اطلاعیه

مقاله ترجمه شده هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M369

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۱۸ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده هماهنگی عملیات، بازاریابی، و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد

عنوان انگلیسی:

Aligning operations, marketing, and competitive strategies to enhance performance

چکیده فارسی:

ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.

کلیدواژه: فعالیت های خدماتی، تناسب راهبردی، عملیات بانکی، استراتژی

 ترجمه بخش ۶ مقاله

۶. نتیجه گیری :

این بررسی ارزیابی تجربی را در ارتباط با موضوعات راهبردی در بانک های محلی زودبازده نشان می دهد. با استفاده از اطلاعات مربوط به بانک های محلیی زود بازده در امریکا، یافته های ما نشان می دهد که سازگاری راهبردی بین عملکرد، بازار و استراتژی های رقابتی در مقایسه با فعالیت های عملیاتی برای عملکرد سازمان ها حائز اهمیت می باشد. در میان تحقیقات ما، ما این موضوع را در می یابیم که سازگاری های راهبردی در این موارد دارای تاثیر مهمی بر روی عملکرد سازمان ها می باشد. به ویژه اینکه، چنین یافته هایی نشان می دهد که این استراتژی ها به عنوان یک عامل تعیین کننده در عملکرد گروه ها می باشد. و این استراتژی بیان می گردد که هر چه میزان این سازگاری ها برای بانک های محلی بیشتر باشد، عملکرد آن بنگاه بالاتر می رود.

از طریق بررسی عملکرد این استراتژی ها، این تحقیقات منجر به درک بهتری از عملکرد گروه های راهبردی خواهد شد. به ویژه، ما خلاء ها را در ارتباط با متغیرهای عملکردی گروه های راهبردی دنبال می کنیم، که به عنوان یک سری از برنامه های مهم در زمینه مدیریت راهبردی می باشد. علاوه بر این، این بررسی ها از نظریه های راهبردی مایل و اسنو برای بررسی عملکردهای مربوط به استراتژی های رقابتی و بازاری استفاده می کند.

همان طور که قبلا ذکر شد، مدل های مورد بررسی قرار گرفته شاما ۱۰۰۰ بنگاه می باشد. چنین چارچوبی ویژگی ها و الگوهای استراتژی های مدیریتی در سطح بزرگتر را نشان می دهد.اما ویژگی های مربوط به بنگاههای کوچکتر را بازگو نمی کند. به هر حال چنین نمونه هایی دارای مزایایی می باشد که به کنترل بیشتر واکنش ها پرداخته که در ارتباط با اندازه نمونه ها می باشد.

همانند بررسی های دیگر، مطالعات ما نیز دارای محدودیت هایی می باشد.به دلیل نرخ پایین واکنش ها در بررسی  احتیاط می بایست در عمومی کردن این نتایج رعایت گردد.در ارتباط با ادغام های اخیر و کسب سود در بانک های محلی، این شرایط امکان پذیر می باشد که رقابت های مختلف منجر به ایجاد استراتژی های مختلف می گردد. همچنین این موضوع می بایست یادآوری گردد که حوزه تحقیقاتی ما محدود به بانک های محلی زودبازده می باشد .الگوهای راهبردی و عملکردی ممکن است در بانک های محلی دیگر بسیار متفاوت باشد. به طور خاص، منافعی نیز در تکرار مطالعات کنونی وجود دارد. افراد می بایست این موضوع را نیز مد نظر قرار دهند که این تحقیقات بر مبنای جمع آوری اطلاعات مشابه می باشد . برای نمونه از مخاطبان درخواست نشده تا اطلاعات خود را در یک دوره زمانی خاص ارائه کنند. ما امیدواریم تحقیقات بعدی یافته های مورد نظر در این مقاله را در ارتباط با بانک های محلی دیگر نیز مورد بحث و بررسی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.