اطلاعیه

دانلود پروژه مالی در صنایع کانکس سازی طلا سقف توس

کد محصول hs30

تعداد صفحات : ۹۰ صفحه

فرمت فایل :WORD

قیمت : ۱۷۰۰۰ تومان 

دانلود فایل بلافاصله بعد از خرید

فهرست مطالب 
مقدمه: ۳
آشنایی با سیستم حسابداری مالی: ۴
شرح سیستم کامپیوتری واحد حسابداری: ۴
نحوه ی ورود سند حسابداری: ۵
گزارشات: ۸
آشنایی با سیستم حسابداری انبار: ۱۰
گزارشهای سیستم: ۱۰
انبارگردانی: ۱۱
نحوه ی ورود حواله فروش: ۱۵
آشنایی با سیستم حسابداری اموال: ۱۶
تشخیص و طبقه بندی اموال ۱۶
طبقه بندی اموال: ۱۷
نحوه نگهداری اموال وکنترل داخلی ۱۸
نحوه محاسبه استهلاک دارائیها ۱۹
نحوه خروج دارائی: ۲۰
ارائه نحوه ی ورود اطلاعات هنگام خرید داراییهای ثابت: ۲۱
آشنایی با سیستم حسابداری حقوق و دستمزد: ۲۳
شرح وظایف حسابداری اموال: ۲۸
تامین کالا و درخواست خرید کالا ۲۹
آشنایی با سیستم حسابداری حقوق و دستمزد: ۳۰
بخشنامه حقوق و دستمزد سال ۱۳۹۰: ۳۱
فرمهای و گزارشات بخش حقوق و دستمزدونحوه تکمیل آنها : ۳۱
کنترلهای داخلی: ۳۵
حسابهای مرتبط حقوق و دستمزد وثبت های آنها : ۴۰
آشنایی با سیستم حسابداری فروش: ۴۲
انواع گزارشات: ۴۲
ثبت های بخش فروش: ۴۳
مدیریت فروش چیست؟ ۴۴
سیستم فروش: ۴۴
شرح وظایف: ۴۶
حسابهای مرتبط با بخش فروش وثبتهای حسابداری ۵۰
کنترلهای داخلی : ۵۲
سوالات پروژه مالی: ۵۳
ضمائم ۸۷

 بخشی از پروژه

مقدمه:

شرکت علا سقف طوس اولین و بزرگترین تولید کننده کانکس های ۲جداره PAK-PEN در ایران و دارای مجوز رسمی از سازمان صنایع و معادن ایران همگام با سیاستهای سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از وزارت مسکن و شهرسازی و نیز در راستای صرفه جویی سوخت و انرژی و افزایش مقاومت در مقابل زلزله و رهائی از مشکلات عدیده مصالح ساختمانی و صنعتی موجود اقلام به اخذ نمایندگی انحصاری یکی از بزرگترین و مدرن ترین کارخانجات P.V.C اروپا  PAK-PEN نموده است.

تولیدات این شرکت عبارتند از:

ساخت انواع کانکس های نگهبانی، مدیریتی اعم از تجهیزات و بدون تجهیزات ، آلاچیق ، پارکینگ ، خانه های پیش ساخته ، سقف کاذب P.V.C انبارهای سریع

این شرکت تاکنون افتخار همکاری و قرار داد با ادارات دولتی ، شرکتهای خصوصی ، سازمان یونیسف ، اسپانیا ، ساخت ساختمان اداره نیروگاه بزرگ شیروان ، تولید کانکس های ویلائی سنگ نما با ادارات کل حراست خراسان شمالی ، اداره کل آب و فاضلاب خراسان شمالی ، بنیاد مسکن و شهرسازی خراسان رضوی را داشته است.

اکثر فرم های این شرکت توسط منشی و حسابداران شرکت در برگه های گلاسه طراحی میشود و همچنین بعلت عدم دسترسی به تمام فرم های این شرکت،  فرم شماره ۱ و ۱۷ را بصورت نمونه آورده شده.

آشنایی با سیستم حسابداری مالی:

شرح سیستم کامپیوتری واحد حسابداری:

سیستم حسابداری مالی،  امکانات متنوعی دارد. امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار را می توان در قالب طبقه بندی های زیر نام برد.

* طبقه بندی حسابها : گروه، کل، معین و تفصیل

* تعیین ویژگی ها و مشخصات حسابهای معین بر اساس: ریالی، ارزی، مقداری، ماهیت حساب

* ثبت اطلاعات سند به صورت یادداشت، موقت، بررسی شده و دائم

* طبقه بندی اسناد به وسیله ی تعریف نوع سند، همچون سند حقوق، انبار، اصلاحی افتتاحیه و…

* تهیه اعلامیه بدهکار و بستانکار و ثبت سوابق اعلامیه های ارسالی

* شناسایی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها و جلوگیری از تکرار اطلاعات برای حفظ یکپارچگی اطلاعات

* انجام عملیات بستن حسابهای موقت و تعدیل ماهیت حسابها برای اصلاح مانده حسابها

* امکان تهیه صورتهای مالی در این زیر سیستم از گردش عملیات ریالی شرکت طی سال

 برای ورود به سیستم حسابداری مالی، باید بر روی آیکون دو بار کلیک کنیم. پس از انجام این کار، صفحه ی اصلی نرم افزار حسابداری مالی ظاهر می شود. در این صفحه گزینه های عمومی همه ی سیستم ها یعنی، ابزار، گزینه ، گزارشات، مکاتبات اداری، اطلاعات پایه، تسهیلات، راهنما در منوهای افقی و گزینه های اختصاصی سیستم حسابداری در منوهای عمودی نمایش داده می شود.

نحوه ی ورود سند حسابداری:

برای ورود سند نیاز به تعریف کدینگ در سیستم می باشد که به صورت مختصر و اجمالی نحوه ی کدینگ را که شامل حسابهای گروه، کل، معین و تفصیل می شود را شرح می دهم:

۱. تعریف حسابهای گروه: برای تعریف گروه باید در منوی عمودی سیستم بر روی منوی حسابها و سپس روی گزینه ی گروه کلیک کنیم و با این کار پنجره ای را ظاهر می کنیم و می توانیم کدینگ گروه را در آنها تعریف کنیم.

۲. تعریف حسابهای کل: برای تعریف حسابهای کل در منوی عمودی سیستم برروی منوی حسابها و سپس روی گزینه ی کل کلیک کنید تا در پنجره ی ایجاد شده عملیات کدینگ کل را انجام دهید.

۳. تعریف حسابهای معین: در منوی عمودی سیستم ها بر روی منوی حسابها و سپس روی گزینه ی معین کلیک می کنیم و برای تعریف کد معین بر روی کلید کلیک کنید. در قسمت کد، کد معین مورد نظر و در قسمت عنوان، نام معین را تایپ کنید.

۴. تعریف حسابهای تفصیلی: برای تعریف حسابهای تفصیلی در منوی عمودی سیستم برروی منوی حسابها و سپس برروی کلید( حساب جدید) کلیک کرده تا فرمی برای شما ظاهر گردد که در این فرم سه گروه حسابهای تفصیلی نمایش داده می شود .

پس از تعریف کدینگ که توضیحات آن به طور اجمالی مطرح شد، می توانید اطلاعات اسناد را وارد و ذخیره کنید.

صدور سند حسابداری:

در منوی عمودی سیستم بر روی منوی اسناد و سپس بر روی گزینه ی صدور سند حسابداری کلیک کرده تا با این کار پنجره ای ظاهر گردد که برای صدور سند حسابداری بر روی کلید بالای صفحه کلیک کنید تا یک سند جدید با تاریخ روز باز شود. در قسمت نوع سند با استفاده از کلید نوع سند را انتخاب می کنیم که شامل سند عمومی، سند افتتاحیه، سند بستن حسابها، سند اختتامیه می باشد و در اینجا گزینه ی سند عمومی را انتخاب می کنیم و در قسمت شماره فرعی، شماره فرعی را وارد می کنیم. شماره فرعی شماره ای تکرار پذیر است و شما می توانید بر اساس انتخاب خود، اسناد را با یک شماره ی خاص مشخص کنید تا بتوانید آنها را دسته بندی کنید؛ سپس برروی کد معین کلیک کرده با این کار کلید در کنار این قسمت ظاهر می شود. با کلیک برروی این کلید، لیست تمام معین ها در صفحه ظاهر می شود.

اگر معین از نوع ارزی باشد، باید نام ارز، مبلغ ارز و نرخ ارز را وارد کنید. اگر سندی را ذخیره کرده و پس از ایجاد تغییرات از تغییرات منصرف شوید، می توانید با استفاده از کلید  تغییرات داده شده را لغو کنید و بعد آن را چاپ کنید.

نحوه ی ویرایش اسناد حسابداری:

قبل از نحوه ی ویرایش اسناد باید با انواع وضعیت سند آشنا شویم که شامل:

الف- سند یادداشت: سندی است که به عنوان یک سند حسابداری، تمام ویژگی های یک سند را در بر ندارد. به عنوان مثال اگر کاربر در حین وارد کردن یک سند چندین صفحه ای و قبل از تمام کردن آن، بخواهد به کار دیگری رسیدگی کند می تواند سند مورد نظر را ثبت یادداشت کند. با این کار، سند به همان شکل تراز نشده ذخیره می شود. سیستم این سند را در گزارشات در نظر نمی گیرد، اما با این حال، برای آن، شماره سند در نظر میگیرید. بعد از تکمیل سند، سند یاد شده با همان شماره به عنوان سند ، ذخیره خواهد شد.

ب- سند موقت: سندی که تمام خصوصیات یک سند حسابداری را داراست و در گزارشات نیز در نظر گرفته می شود، این سند در هر لحظه توسط کاربر صادر کننده ی آن قابل تغییر و حذف است.

ج- سند بررسی شده: یک مرحله بالاتر از سند موقت است. این سند تمام خصوصیات یک سند حسابداری را دارد با این تفاوت که وقتی سندی بررسی شد فقط توسط خود بررسی کننده یا آن دسته از کاربرانی که حق دسترسی تغییر اسناد بررسی شده را دارند قابل حذف و اصلاح است در این شرکت این حق به مدیر مالی داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.