اطلاعیه

مقاله ترجمه شده ایجاد یکپارچگی سازمانی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول: M238

سال نشر: ۲۰۰۷

نام ناشر (پایگاه داده): الزویر

نام مجله: Business Horizons

نوع مقاله: علمی پژوهشی (Research articles)

تعداد صفحه انگلیسی:  ۱۰ صفحه PDF

تعداد صفحه ترجمه فارسی: ۲۵    صفحه word

قیمت فایل ترجمه شده: ۱۰۰۰۰  تومان

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده :  ایجاد یکپارچگی سازمانی

عنوان انگلیسی:

Building organizational integrity

چکیده فارسی:

انحرافات اخلاقی کارکنان می تواند سازمان را در معرض خطرات اساسی قرار دهد. اگرچه استفاده از رویه و روش های پیشرفته مراعات و رعایت کردن میتواند این خطر را کاهش دهد، اما تلاش های موفقیت آمیز باید فراتر از رعایت کردن؛ گسترش یابد تا فرهنگ یکپارچگی ایجاد شود. تغییرات اخیر درنیاز های متناوب و رهنمون های قضاوتی سختگیرانه تر، نیازمند رویکردی یکپارچه برای آگاهی اخلاقی است؛ آگاهی و دانایی که خود چهار اقدام سازمانی مثل کنترل، اصول و اهداف واضح و شفاف، ارزش های محوری و فرهنگ می باشند. معمولا مشکل ترین این اقدامات فعالیت های مربوط به ایجاد فرهنگی با استانداردهای اخلاقی بالاست که در فعالیت های روزانه نیز منعکس شده است. لذا برای غبه بر موانع موجود در ایجاد یکپارچگی سازمانی، رهبران باید ضمن آنکه فرهنگی بر اساس رفتارهای اخلاقی ایجاد می کنند؛ اقدامات کلیدی سازمان را مورد پرسش و بررسی قرار دهند.

۱) آسیب پذیری سازمانی

خانم ماری که مشاور ارشد سرمایه گذاری یکی از پر افتخار ترین و سود آورترین بانک هاست؛ به انجام معاملات پر ریسک می پرداخت و همواره بدان عادت کرده بود. پیش بینی او باعث حسادت رقبایش شده بود؛ تا آنجا که توجه مطبوعات هم به موضوع جلب شده بود. هنگامی که بیشتر مدیران بخش کنترل دریافتند که بیشتر موفقیت ماری می تواند به آندسته از معاملات هوشمندانه صف اول معطوف شود؛ باعث متحیر شدن مسئول کار وی گشت. در صف اول بودن ماری شامل خرید سهام در یک شرکت برای ارباب رجوعش بود.پیش از آنکه سهم چیزی به عنوان توصیه قوی خرید را از یک تحلیل گر مشهور دریافت کند. خانم ماری پیش از آنکه سرمایه گذاری عمومی در جمع اعلام شود، اطلاعات درباره توصیه خرید را که خود یک فعالیت غیر قانونی و غیر اخلاقی بود؛ دریافت می کرد.حال اگرچه این بانک بعنوان یکی از بهترین بانک های در کسبو کار شناخته شده بود؛ اما بخش رعایت و قسمت مراعات چگونه می توانست متوجه این مشکل نشده بود؟

 این واقعیت که رفتار ماری توسط بخش رعایت مدیران کنترلی نشده بود، حداقل بصورت موقت سازمان ماری را در مخاطره قرار داد. متاسفانه، انحرافات اخلاقی فردی که توسطسازمان ها کشف نشده باقی می مانند، بسیار مرسوم اند. سازمانها با مواجه شدن با قانون گذاری جدید و دید کنترلی و نیز خطوط راهبردهای مجازاتی شدیدتر برای مشکلات رعایت بطور فزاینده ای نسبت به رفتار کارکنانی همچون ماری آسیب پذیر شده اند. ممکن بود موفقیت برای ماری متفاوت باشد و شرکت او سازمانی را دشته باشد که رویکردی جامع را برای اخلاقیات سازمانی به اجرا در آورده بود تا اینکه ترجیحا و به طور شدیدی به صورت پایش انحرافات اخلاقی تمرکز کند.

Abstract

Ethical lapses by employees can put organizations at substantial risk. Although improved compliance procedures can help limit this risk, successful efforts must extend beyond compliance to build a culture of organizational integrity. Recent changes in regulatory requirements and more stringent sentencing guidelines demand an integrated approach to ethical awareness, one that encompasses the four organizational practices of controls, clearly defined principles and purpose, core values, and culture. Inevitably, the most difficult of these is building a culture of high ethical standards that are reflected in day-to-day practice. To overcome the barriers to building organizational integrity, leaders must question key organizational practices while constructing a culture based on ethical behaviors.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.