اطلاعیه

مقاله ترجمه شده بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M488

قیمت فایل ترجمه شده:    ۱۶۰۰۰تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:  ۲۲  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده بررسی تاثیر کیفیت وب سایت بر رضایت مصرف کنندگان در صنعت ارتباطات رادیویی اردن

عنوان انگلیسی:

Investigating the Impact of Website Quality on Consumers’ Satisfaction in Jordanian Telecommunication Sector

چکیده فارسی:

از آنجایی که سازمان های ارتباط از راه دور اردن به طور فزاینده شروع به برقراری ارتباط با مصرف کنندگان خود از طریق وب سایت کرده اند، ارائه چنین سرویس هایی مستلزم درک دقیق نیازمندیهای مصرف کنندگان و ارائه راه حل های مناسب، می باشند. در این مقاله، ما تاثیر کیفیت وب سایت (که با قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و خدمات متقابل اندازه گیری شد) متعلق به چهار سازمان بزرگ مخابراتی اردن بر رضایت مصرف کننده را مورد بررسی قرار دادیم. نتایج نظر سنجی از ۸۴ دانشجو از دانشکده برنامه ریزی و مدیریت در دانشگاه کاربردی البلقا، جمع آوری و سپس با استفاده از آمار توصیفی و رگرسیون سلسله مراتبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که قابلیت استفاده و خدمات متقابل  از عوامل بسیار مهمی هستند که به طور مستقیم رضایت مصرف کنندگان را با توجه به آزمون مدل، تحت تاثیر قرار می دهند.

۱.         مقدمه

اینترنت روش های انجام کسب و کار سازمان ها را تغییر داده است. امروزه وب سایت های تجاری ، کانال های ارتباطی جایگزینی هستند که انتظار می رود در آن مصرف کنندگان به تحقق نیازهای خود با سهولت و راحتی بپردازند. در نتیجه، ارائه کانال های ارتباطی با کیفیت بالا، رضایت مصرف کننده را افزایش خواهد داد و سبب افزایش مزیت رقابتی این سازمان ها نیز خواهد شد (Karatepe، Yavas و Babakus، ۲۰۰۵). سازمان ها به طور فزاینده ای دارای یک نگرانی رو به رشد در توجه به کیفیت وب سایت های خود می باشند. این نگرانی به دلیل عدم وجود تعامل انسانی ارائه شده ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود (Grigoroudis، و همکاران، ۲۰۰۸). کاربرد  فن آوری نمی تواند جایگزین جنبه های انسانی مهم که از طریق ارتباطات و تعاملات معمولی آشکار می شوند؛ مانند حسن نیت ، دوستی، مفید بودن، مراقبت، تعهد، انعطاف پذیری و نظافت؛ باشد (کاکس و دیل، ۱۹۹۹). بنابراین، فقدان این جنبه ها باید با یک روش مناسب که ارائه دهنده عملکرد بهتر است و یا عوامل وب بسیار عالی خاص را در بر می گیرد به منظور افزایش رضایت کاربر، جایگزین شوند (Zeithaml، ۲۰۰۲؛ Iwaarden، و همکاران، ۲۰۰۴). کیفیت وب سایت بخش بسیار مهمی از تصویر شرکت ها است که می تواند رفتار خرید را در یک روش مشابه طبق جنبه های تشکیلات و موسسات سنتی ، تحت تاثیر قرار دهد (Flavián 2006). این اهمیت همچنین می تواند با توجه به اختلاف های فرهنگی بر روی وب و با توجه به ابعاد کیفیت وب سایت متفاوت باشد. (Nantel و گلاسر، ۲۰۰۸؛ رابینز و Stylianou، ۲۰۰۳). اگر چه موضوع کیفیت وب سایت در حوزه تجارت الکترونیک B2C (کسب و کار به مصرف کننده) توسط محققان مورد توجه زیادی قرار گرفته است، اما در اردن چنین حالتی وجود ندارد.

Abstract

As Jordanian telecommunication organizations have begun increasingly to communicate and interact with their consumers via the Web, providing such a service has demanded acute understanding of consumers’ requirements and appropriate provision of solutions. In this paper, we examined the impact of Websites quality (which was measured by usability, information quality and service interaction) of four major Jordanian telecommunication organizations on the consumer’s satisfaction. Survey results of 84 students, from the faculty of planning and management at Al-Balqa’ Applied University, have been collected and then analyzed using descriptive statistics and hierarchical regression. The results of this study showed that the usability and services interaction were highly significant factors that directly affected the consumers’ satisfaction according to the testing model.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.