرد شاخه آن نشان دهنده  یک تنوع بزرگ به عنوان مخالف به دو استان دیگر است .

۴. نتیجه گیری

هدف اصلی این مقاله استفاده از مدل DEA فازی برای مقابله با متغیرهای محیطی است  به طوری که مقایسه متقابل منطقه ممکن است. در فرمول ما متغیرهای زیست محیطی به عنوان مقیاس های ارتباط دهنده  در سراسر زیر سیستم های مختلف به منظور انجام یک مقایسه متقابل منطقه ارائه میشود . برای مقابله با ارزیابی در میان سیستم های مختلف، روش ما یک جایگزین برای ساخت مدل BCC، است که مانع از کار قبلی توسط کوپر و همکارانش است . اگر چه مدل های فازی پیشنهادی ما بر فرمولاسیون Lertworasirikul و همکارانش ساخته شده ولی . ، با ترکیب  متغیرهای فازی و مشخص در مدل ها متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.