اطلاعیه

کارآموزی تولید اجاق گاز

کد محصول KME46

تعداد صفحات: ۲۵ صفحه فایل WORD

قیمت: ۵۰۰۰ تومان

فهرست مطالب:

شرکت تولید اجاق گاز
تاریخچه شرکت
اجاق گاز چهار شعله فردار
اجاق ماهیتابه گردان
اجاق ۴ شعله بدون فر
اجاق پلوپز چهار ردیفه
اجاق پلوپز ۲ ردیفه
اجاق پلوپز سه ردیفه
اجاق کباب پز یک متری
اجاق کباب پز یک متری عرض شصت
اجاق کباب پز یک متری عرض پنجاه
اجاق کباب پز یک و نیم متری عرض چهل
دمکن یک متری برنج
فر پیتزاپز
اجاق دمکن ۲ متری برنج
ماشین ظرفشویی ۲۰۰۰ بشقاب
ماشین ظرفشویی ۴۰۰۰ بشقاب خشک کن دار
ماشین ظرفشویی ۴۰۰۰ بشقاب
ترولی حمل ظروف تمیز
ترولی حمل ظروف کثیف
ترولی حمل دیگ
میله قلاب آویز گوشت
ترولی حمل چای
تاریخچه شرکت:
این شرکت با بهره گیری از تجربیات چندین ساله صاحب نظران این صنعت به عنوان یکی از سازندگان آشپزخانه های صنعتی در کشور ایران از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با نام شرکت تولید آشپزخانه های مطبخ آرا آغاز کرد.
در ابتدا این مجموعه تنها در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه فعالیت داشت. لیکن با گذشت مدتی کوتاه و با هدف خدمت دهی هرچه بیشتر شرکت زمینه تولید خود را گسترش داده و در حال حاضر نه تنها در زمینه ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بلکه در زمینه تولید تجهیزات هتل و بیمارستان نیز فعالیتهای گسترده ای را آغاز نموده است.
این شرکت با استفاده از کادری مجرب توانسته است با بهره گیری از تجربیات مهندسین و متخصصان باسابقه در زمینه طراحی، ساخت، نصب، و ساماندهی خطوط آشپزخانه تنوع تولید خود را افزایش داده و امروزه بالغ بر ۱۵۰ نوع از انواع محصولات مصرفی در آشپزخانه های صنعتی را تولید نماید. از جمله خدمات جانبی این شرکت مشاوره در طراحی و ارائه نقشه های چیدمان جهت آشپزخانه ها و محاسبه و برآورد اقلام مورد نیاز بر اساس ظرفیت های اعلام شده و ایجاد واحد خدمات پس از فروش را می توان نام برد.
هدف این شرکت بروز آوری هرچه بهت این صنعت در کشور ایران و حرکت در مسیر استانداردهای جهانی جهت پایداری این صنعت می باشد.
اجاق گاز چهار شعله فردار
این وسیله بهترین و عمومی ترین وسیله در پخت ایرانی و فرنگی می باشد طراحی این دستگاه به نحوی است که وجود ۴ شعله در ابعاد متناسب امکان جایگیری ظروف در کنار هم را براحتی فراهم می سازد وجود ترموستات در بخش زیرین و ترموکوبل و پایلوت گیرانه در کلیه ۴ شعله از مزایای خاص این اجاق می باشد که ضریب ایمنی دستگاه را تا حد بسیار بالایی افزایش میدهد. طراحی این اجاق به نحوی است که بخش زیرین لعابدار بوده و امکان نظافت آن را به راحتی میسر میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.