اطلاعیه

مقاله ترجمه شده کاربرد گروه استانداردهای حسابداری دولتی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:h33

قیمت فایل ترجمه شده ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۶

سال نشر: ۲۰۰۶

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۹

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده کاربرد گروه استانداردهای حسابداری دولتی

عنوان انگلیسی:

applying the government accounting standards board

چکیده فارسی:

در ژانویه ۱۹۹۹: گروه استانداردهای حسابداری دولتی (GASB) گزارشی را منتشر کرد که دولت های محلی ارزش دارای های با ساختارهای زیر بنایی که آنها مالک می باشند نشان دهند. استفاده از این خطوط راهنمایی بسیار بحث برانگیز بود. به هر حال در اکثر موقعیت ها نهاد آن دولتی آنها را تحت سلطه درآوردند تا خطوط راهنمایی را دنبال کنند. در این مقاله، ما نشان خواهیم داد که کاربرد گزارش ۳۴ (GASB) مطابق با اصول مدیریت خوب دارایی می باشد. ما از اطلاعات و روش های سیستم مدیریت برای هومیلینزهای شهری استفاده می کنیم تا کاربرد نیازهای (GASB) را بیان کنیم

ترجمه بخشی از مقاله

استفاده از پوشش های کوچک

همانگونه که تجربه دات بینزی نشان داد، اکثر اطلاعات موجود برای حمایت از نیازهای گزارش ۳۴ گسب قبلاً در سیتم های مدیریت دارایی موجود بوده است. سیستم مدیریت پوشش های کوچک ابزار ساده ای را فراهم می کند که اطلاعاتی را برای برآورده نمودن نیازهای گسب به وجود می آورد. مخصوصاً و مانند دیگر سیستم های مدیریت، پوشش ** کوچک شامل فهرست اموال، ارزیابی با شرایط و ابزاری برای برآورد سرمایه گذاری مورد نیاز برای برآورده کردن سطح مخصوصی از کار پوشش را به وجود می آورد. همچنین پوشش کوچک تعدادی اختلاف بین نیازهای گسب و مدیریت دارایی بیان می کند. در حالی که پوشش کوچک نیازهای گسب را برآورده می کند. و آن یک سیستم مدیریت دارایی می باشد البته برای کنترل نوع مخصوصی از دارایی و منظور مدیریت دارایی در سطح وسیعی نمی باشد. آن تصمیم گیرندگان را تشویق می کند که بر لوله های اجاق گازهای قدیمی متمرکز شوند وفقط بر روی قضاوتهای مهندسی تکیه کنند.

نقش دیگر مخصوص سیستم نیازهای اقتصادی چهارراه ها:

یکی از مهمترین مفاهیم مدیریت دارایی این است که ارزش زیادی برای نگریستم به دارایی چهارراه ها به عنوان یک کل FHWA قصد دارد نقش سیستم های اقتصادی چهارراه را کشف کند که ممکنه نقش مهمی را بازی کند. HERS یک الگوی تحلیلی از هزینه های سودمند به وجود آمده می باشد که استفاده شده تا پیشنهاداتی برای کنگره به وجود آورد. تا بودجه چهارراه مرکزی را ملاحظه کرده و کار چهارراه را در اصلاحاتی مانند امنیت، محافظت و تراکم سنگ فرش مورد توجه قرار دهند حساب ارزش به وجود آمده مخصوصاً جالب می باشد. البته زمانی که آن به طور جاری بیاستد و یک ارزش اقتصادی از بخش مخصوصی ارائه دهد البته به جای ارزش مالی.

البته به هر حال، HERS به وضوح قطعات مواد خام ساختمانی داردکه مخصوص گسترش ارزش دارایی ها می باشد و اطلاعات حمایتی را فراهم می کند تا نهادها مجبور نباشند دارایی هایشان را مستهلک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.