اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بازاریابی در مواجهه با وب ۲. ۰، رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان خلاق مفاهیمی برای استراتژی بازاریابی بین المللی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M323

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۴۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۲ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بازاریابی در مواجهه با وب ۲. ۰، رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان خلاق مفاهیمی برای استراتژی بازاریابی بین المللی

عنوان انگلیسی:

Marketing meets Web 2.0, social media, and creative consumers: Implications for international marketing strategy

چکیده فارسی:

قرن ۲۱ هم فرصت ها و هم چالش هایی برای جهان ما، جهانی بدون مرز، به ارمغان آورده است. نکته مهم این که مدیران با یک محیط بین المللی پویا و بهم پیوسته مواجه شدند. به این ترتیب، مدیران قرن ۲۱ بایستی فرصت ها و تهدیدهای بی شماری را که وب ۰. ۲، رسانه های اجتماعی و مصرف کنندگان خلاق به وجود آوردند و نتایج تغییرات حاصله در جایگاه فعالیت، قدرت و ارزش را در نظر بگیرند. به منظور کمک به مدیران در فهم این وضعیت جدید، ما پنج اصل موضوعی را مطرح می کنیم: ۱- رسانه های اجتماعی همیشه تابعی از فناوری، فرهنگ و دولت کشور یا زمینه ای خاص هستند. ۲- رویدادهای محلی به ندرت در سطح محلی باقی می مانند، ۳- رویدادهای جهانی احتمالاً (دوباره) در محل تفسیر می شوند. ۴- اقدامات و خلاقیت های مصرف کنندگان خلاق نیز به فناوری، فرهنگ و دولت بستگی دارد؛ و ۵- فناوری به طور تاریخی وابسته است. پیشنهادات مدیریتی در محور این اصول موضوعی است تا به طور مستمر در فناوری، مشتریان و رسانه های اجتماعی به روز باقی بمانند. به منظور اجرای این پیشنهادات مدیریتی، بازاریابان حقیقتاً باید با مشتریان در تعامل باشند، فناوری را در اختیار گیرند، قدرت بوروکراسی را محدود کنند، کارکنانشان را آموزش داده و روی آنها سرمایه گذاری کنند و مدیریت ارشد را درباره ی فرصت های رسانه های اجتماعی آگاه سازند.

لغات کلیدی:

استراتژی بازاریابی بین الملل، رسانه های اجتماعی، Web 2. 0، مصرف کنندگان خلاق، فناوری

ترجمه بخش ۵ مقاله 

۵.فناوری، خلاقیت و قدرت

زمینه ی این موضوع خاص بازاریابی استراتژیک در یک جهان متغیر است و در این مقاله، ما لغت ” جهان” را در در دو معنا اورده ایم. اول، ما آن را به معنای جهان بازاریابی و دوم به معنای بازاریابی در جهان ( به عنوان مثال بازاریابی بین الملل ) استفاده می کنیم. بنابراین، ما برخی از محرک های اولیه تغییر در جهان بازاریابی و چگونگی تاثیر این استراتژی های بازاریابی بین المللی را کشف می کنیم. علاوه براین، ما نشان می دهیم که نسبت به بازاریابی که واکنشی به یک جهان متغیر است، در واقع آن یکی از محرکه های اولیه ی تغییر است.

به منظور پوشاندن این، فناوری های وب ۲. ۰ سه تغییر اصلی را ممکن ساخته اند: یک تغییر در مکان فعالیت از دسکتاپ به وب، یک تغییر در منبع ارزش محصول از شرکت به شهروند و یک تغییر در منبع قدرت از شرکت به افراد و اجتماعات. ( شکل ۱). برای کمک به استراتژیست های بازاریابی بین المللی، ما پنج اصل بدیهی که پی ریزی دوره ی جدید بازاریابی است را بیان کردیم. برای مدیریت این ها، ما یک سری از پیشنهادات را ارائه می دهیم و موانع اجرای موفقیت امیز استراتژی رسانه اجتماعی بین المللی را برجسته می کنیم.

اولین پیشنهاد ما اینست که استراتژیست های بازاریابی بین المللی، فناوری که رسانه اجتماعی و مصرف کنندگان خلاق را پشتیبانی میکند، درک کنند. وب ۲. ۰ مجموعه ای از فناوری هاست و اینکه آیا آنها ان را دوست دارند یا نه، بازاریابان باید درک کنند که چگونه این فناوری ها و پدیده هایی که ان ها فعال می کنند، کار میکنند. دومین پشنهاد ما، درک مصرف کننده است. فناوری، مصرف کننده ی منفعل سنتی را به یک منبع عمده از استعداد خلاق تبدیل کرده است. برای بازاریابان، در حال حاضر جداول تغییر کرده اند، و یک تغییر در منبع نسبی قدرت از شرکت به مصرف کننده وجود داشته است. بازاریابان بین المللی نسبت به مصرف کنندگانی حساس شده اند که قبلا کمی به روش قدرت سنتی تسخیر شدند، اما اکنون می توانند قدرت های جدید شبکه ها را هدایت کرده و بوسیله ی رسانه های اجتماعی نفوذ تاثیر گذاری داشته باشند. در صورتی که یک چیز را یاد بگیرند که چگونه کنترل برند را واگذار کنند، زمانی که ایجاد ارزش از شرکت به مصرف کننده تغییر می کند، چیز دیگری است. بازاریابان قبلا در جستجوی افرادی بودند که محصولاتشات را مصرف کنند، اما امروزه، آنها در جستجوی افرادی هستندتا ارزشی را که برای تاثیرگذاری میخواهند، تولید کنند. با توجه به این سناریوی نگران کننده، هدف از ” گفتن به مشتری” به اغوا کردن مشتری برای مشارکت در خلق ارزش تغییر می کند. پیشنهاد سوم ما درک رسانه های اجتماعی است. این مستلزم دو عنصر است: اجتماعی و رسانه. اجتماعی شامل دینامیک شبکه، قدرت جمعی و دانش و حماقت جمعی است. رسانه شامل سوالاتی است از اینکه چگونه رسانه جدید با رسانه ی سنتی متناسب یا ادغام می شوند و چگونه بازاریابان بایستی دلارهای بازاریابی را در اکوسیستم جدید مدیریت و هدایت کنند. این سه نغییر منجر به شماری از موانع قابل توجه در اجرای یک استراتژی رسانه اجتماعی بین المللی موفقیت امیز می شود. :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.