اطلاعیه

مقاله ترجمه شده دیدگاهی از حسابداری مدیریت در رابطه با امنیت

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی  خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h71

قیمت فایل ترجمه شده ۱۸۵۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۹

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:۲۱ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده دیدگاهی از حسابداری مدیریت در رابطه با امنیت

عنوان انگلیسی:

A management accounting perspective on safety

چکیده فارسی:

حسابداری مدیریت از تصمیم گیری های سازمان ها با فراهم کردن اطلاعات مربوطه و بررسی عملکردها ، هزینه ها، و منافع عمل های خاص برای مدیران پشتیبانی می کند. محاسبات بر اساس هزینه تسلط عمل، و اقدامات معمول شامل هزینه هر صدمه یا هزینه کل تصادفات می باشد. اطلاعات پولی برای هدایت مربوط به امنیت تصمیم گیری مورد نیاز هستند. علاوه بر تمرکز بر اطلاعات مالی، حسابداری مدیریت نیز باید بر روی اطلاعات غیر مالی، مانند بهبود ایمنی، اهداف امنیت استراتژیک و روابط کارکنان تمرکز کند.

در سرمایه گذاری های مربوط به ایمنی، هزینه های پولی از سرمایه گذاری ها معمولا به خوبی شناخته شده اند، اما بدست آوردن ارزش پولی سود برای محاسبه سخت می باشند. بنابراین، نیاز به روش های ارزیابی هزینه ها، از جمله مزایای غیر مالی و ارزش ایجاد شده هر چند با جلوگیری از اتفاقات وجود دارد. علاوه بر محاسبه هزینه های سرمایه گذاری ایمنی، بهره وری از پیشرفت، از جمله بهبود بهره وری، کیفیت و ارزش حسن نیت ایمنی، باید به خوبی بررسی شود.

هدف این مقاله ترسیم شیوه های حسابداری مدیریت فعلی مربوط به مسائل ایمنی بر اساس یافته های متون مربوط به آن است. علاوه بر این، ما در مورد کاربرد روش های خاص حسابداری مدیریت نیز بحث می کنیم.

در مورد مسائل مربوط به امنیت تصمیم گیری و اینکه چگونه این موضوع می تواند در بهبود شیوه های فعلی بیشتر استفاده شود. روشهای مربوطه عبارتند از روش کارت ارزیابی متوازن، دوره بازپرداخت، نرخ ساده بازگشت و نسبت سود به هزینه. همه آنها استفاده از محاسبه هزینه ها و مزایای امنیت را ارائه می دهند اگر مشکلات اساسی عدم اطمینان، ارزیابی، محیط تجزیه و تحلیل، و کمیت هزینه ها و منافع درک شده باشند. در مورد ارزش قائل شدن برای زندگی انسان در بررسی هزینه سود نیز بحث شده است.

 کلمات کلیدی:حسابداری مدیریت ، بررسی هزینه و سود ، سرمایه گذاری امن ، ایمنی هزینه ها ، کارت ارزیابی توازن

بخشی از ترجمه مقاله انگلیسی

۶ نتیجه گیری
لازم به ذکر است که مدیریت تصمیم گیری نیز توسط عوامل دیگری غیر از حسابداری مدیریت منطقی هدایت می شود.
به خصوص در چنین مورد عاطفی حساس مانند ایمنی، ارزش های اساسی و احساسات ممکن است بسیار موثر تر از هر گونه محاسبات دیگر در بسیاری از موارد ، وجدان پاک یک نیروی محرک قوی است زمانی که سوال در مورد زندگی انسان باشد.

با این حال، هدف از این مقاله بررسی فرصت ها برای به کار بردن روش حسابداری مدیریت در ایمنی کار است از آنجائیکه حسابداری مدیریت عامل بسیار مهمی در مدیریت تصمیم گیری است. هماهنگی با دیدگاه ایمنی و استراتژی تجاری ارزشی را  برای سازمان ها در زمان مداخله  و سرمایه گذاری فراهم کنند. آنها می توانند یک هدف مشترک به جای بسیاری از اهداف متفاوت و یا حتی متضاد را ببینید.

با استفاده از روش BSC، آنها می توانند نظرات خود را در اثر اقدامات برای به دست آوردن تصمیم گیری بهتر اعمال کنند. مفاهیم و روشهای ارزیابی سود دهی سرمایه گذاری های ایمنی وجود دارند، اما باید بیشتر از منظر MA توسعه یابند.

مزایای غیر مالی، مانند بهبود ایمنی و بهره وری، باید در کنار مزایای مالی مورد توجه قرار گرفته شوند. بهبود بهره وری باعث عملکرد بهتر سود دهی می گردد، و اغلب، مداخلات ایمنی را می توان از لحاظ مالی تنها به دلیل بهبود بهره وری (Sievänen و همکاران، ۲۰۱۳) در نظر گرفت.

مداخله ایمنی ممکن است اثرات مثبت، مانند تعهد بهتر کارمند را در پی داشته باشد اما بدست آوردن علیت سخت است. علاوه بر این، کیفیت و در دسترس بودن داده های مرتبط با سلامت هنوز هم یک محدودیت عمده برای پیوند OSH و عملکرد تجارت به حساب می آید (KOPER و همکاران، ۲۰۰۹).

چالش دیگر انتخاب شاخص هایی است که واقعا بر عملکرد یک سازمان (Mearns و Håvold، ۲۰۰۳)
تاثیر می گذارند.

تمام تکنیک های MA کنونی می توانند استفاده از محاسبه هزینه ها و مزایای ایمنی را  ارائه دهند. در موارد ساده، که در آن هزینه های مستقیم از یک تصادف قابل پیشگیری قابل توجه است و وسیله برای جلوگیری از آن به خوبی تعریف شده و شناخته شده می تواند موثر باشد، محاسبه و تصمیم، کارهای ساده ای می باشند.

با این حال، در بیشتر موارد، در زمان برآورد هزینه ها و مزایای سرمایه گذاری OHS و مداخلات، ما باید نقاط ضعف بالقوه روش را تشخیص دهیم.

مشکلات اساسی عدم اطمینان، ارزیابی، محیط و تجزیه و تحلیل کمی از هزینه ها و منافع همیشه قابل دسترس می­باشد. هیچ پاسخ درستی به این پرسش ها وجود ندارد. اینها مفروضاتی است که باید در نظر گرفته شود که تعریف یک سیستم MA می باشد.

به طور معمول، مداخلات OHS هرگز آزمایش های کنترل شده نیستند، پس مشمول کردن تمام عواقب ناشی از مداخله در آن سخت است زیرا ممکن است در آینده دور اتفاق بیفتند و علیت ممکن است سر راست نباشد.

علاوه بر این، برخی از اتفاقها می توانند حتی بدون دخالت اتفاق افتند. مداخلات OHS می توانند برای جلوگیری از حوادث انجام شوند ، اما حوادث به طور تصادفی رخ می دهند و احتمال به طور معمول کم است. یک تصادف جدی اثر قابل توجهی در محاسبات دارد. با توجه به بالابودن عدم اطمینان ، روش های ساده بودجه بندی سرمایه ای به خوبی کار می کنند و نیازی به استفاده از ارزش زمانی روش پول وجود ندارد. دوره بازگشت سرمایه و نسبت سود به هزینه برآورد را به اندازه کافی دقیق بدست می آورد.

به همین دلیل، برخی از روش ها مانند ارزش گذاری سهام برای توجیه سخت می باشند. ارتباط بین ایمنی بهتر و سهام ارزش مبهم است، و ارزش سهام نتیجه بسیاری از چیزهای دیگر است که نمی تواند در زندگی واقعی حذف شود.

حتی ارزیابی مشکل بزرگتری در یک مفهوم فلسفی است. آیا باید یک مقدار تناسب برای همه چیز بدهیم؟ به طور معمول، این به معنی ارزش پولی است. برای اهداف عملی، می توانیم این کار را انجام دهیم، اما در عین حال ، ما باید ضعف ممکن در انجام این کار را تشخیص دهیم. هنگامی که ما یک ارزش پولی را برای زندگی و یا درد در نظر می گیریم، می توانیم انتظار داشته باشیم که مورد سئوال واقع بشود.

به جای ارزیابی زندگی های نجات یافته، هدف و نفع می تواند برابری در سطح خاصی از ایمنی باشد. در این مورد، تجزیه و تحلیل اقتصادی در جستجو برای استفاده موثر از منابع خدمت می کنند.

یک راه حل ممکن ندادن ارزش پولی برای همه چیز و شامل کردن مقادیر غیر پولی در محاسبات است. این ایده در BSC و ارائه گزینه خوب در بسیاری از موارد آمده است.

روش BSC مطابقت با استراتژی های ایمنی و تجارت و اهداف، به ویژه هنگامی که امنیت برای تجارت حیاتی است دارد. یکی از مزیت های خاص از روش هزینه این است که، با استفاده از آن، ممکن است اعتبار مزایای ایمنی که به طور مستقیم بر پایه ارزش ایمنی نیستند  ، اما بر پایه عوارض جانبی از کار ایمنی می باشد را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.