اطلاعیه

مقاله ترجمه شده استراتژی آمیخته محصول و انعطاف پذیری تولیدی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M86

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۰۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی ۱۶  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده استراتژی آمیخته محصول و انعطاف پذیری تولیدی

عنوان انگلیسی:

Product mix strategy and manufacturing flexibility

چکیده فارسی:

صنایع تولیدی امروزه با شرایطی آشفته و متغیر و با افزایش سفارشی سازی و پیچیدگی رو به رو شده است. بنابراین هر گونه راهکار سرمایه گذاری برای تجارتی پویا و استفاده از بودجه ای محدود باید به این مشکلات رسیدگی نماید. به همین دلیل است که شرکت های تجاری مرتباً در حال رقابت می باشند. نویسندگان این مقاله مدل انتخابی را برای حمایت از مؤسسات تجاری پیشنهاد می دهند تا این شرکت ها بتوانند تصمیمات مهمی را، به خصوصی آن دسته از تصمیماتی که منجربه کسب ابزار جدید می باشند، را در نظر گرفته تا بدین وسیله انعطاف پذیری تولیدی را برای ساخت محصولات استاندارد و سفارشی افزایش دهند. این مقاله تا حدودی بر اساس تجربه ای واقعی مرتبط با ویژگی های رهبری تکنولوژی تولید در یک شرکت صنعتی می باشد که با مشخصه های آمیخته محصول مطابقت می نماید. انگیزه اصلی نویسندگان این مقاله طرح راهکاری برای تقاضاهای شرکت ها مبنی بر برطرف نمودن نیازهای خاص مشتری و پاسخ سریع به درخواست های مبهم آنهاست. هدف ما از استفاده از تئوریهای مالی، مدیریت تولید و مدیریت ارائه محصول، نتیجه گیری تفاوت آشکار میان ارزیابی تکنولوژی انتخابی و ارزش بالقوه مربوط به  تطبیق آمیخته محصول است که قادر است تا بیشترین میزان بازگشت سرمایه را عرضه نماید. ما به مشکلاتی که مرتبط با سیستم تولید استاندارد و سفارشی است پرداخته و همچنین به اقدام به سرمایه گذاری بر گروهی از منابع که این موضوع را توانمند می سازد اشاره می کنیم.

۱) ارتباط مدیریتی :

امروزه شرکت های تجاری علاوه بر این که در پی بر طرف نمودن خواسته های رو به افزایش محصولات سفارشی مرغوب هستند، دائماً در تلاش برای کشف راههای بهتری برای بهره برداری از صرفه جویی های تولید انبوه نیز می باشند. بیشتر ابزار موجود برای محصولات با مقیاس بزرگ طراحی و به منظور استفاده برای سفارشات مقرون به صرفه در نظر گرفته می شد. این مشکلات با توجه به تعاریف استراتژیکی مانند رویکرد شرکت های تجاری برای کاهش هزینه یا آمادگی شرکت ها برای در خواست های سفارشی محدود و کم بوجود می آید. این وضع دشوار که هم اکنون در صنعت وجود دارد اساساً به مثال عددی ما در مورد مصالح کفپوش سازی مرتبط می شود. این چالش در مورد انتخاب ویژگیهای ابزار انعطاف پذیری است که باید توسط پیشنهادات سفارشی منظم گردد.

Abstract

The manufacturing industry is facing a turbulent and constantly changing environment, with growing complexity and high levels of customisation. Any investment solution should address these problems for a dynamic market and within limited budget boundaries, so that companies try to remain competitive. The authors propose a real options model to support firms making important investment decisions, specifically decisions associated with the acquisition of new equipment aimed at allowing firms to increase their manufacturing flexibility for the production of both standard and customized products. This paper is partially based on a real operating experience related to visual finishing technology features in an industrial company that conforms to the definitions of the product mix. The authors’ motivation for this work is driven by firms’ desire to satisfy specific customer needs, and to respond to them quickly under uncertain demand. Our goal, using theories from finance, production management, and product offering management, is to conclude that there is a relevant difference between the evaluation of the technology that is to be chosen, and the potential value due to product mix adaptations that are able to provide the maximum return from investment. We address problems related to standard and customized production systems, and the decision to invest in a set of resources that will enable this choice.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.