اطلاعیه

مقاله ترجمه شده فن آوری های اطلاعات : چالش و فرصتی برای مدیریت نوین سیستم های حسابداری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h16

قیمت فایل ترجمه شده ۱۵۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۹

سال نشر: ——–

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۲ صفحه فایل WORD

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده فن آوری های اطلاعات : چالش و فرصتی برای مدیریت نوین سیستم های حسابداری

عنوان انگلیسی:

INFORMATION TECHNOLOGIES: CHALLENGE AND OPPORTUNITY FOR MODERN MANAGEMENT ACCOUNTING SYSTEMS

چکیده فارسی:

پس از اوایل دهه ۹۰، زمانی که کار بسیار خوبی بر روی تاثیر غیر مستقیم در زمینه حسابداری مدیریت انجام شد در موردآورده های اخیر تولید شده توسط تغییرات فن آوری، منافع پژوهش به نظر می رسد با تجزیه و تحلیل روابط مستقیم بین فن آوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) و سیستم های حسابداری مدیریت متمرکز است. هدف از این مقاله به تجزیه و تحلیل این روابط، به عنوان یک چالش و فرصت برای سیستم حسابداری مدیریت مدرن در شرکت های جدید می پردازد.

این تجزیه و تحلیل، برمبنای پیشنهاد یکپارچه و انعطاف پذیر سیستم حسابداری مدیرت در محیط رقابتی امروز برای بهترین شرکت ها قرار گرفته است. بعد از این، مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار داده و در نهایت این ابزار جدید تکنولوژیکی موجود، به منظور توجیه، پاسخ مناسب ترین پیشنهاد به سیستم اطلاعات اولیه می باشد.

ترجمه بخشی از مقاله

۲.۵ پیشنهاد مشترک از سیستم حسابداری مدیریت :

بر اساس ملاحظات ظاهر شده، در پنج نوع شرکت در نظرمی گیریم، سیستمهای حسابداری مدیریت اطراف استراتژی واحد اقتصادی یک مجموع از شاخص هایی که اجازه پیگیری خود را از نقطه نظر خارجی (از دیدگاه سهامداران و مشتریان) و از نقطه نظر داخلی تعریف می کند. این بعد دوم را مشاهده مال خود را با اولین و ممکن است که به اطراف مفهوم تعریف از فعالیت در الفبای توسعه و م شود، که اجازه می دهد، مانند ما تلاش کرده اند برای توجیه پیش از این، نرم افزار های یکپارچه و شرکت از ابزارهای جدید کارشناسی ارشد هماهنگ. از طریق آن، مفصل از منظر داخلی با تابعی یا دپارتمان داخلی چشم انداز و از واحد عمل را می توان به دست آورد.

 ۳ امکانات فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات) : برای توسعه مدیریت یکپارچه و قابل انعطاف سیستم حسابداری

فناوری اطلاعات به سازمان های بزرگ موجود امکانات ارتباط داده پردازش ها را ارائه می کنند که در فاصله پیش از این هرگز تصور نمی شد. در نتیجه از این ابزار فن آوری، سازمان نسل جدید می تواند، با قسمتهای جدید مواجه شوند، این دو مشکل، به دست آوردن حداکثر بازده اطلاعات و، در همان زمان، اطمینان دادن از اینکه همه اعضا در شکل اقتباس به این نتایج می رسند.

اگر ما به خصوصیاتی که اطلاعات را تعریف می کند استناد کنیم، فرض بر آن است که این باید در مقدار و کیفیت مناسب، کافی، دقیق و درست — کامل — باشد؛ خود را در لحظه مناسب در جای مناسب تسهیل کند، از فرم ساده به کسی که به آن نیاز دارید و در هزینه های کمتر (کلیفتون، ۱۹۸۳). کار ابزارهای اطلاع رسانی خواهد بود، اطمینان دادن کیفیت مورد نیاز به اطلاعاتی که، در نتیجه ظرفیت های جدیدی را در در محاسبه ظرفیت، سرعت و پردازش داده ها، می تواند در تجزیه و تحلیل قوی بر اطلاعات سازمان ایجاد کند. این ویژگی از سرعت و قدرت تجزیه و تحلیل، از فناوری اطلاعات ابزار حمایت ایده آل برای اظهار نظر کارشناسی قبل می باشد. ساخت اشاره به کارشناس ما توجه به اجزاء آن (شکل ۱)، به اختصاص به هر یک بیشتر اقتباس ابزار مطابق با ویژگی های آن است.

عامل اصلی مشتری نیاز به استفاده از منابع دارد که، از یک سو، به بهبود تصویر شرکت در دید مصرف کنندگان از طریق ابزارهای ارتباطی کمک می کند و از سوی دیگر، برای تجزیه و تحلیل عمیق مشتریان، اطلاعات شناخت جامعی از ویژگی های خود ر ا بدست می آورند، تمایلات مفید برای برنامه ریزی سازمانی از طریق ابزار اطلاعات کشف می شود. ترکیبی از هر دو مزیت نزدیکی و دانش، به طوری که بعد خواهیم دید برای آنکه خدمات مشتری بهتر شود شرکت سودمندی بدست خواهد آورد. حضور شرکت در اینترنت اجازه خواهد داد، نه تنها، به ارائه دادن محصولات و شکل دادن کار، طرح های ابتکاری قبل از مشتری بالقوه حل اولین مشکلات است، اما، او که هم به عنوان محل اتصال و سیستم تجاری برای کالا و خدمات در نتیجه ابزار تجارت الکترونیک خدمت خواهد کرد. در مورد دوم، ما استفاده از گرایشات ابزارهای تجزیه و تحلیل پشتیبانی شده توسط داده کاوی و انبار داده را ایجاد خواهیم کرد.

تغییر حاضر و محیط پویا، سازمانها را به توجه وسیع به یادگیری سازمانی مجبور می کنند، از طریق ابزار سازنده که در تمام کاربران سازمانی وارد می شود، که، سیستم های یادگیری کامپیوترمی باشد.

هر دوی عناصر قطعی اظهار شده — داخلی و سرمایه گذار — مشخصات مشترک نمایش می دهند. واگذاری آن شامل مدیریت خود منابع — به زیادی مواد سرمایه داران — برای به دست آوردن بهترین نتایج در راستای جلب رضایت مشتریان و سهامداران ‘ مورد انتظار است. در تداوم آن، آنها را بر روی ابزارهای ارتباطی حساب خواهند کرد، که به فرآیندهای تولید از طریق کار در گروه، بدین معنی که، سیستم های گردش کار وکار مشترک یا ابزار گروهی کمک می کنند.

بنابراین تجزیه و تحلیل سه نوع از ابزار اظهار شده — شکل گیری، اطلاعات و ارتباطات — با آغاز اولین آنها می باشد. در داخل ابزارهای سازنده ما وجود سیستم های کامپیوتری آموزش و پرورش را توضیح می دهیم. مفهوم شکل گیری بر اساس سیستم های علم کامپیوتر، که ادغام در شرکت های بزرگ است اجازه می دهد تا به روز رسانی دائم از سطح دانش و صلاحیت برای سرمایه انسان سازمانی باشد. بین مزایای این سیستم ها، آنها در دسترس بودن و انعطاف پذیری هستند، که اجازه می دهد شکل توزیع بدون محدودیت از برنامه، کلاس های درس، پرسنل در دسترس، که در آن یک پایانه وجود دارد، امکان دریافت اطلاعات وجود دارد. این بنابراین، یک وسیله نقلیه است که اجازه می دهد تا هر یک از کارکنان به دست آوردن این مسابقات لازم، بسته به نیازهای سازمانی در حال حاضر.

 بیشتر دانشجویان روشی را ایجاد می کنند، که بیش از سرمایه گذاری اولیه مستهلک می کنند. با این وجود، نقش مربیان جایگزینی به وسیله این نوع از دوره ها نیست، اما آنها اجازه می دهند که معلمان وقت خود را در فعالیت های دیگر برای بهبود کیفیت دوره ها به کار گیرند.

 از ابزار اطلاعاتی که ما در مخزن اطلاعات استاندارد شده و تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها برداشت کردیم. ما سخن خواهیم گفت از مخزن داده ها برای درک

 ویژگی های ذخیره سازی کلی استاندارد شده جهت اطلاعات شرکت ها، به عنوان مخازنی جهت تجزیه و تحلیل اخیر و پردازش داده ها به وسیله ا بزارهای داده کاوی ساخته شده است. مخزن داده یک سیستم اطلاعاتی است که جمع آوری اطلاعات بعنوان بیشترین تفویض شکل خارجی، برای ذخیره سازی آن در مخزن جدید، ساخت آن در هر مکان برای عملیات آن قابل دسترس باشد. به این ترتیب امکان پذیر است که هر داده وارد شده در سازمان می تواند از هر نقطه اجتناب پذیر از بخشهای جدید در قسمتهای مختلف دست پیدا کند. با توجه به Immon)1998)، مخزن داده مجموعه ای از موضوع یکپارچه متمایل به طراح پایگاه داده برای حمایت از فعالیت DSS است، که هر واحد از اطلاعات وابسته به لحظه ای از زمان است. مخزن داده ها شامل داده های تجزیه نا پذیر و به آرامی اطلاعات خلاصه شده است. آنها اکنون/ نمایش می دهند یک سری از ویژگی های که متمایز می کنند آن را به واسطه این چنین خلاصه شده است که آنها به جهت آن تصمیم گیری نشان می دهند، در حالی که سیستم های داده عملیاتی ازبخشی از اطلاعات مربوط به عملیات روزانه مراقبت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.