اطلاعیه

مقاله ترجمه شده  اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: h14

قیمت فایل ترجمه شده ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی: ۱۸

سال نشر: ۲۰۱۰

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۴۴

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده  اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی

عنوان انگلیسی:

Capital Budgeting and Initial Cash Outlay (ICO) Uncertainty

چکیده فارسی:

ما مدیر عاملان شرکت ( مقام های ارشد اجرائی ) مالی را در اروپا و آسیا آمریکا ، مستقیماً برای اینکه ارزیابی کنیم بنگاههای اقتصادی آنها در طول بحران مالی جهانی که در سال ۲۰۰۸ دچار عوامل بازدارنده شده اند معتبر هستند ( دارای اعتبار ) هستند یا خیر مورد بررسی قرار دادیم همچنین ما در مورد اینکه آیا طرح ها و روند های مخارجی شرکت شرطی متفاوت روی این بررسی بر اساس مقیاسی از عوامل بازدارنده مالی دارد مطالعاتی نیز انجام دادیم شواهد و مدارک بدست آمده نشان می دهد که بنگاههای اقتصادی بازدارنده تخفیف های عمده تری در مخارج فنی و تکنولوژی استخداو م اشتغال و مخارج مربوط به سرمایه دارد . بنگاههای اقتصادی بازدارنده همچنین از طریق پول نقد بیشترین سرمایه مشتریان را از بین می برد . و در نتیجه شدیداً روی ستون های از اعتبار برای ترساندن بانک ها که دسترسی را در آینده محدود خواهد کرد و سرمایه های بیشتری را برای سرمایه گذاری و عملکرد آنها به کار می گیرد اثر می گذارد . همچنین ما دریافتیم که ناتوانی ( عدم توانایی ) برای وام گیری ظاهرا باعث شده که بسیاری از بنگاههای اقتصادی فرصت های سرمایه گذاری مهمی را با ۸۶ درصد از عوامل بازدارنده در ایالات متحده آمریکا از دست بدهند . مدیر عاملان شرکت می گویند که سرمایه های آنها در طرح های مهم در طول بحران اعتبار از سال ۲۰۰۸ محدود شده است . بیش از نیمی از مسولان می گویند که ( گفتند که ) آنها سرمایه های برنامه ریزی شده خودشان را یا کنسل کرده اند یا آنها را به تعویق انداخته اند . نتایج ما همچنین در اروپا و آسیا ادامه داشت و در خیلی از موارد در علم اقتصاد قوی تر نشان داده شده تجزیه و تحیل های ما نیز به مجموع دارایی ها و دانش در باره اثری از عوامل بازدارنده معتبر روی وضع بنگاه اقتصادی اضافه شد .

ترجمه بخشی از مقاله

۶ مخارج سرمایه گذاری در طول بحران مالی

محققان  سیاستمداران اقتصادی به طور کلی به عیوب بازاریابی اعتبار و مفهوم واقعی آن علاقمند هستند به عبارت دیگر آنها در مورد اینکه آیا اختلاف خرید و فروش ممکن است اثراث مخالفی روی سرمایه گذاری شرکت درآمد ، اشتغال ، مخارج تکنولوژی و افزایش دارائی و کسب سود داشته است یا خیر نگران هستند . تنظیم بررسی و مطالعات به ما اجازه می دهد که در مورد چگونگی مدیریت شرکت و واکنش به خرید و فروش بازدارنده اصلی در رابطه با چگونگی سرمایه گذاری تفکر کنیم .

۶.۱ دسترسی به سرمایه گذاری و پرداخت هزینه داخلی

یک ستون معتبر از تحقیق آزمایش می کند که آیا دسترسی عوامل بازدارنده به اثرات پرداختنی مالی سبب بهینه سازی تصمیمات سرمایه گذاری شرکت می شود یا خیر .در حالی که بیشتر محققان معتقدند که عیوب بازاریابی اصلی می تواند سرمایه شرکت را از بین ببرد و در مورد نوعی از مدارک استفاده از شده برای حمایت بحث همواره وجود دارد . بیشتر این تحقیقات بر اساس صورت وضعیت بایگانی شده و اطلاعات مربوط برای عموم است . بنگاههای اقتصادی و اقتصادسنجی فوراً تخمین می زند که آیا مدیران شرکت تصمیماتی اتخاذ می کنند که مشکلات مربوط به بالا رفتن سرمایه های داخلی را منعکس کنند یا خیر ؟ در تضاد ما قادریم بررسی کنیم که آیا خرید و فروش اصلی بر روی سرمایه گذاری که مستقیماً از تصمیم گیری های شرکت بدست می آید تاثیر می گذارد یا خیر ؟ ما این کار را از طریق سوالات تحقیقی انجام می دهیم .

اول ما از CFO خواستیم که درجه ای را که دسترسی بنگاههای اقتصادی را به محدودیت های مالی داخلی و توانای آنها برای سرمایه گذاری طرح های سرمایه گذاری مشخص می کند را تعیین کنیم . بینش های اضافی روی اثری از ستونهای اعتبار به دست آمده است ما بین مشکلات در دسترسی سرمایه های داخلی وقتی خرید و فروش اعتبار با بحران مواجه است تفاوت قائل می شویم .

اثرات نشان داده شده روی امور مالی داخلی روی مخارج سرمایه گذاری بیان می کند که مدیران مجازند هر ۴ واکنش را کنترل کنند وقتی هیچ اثری وجود ندارد وقتی اثر کمی وجود دارد . وقتی اثر متوسط و وقتی بیشترین اثر است ما این واکنش ها را به صورت زیر نشان می دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.