اطلاعیه

مقاله ترجمه شده محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h72

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۳۳

سال نشر: ۲۰۰۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۵۴ صفحه WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده محتوای اطلاعاتی اعلام سود در کشور دانمارک

عنوان انگلیسی:

The information content of earnings announcements in Denmark

چکیده فارسی:

هدف : هدف از این مقاله بررسی واکنش اعلام سود در بازه های سهام کوچک است.

طراحی و روش شناسی و رویکرد : این مقاله با استفاده از روش مطالعه رویدادهای معمول به بررسی محتوای اطلاعات اعلام سود سالانه در بازار های سهام کوچک کشور دانمارک از سال ۲۰۰۴- ۱۹۹۹ پرداخته است.

یافته ها : این مقاله نوسانات غیر طبیعی را بدست آورده و نشان می دهد که آنها حاوی اطلاعات مربوط به بازار سهام می باشد. نوسانات غیر طبیعی پس از چند روز اعلام اطلاعات ادامه داشته و نشان می دهد که اطلاعات از این بازار سهام کوچک کاهش تعدیل را در بردارد. علاوه براین نشانه هایی از بی کفایتی و بازده مثبت قابل توجه غیر عادی دیده می شود. این نتایج در روشهای مختلف دیده می شود. با کمال تعجب این مقاله رابطه مثبت بین محتوای اطلاعات و اطلاعات قبل از افشاء را نشان می دهد. این با مطالعات قبلی در تضاد بوده و تغییری از یک سطح پایین از اطلاعات را قبل از اعلام نشان می دهد. تایید نتایج مطالعات مشابه در این مقاله نشان می دهد که در آمد غیر منتظره به بهترین وجه با استفاده از مطالعات پیش بینی تحلیلی بروکی اجماع شده است.

اصالت و ارزش : این مقاله با مطالعه با تجزیه و تحلیل محتوای اطلاعات اعلام شده در بازار سود سهام کوچک با استانداردهای حسابداری سازگار با استاندارد بین المللی حسابداری انجام شده است.

کلید واژه : سود- پیش بینی های مالی -کشور دانمارک

بخشی از ترجمه مقاله انگلیسی

۷- نتیجه گیری :

در این مقاله با تحقیقات موجود برای تجزیه و تحلیل محتوای اطلاعات از (EAS) در بازار سهام کوچک با استاندارد های حسابداری مشابه به مواردی که اغلب در بازار های سهام بزرگ آمریکا و انگلستان هستند. مقایسه ای انجام شد. همانطور که در بازارهای سهام بزرگتر دیده می شود. در می یابیم که (EAS) دانمارک با محتوای اطلاعاتی نشان می دهد که آنها اطلاعات مرتبط جدید در بازار سهام دانمارک را به دست می دهند. با این حال شواهد ما نشان می دهد. که محیط اطلاعات این بازار با سهام کوچک به طور کندی در بازار حرکت می کند. اضافه کردن به این شواهد ناکارآمدی را در متوسط بازده غیر مثبت دیده می شود. نشان می دهد که انتظارات به طور متوسط از (EAS) غیر واقعی است. این یافته ها در بردارنده تغییر است و محدودیت های فراوان تجاری می باشد. در حالی که نتایج به ما نشان می دهد که ناکارآمدی در بازار سهام دانمارک وجود دارد. در نتیجه تضاد با یافته ها به طور کلی بوده است. این نتیجه گیج کننده بوده و هنوز هم سئوال اینجاست که چرا برخی از بازارها در ناکارآمدی واکنش می دهند. ارتباط موثر بین پروکسی برای اطلاعات  از پیش فاش شده و پیدا کردن محتوای اطلاعات (EAS) وجود دارد. این نتیجه نه تنها در تضاد و با استفاده از انتظارات ما است. بلکه یافته های مطالعات قبلی را نیز تایید می کند. با این حال در راستای مطالعات قبلی واکنش های بازار به مقدار کوچکی سطحی از درآمد شرکت های با اطلاعات از پیش افشاشده را ارائه می کند. که پشتیبانی از فرضیه اطلاعات افشاشده است. بنابراین دو نتیجه گرفته شده است. و به نظر می رسد که نشان می دهد که اگر چه بازار واکنش کمتری نسبت به یک سطح یعنی از درآمد را در (EAS) شرکت های بزرگ نشان می دهد که یک مقدار بالاتر از (EAS) در شرکت های بزرگ وجود دارد. ما باور داریم که به دلیل سطح پایین اطلاعات از قبل افشاشده در دانمارک باعث می شود. که اثر مثبتی از (EAS) با کیفیت بالاتر برای شرکت های بزرگ با اطلاعات از پیش افشاشده داشته باشد. بنابراین نتایج توسط استانداردهای حسابداری دانمارک به عنوان یک پیشنهاد از طرف پلنبرگ در سال ۱۹۹۸ ارائه شد. اما در عوض به سادگی با توجه به سطح پایین اطلاعات از قبل افشاشده رسید در نهایت در می یابیم که با استفاده از پیش بینی های های تحلیل گران انتظارات از درآمد این مدل برای سود غیر منتظره برآورد می کند. بنابراین نتایج ما از فرض کلی حمایت می کند. که در آن مدل براساس پیش بینی تحلیل رگان بهترین پروکسی را برای درآمد غیر منتظره ارائه نموده است. در حالی که در تناقص با یافته های هیوز و ریک در سال ۱۹۸۷ و او براین در سال ۱۹۸۸ است. علاوه براین ما یک عدم تقارنی در واکنش بازار را پیدا کردیم. که در آن یک واکنش منفی بازار به سود غیر منتظره منفی منجر شده است. اما هیچ واکنشی به درآمد مثبت غیرمنتظره نداشته است. این پشتیبانی از یافته های کوتاری و همکارانش را در سال ۲۰۰۵ نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.