اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M38

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۰۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۲

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۷  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

عنوان انگلیسی:

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information

چکیده فارسی:

این مقاله یکی از مفیدترین قانونها در ارتباط با مدیران و مشتریان که به عنوان CRM شناخته شده است را توضیح میدهد. CRM یک نام مخفف است که از سه کلمه اصلی تشکیل شده است: مشتری، ارتباط و مدیریت (مدیریت ارتباط با مشتری). CRM تمام جنبه های تبادل با مشتریان و تمام اجزا داخل سازمان که در ارتباط با مشتری هستند ار شامل می شود. یکی از مهمترین قوانین در CRM فرمول ۴P است. ۴P همان قیمت، محصول، ترویج و موقعیت می باشد. ارزش طول عمر مشتری (CLV) یکی از ابزارهای ممکن در اندازه گیری این روابط است.

کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، ارتباط با مشتری، مدیریت

مقدمه

کانینگهام، مدیریت ارتباط با مشتری را به عنوان یک سیستم تجزیه و تحلیل معرفی می کند که نشان می دهد چگونه ما به خوبی مبادلات مالی مان، با مشتریان کار کنیم، مشکلات آنها را حل کنیم و آنها را تشویق کنیم که محصولات و خدمات ما را خریداری کنند. CRM شامل همه جنبه های معامله های مشتریست و همه عناصر مربوط به مشتری، درون یک سازمان را از طریق یک روش هوشمند به هم متصل می کند.

کانگینهام سپس به CRM به این عنوان نگاه می کند که شامل فرایندهای کسب و کار، تکنولوژی و قوانین مورد نیاز برای همکاری با مشتری از طریق زوایای مختلف چرخه تجارت می باشد. برای موفق بودن، یک سیستم CRM باید شامل بیشترین داده های ارتباط مشتری باشد تا بتواند درک بهتری از فرایندهای بالا را فراهم کند. استراتژی های بازاریابی سنتی روی ۴P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده و خریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه گیری خوب برای وضعیت استراتژی ها و روشهای فروش را فراهم می کند. CRM یک حرکت حرفه ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد. هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایتمندی مشتری است. به منظور داشتن CRM، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی ها و دستورالعملهای شرکت، ارتباط با مشتری را جهت افزایش فروش توسعه می دهد

Abstract

This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM”. “CRM” is an acronym which is comprised of three main words, “CUSTOMER”, “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .“CRM” includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers .one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of “PRICE”, “PRODUCT”, “PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value,“CLV”, is one of the possible tools to measure this relationship.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.