اطلاعیه

مقاله ترجمه شده موازنه اهداف فردی و سازمانی در مدیریت استعداد جهانی

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M432

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۱۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۱۴

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۶  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده موازنه اهداف فردی و سازمانی در مدیریت استعداد جهانی: یک دیدگاه منافع متقابل

عنوان انگلیسی:

Balancing individual and organizational goals in global talent management: A mutual-benefits perspective

چکیده فارسی:

براساس متون مدیریت استعداد و تحرک جهانی، فشار همزمانی وجود دارد که هم بر اهداف سازمانی وارد می آید تا استعداد را در جایگاه بین المللی قرار دهد و هم بر اهداف فردی مهاجرت خودجوش وارد می آید. این مساله، پرسشهای مهمی را برای آینده مدیریت استعداد جهانی (GTM) مطرح می کند: چگونه می توان اهداف فردی و سازمانی را موازنه کرد تا به نفع هر دو طرف باشند؟ داده های کیفی به دست آمده از مطالعات مقدماتی در شرکتهای چندملیتی، یک اقدام موازنه کننده به شدت مالی محور را بین ماموریت های خارج از کشور خود جوش و سازمانی نشان می دهند. در درجه اول، این مطالعه از نظریه قرارداد روانی، پیشنهاداتی را برای تحقیقات آتی ارائه می دهد و به بررسی مفاهیم مربوط به کار مدیریت استعداد جهانی می پردازد.

مقدمه

در اقتصاد جهانی امروزه، شرکتهای چندملیتی (MNC) به طورفزاینده ای به توانایی شان در مدیریت موثر عملیات بین المللی متکی می شوند و نیاز به توسعه استعداد کلیدی را در رهبران آینده تحقق می بخشند (مندنهال، ریچه، بیرد و اوسلند، ۲۰۱۲). همینطور، MNC استراتژیهای مدیریت استعداد جهانی (GTM) را توسعه داده و از طریق ماموریت های خارج از کشور، روی حرکت استعداد حول سازمان تمرکز می کنند (مک دانل، اسکولیون و لاول، ۲۰۱۳). نه تنها این مساله موجب می شود که شرکت خدماتی را در بازار جهانی ارائه دهد (نیل و کاوالارو، ۲۰۰۷)، بلکه به عنوان ابزاری برای توسعه مدیران با صلاحیت های جهانی و طرزفکری برای هدایت MNC در آینده عمل می کند (جاویدان، تیگاردن و بوون، ۲۰۱۰).

در نتیجه، GTM به عنوان یک زمینه مطالعه از متون مدیریت استراتژیک بین المللی منابع انسانی و مدیریت استعداد پیدایش یافته است (تاریک و شولر، ۲۰۱۰). علی رغم آگاهی رو به رشد درباره اهمیت GTM موثر برای موفقیت عملیات جهانی  (تاریک و شولر، ۲۰۱۰)، MNC با چالشهای قابل توجهی در پیاده سازی استراتژیهای GTM شان مواجه می شوند (مک دانل، لاماره، گانیگل و لاول، ۲۰۱۰؛ اسکولیون و کولینگز، ۲۰۱۱). این مقاله به بررسی استراتژیهای GTM پرداخته و روی نحوه موازنه سیاست مدیریت استعداد در سطح سازمانی در برابر انگیزه های سطح فردی برای ماموریت های خارج از کشور تمرکز می کند. درحالیکه مزایای GTM برای سازمان مشخص است، ماموریت های خارج از کشور هم به طور بالقوه فرصت استثنایی را برای افراد مهیا کرده و آنها را در مسیر توسعه شغلی با فرصتهای تحرک جهانی قرار می دهد (باروچ، دیکمن، آلتمن و بورنویس، ۲۰۱۳).

Abstract

Drawing from the talent management and global mobility literatures, there is simultaneous pressure to address both organizational goals to place talent internationally, and individual goals of self-initiated expatriation. This raises important questions for the future of global talent management (GTM): how might individual and organizational goals be balanced to the mutual benefit of both parties? Qualitative data from pilot studies in multinational corporations demonstrate a largely financially driven balancing act between self-initiated and organization-assigned expatriate assignments. Building primarily from psychological contract theory, this study builds propositions for future research, and explores the implications for global talent management practice.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.