اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بهبود اجرای مدیریت زنجیره تامین در سازمان ها

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M41

قیمت فایل ترجمه شده:  ۱۰۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۱

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۰  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بهبود اجرای مدیریت زنجیره تأمین در سازمان ها

عنوان انگلیسی:

Improving the execution of supply chain management in organizations

چکیده فارسی:

هدف از این مقاله شناسایی حوزه هایی برای ارتقای اجرای سطح مدیریت زنجیره تامین (SCM) است. یک مدل مفهومی ایجاد شد که شرایط SCM داخلی را پیشنهاد داده و اتخاذ فرایندهای مدیریت زنجیره تامین (SCM) را به عنوان سوابق اجرای SCM پیوند می دهد. براساس یک نظرسنجی از ۱۷۴ مدیر باتجربه که نشان دهنده مدلسازی معادله ساختاری سازمان های بزرگ انجام شد که به یک تحلیل اهمیت عملکرد سه مرحله ای انجامید. نتایج نشان می دهد که شرایط مدیریت زنجیره تأمین داخلی، خصوصاً فن آوری اطلاعات و منابع انسانی، محرک های اصلی برای ارتقای سطح کلی اجرای مدیریت زنجیره تأمین هستند.

کلمات کلیدی: مدیریت زنجیره تامین،تحلیل اهمیت-عملکرد

مقدمه

کیهارا (۲۰۰۱) مدیریت زنجیره تامین را به عنوان یکی از بهترین ابزارها به منظور ارتقای عملکرد سازمانها معرفی کرد. SCM توسط ویلا (۲۰۰۱) به معنای مدیریت انواع مختلف جریان های مالی، اطلاعاتی و بدنی از مرحله ماده خام به محصول نهایی که درآن زنجیره تامین مواد، تولیدکنندگان، موزعین و مشنریان با هم درارتباطند، تعریف شد. این،تعریف ارائه شده توسط شورای متخصصین مدیریت زنجیره تامین (www.cscmo.org) را تکمیل می کند. با قادر بودن به مدیریت تامین داخلی و توزیع خارجی موثر، سازمانها مزایای رقابتی مانند عملکردهای سریعتر، انعطاف بیشتر و هزینه کمتر به دست می آورند (ال-مودیمیگ و همکاران، ۲۰۰۴). این قابلیت مستلزم این است که سازمانها SCM را در مرزهای داخلی یکپارچه کنند. اولهاگر و سدین (۲۰۰۴) بررسی کردند که چگونه سازمانهای سوئدی با موارد زنجیره تامین خاص بپردازد درحالیکه کیم (۲۰۰۷) آماده سازی های سازمانی مختلف و تاثیر آنرا بر عملکرد SCM تحلیل می کرد را بررسی کرد. این تحقیقات بر سطح یکپارچگی زنجیره تامین و عملکرد بعدی SCM در انواع مختلف سازمانها متمرکز است.

با این وجود، تا جایی که می دانیم سئوال اینکه چه مقدار  SCM را یک سازمان متقبل شده و اینکه چه چیزی باعث این سطح اجرای SCM شده است تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است. کوتزب و همکاران (۲۰۰۶ الف، ب) چند کار اکتشافی با تحلیل نمونه ای از سازمانهای دانمارکی انجام داد. برپایه این یافته های مقدماتی، اهداف این مقاله به دو بخش تقسیم شده اند: (۱) تعیین پیشینه های اجرای SCM و (۲) ایجاد یک پروسه تحلیلی که اجازه اولویت بندی پیشینه های تعیین شده به ترتیب عملکرد موجود آنها را می دهد.

Abstract

The aim of this paper is to identify areas for improving the level of supply chain management (SCM) execution. A conceptual model was developed that proposes internal and joint SCM conditions and the adoption of SCM processes as the main antecedents of SCM execution. Based on a survey of 174 senior managers representing large organizations structural equation modeling was conducted followed by a three-step importance-performance analysis. The results show that internal SCM conditions, specifically information technology and human resources, are the major drivers for improving the total level of SCM execution.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.