اطلاعیه

مقاله ترجمه شده استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد مقایسه نوآوری های Apple و Microsoft

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M331

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۳

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۶ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده استراتژی های فناوری و رقابت استاندارد مقایسه نوآوری های Apple و Microsoft

عنوان انگلیسی:

Technology strategies and standard competition — Comparative innovation cases of Apple and Microsoft

چکیده فارسی:

این مقاله استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مهم ترین نوآوری ها موارد اپل و مایکروسافت را مورد بررسی قرار می دهد. هدف این مطالعه درک پیگیری نوآورین استراتژی ها در تضمین سودهای حاصل از نوآوری ها بر اساس مدل سیکل عمر این نو آوری ها می باشد. این مطالعه یک چهارچوب روش شناختی را برای تحلیل موارد مورد مطالعه ارائه می دهد. این مطلب مورد بحث قرار می گیرد که توانایی ساخت یک استاندارد صنعتی و مشتریان مشمول، مبتکران را در ایجاد مزیت رقابتی توانمند می سازد. این مطالعه درسهای مهمی را در مدیریت استراتژیک نوآوری ارائه می دهد.

واژگان کلیدی : استراتژی فناوری، رقابت استاندارد، شرکت اپل، شرکت مایکروسافت، بسترهای فناوری، مزیت رقابتی

 ترجمه بخش ۷ مقاله

۷. نتیجه ها و مسیرتحقیقات آینده

 این مقاله موارد مایکروسافت و اپل رابرای تحلیل استراتژی فناوری و رقابت استاندارد مورد بازبینی قرار می دهد. این مطالعه تلاش می کند به درک استراتژی های نوآوری کنندگان بپردازد از یک نوآوری در تضمین سود. بر اساس یک مدل سیکل عمری آن مبتکری. از تحلیل فرایند ایجاد رویکرد فناوری یک چهارچوب روش شناختی جدید برای تحلیل مطالعه موردی به وجود آمده است. نتایج نشان داده اند که کاربرد استرتژی نوآوری کنندگان در تناظر با پتانیسیل ایجاد رویکرد است. به نظر می رسد پیاده سازی های زیر در ابداعات مدیریتی حائز اهمیت باشند. توانایی ساختفناوری خود نوآوری کنندگان به عنوان استاندارد مسیری را ایجاد می کند برای مزیت رقابتی به دلیل اینکه استانداردهای می توانند به ایجاد تاسیس شبکه خارجی از طریق تناظر کمک کنند. همچنین استانداردها به گره هایی در مشتریان کمک می کند زیرا استانداردها ایجاد پایه ای از کاربران سازگار را ممکن می سازند و برای رقبا به یک پایه فردی را مشکل می سازند. برای مثال با مالکیت کانال تحویل از طریق سازندگان PC مایکروسافت به طور موثر این مشتریان را قبضه کرد.این تحلیل به راحتی نشان داده است که ظرفیت در بر گیری مشتریان از لحاظ استراتژیک حائز اهمیت است زیرا به عنوان پایه ای به کارگرفته می شود که نوآوری کنندگان را قادر می سازد مبتکری های جدید ارائه دهند. توانایی ارائه کانال های تحویل و نیز مشتریان مایکروسافت را برای ایجاد یک رویکرد جدید و لذت از یک مزیت پیوسته قادر ساخت. این مطالعه نشان داده رویکرد فناوری حاصل از ترکیب استراتژی هاست. این مطالعه پپیشنهاد می دهد که رویکرد نیازمند این است که منسجم بوده تا مزیت رویکرد را حفظ کند. انسجام مایکروسافت رویکرد تجاری آن را بهبود می بخشد و مسیر تجاری را به همین ترتیب با خرید بنگاه های نرم افزاری که کاربرد نرم افزاری آنها می تواند مطابق سیستم عامل ویندوز باشد. اپل درس هایی را که ازپروژه لیزا گرفته بود برای پروژه های توسعه Mac به کار گرفت تا کامپیوتر های نه چندان ارزانتر را سریعتر وکوچکتر را ارائه دهد. اپل از دانشی که از پروژه های Mac یاد گرفته بود برای ساخت محصولات رقابتی جدید استفاده کرد.

این موضوع قابل بحث است که فناوری می تواند در قالب مزیت رقابتی نسبت به نوآوری کنندگان تعبیر گردد. گرچه طی گذر زمان رویکرد فناوری در رقابت مایل است باز بوده تا کاربردهای ورودی های مختلف را که ارزش افزایش یافته را برای مشتریان ایجاد می کنند ممکن سازند. در حال حاضر گام اپل در رقابت استاندارد جدید در تلاش برای بکارگرفتن بازار ابداعی از طریق رویکرد فن آوری آن در بازار سیستم عامل و قدرت برند جالب است. گرچه عرضه های تجربی در طولانی قابل مشاهده است که نتایجی از رقابت استاندارد ببینیم ( رقابت استاندادر در میانiPod Tablet, Tablet Amazon Kindle Fire, Barnes & Noble nook, Sony Reader)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.