اطلاعیه

مقاله ترجمه شده موضوعات راهبردی رقابتی مهم برای کارآفرینان

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M389

قیمت فایل ترجمه شده:   ۱۳۰۰۰ تومان

تعداد صفحه انگلیسی:۱۱

سال نشر: ۲۰۰۸

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۲۴  صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده موضوعات راهبردی رقابتی مهم که کارآفرین باید پیش از شروع کسب و کار مد نظر قرار دهد

عنوان انگلیسی:

 Critical competitive strategy issues every entrepreneur  should consider before going into business

چکیده فارسی:

موضوع تدوین و پیاده سازی استراتژی رقابتی معمولا از جنبه شرکت های بزرگ ، معتبر و اغلب چند شعبه ای مد نظر قرار می گیرد. به هر حال، دسترسی به مزایای رقابتی پایدار برای بقای کسب و کارهای راه اندازی شده کوچکتر مهم می باشد. اگرچه تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده است که چگونه شرکت های تازه تاسیس ارزشی را برای بخش های خود ایجاد می کنند و چگونه آن ها می توانند به مقوله تولید بپردازند، تلاش های کمی در زمینه کاربرد ایده های راهبردی شرکت های بزرگ قدیمی برای راه اندازی کسب و کار، انجام شده است. در این مقاله ما به بررسی ۱۱ تفاوت مجزا بین این موارد که چگونه شرکت های بزرگ، معتبر و همنوعان کوچکتر آن ها ، نوآوری های راهبردی را با نیم نگاهی به توصیه های کارآفرینان برای احتمال موفقیت بالاتر به کار می گیرند، می پردازیم. این ۱۱ مقوله در ارتباط با قدرت بازار، اندازه بازار، ارتباط با منابع، وجود محدودیت ها، دید رقبا، انتظپیش بینیار سرمایه گذار، تولرانس ریسک سهام دار/ سرمایه گذار، فرایند ها، مدیریت سها،م سیستم ارزیابی و افق زمانی برای نتایج می باشد.

 ترجمه بخش ۸ مقاله

۸.  کاربرد های مربوط به انتخاب استراتژی

همان طور که در ابتدای این مقاله بیان شد، استراتژی های بسیار زیادی وجود دارد که شرکت های بزرگ می توانند آن ها را دنبال کنند.برای نمونه شرکای (ایکی و اسان ) هر دو در فروش مبلمان موفق بوده اند، اگرچه روش های آنان با هم تفاوت های زیادی داشته است. این مورد نیز دارای اهمیت می باشد که چون هر دو شرکت در کار مبلمان فعالیت دارند، کالاهایی را که آن ها تولید می کنند نمی تواند به عنوان جایگزینی برای هم باشد.

شرکت اسان الان به وسیله طرح هایی،  قیمت های بالاتری را نسبت به شرکت ایکا ارائه کرده است. به هر حال هر دو شرکت بزرگ مقیاس های اقتصادی را تجربه کرده اند که نمی تواند به وسیله یک فرد به تنهایی ایجاد گردد. بنا به تعریف یک شرکت مجرب تر از مشتریانی با تعداد پایین تر شروع به کار کرده و سرانجام به بخش های بالاتر بازار دست پیدا کرده است.

شرکت های تازه تاسیس با توجه به هزینه های کمتر، قیمت گذاری های پایین تر، و استراتژی های سوده پایین تر دارای موفقیت های کمتری می باشند. دلیل آن ساده است. هزینه های پایین معمولا در نتیجه مقیاس های اقتصادی ایجاد می گردد و شرکت های کوچک بنا به تعریف، نمی توانند از مزایای چنین مقیاس هایی بهرمند گردند. شرکت های بزرگتر قادر می باشند چنین استراتژی هایی را حفظ کنند و این به دلیل حجم بالای کار آن ها می باشد. تقریبا هر یک از شرکت های تازه تاسیس موفق به جای هزینه های پایین تر تاکیدشان بر روی محصولات متفاوتر می باشد تا به این صورت بتوانند بخش کوچکی از بازار را در اختیار بگیرند. و این مورد در صورتی اتفاق می افتد که یک شرکت های تازه تاسیس راه های جدید را برای کاهش هزینه ها در نظر گیرد و یا روابط تازه تری را با فروشندگانی که قادر هستند مواد خام را با قیمت پایین تری تهیه کنند می بندد البته حجم مربوط به این موارد در بعضی مواقع نمی تواند برای شرکت ها ی بزرگتر کافی باشد. یکی از این نمونه ها شامل شرکت ناین دراگون می باشد که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است که بر پایه مواد  کم هزینه و غیر قابل استفاده به تهیه کاغذ می پرداختند و سپس آن ها را بسته بندی کرده و با قیمت بالایی در بازار به فروش می رساندند. نمونه های عادی تر آن مربوط به استراتژی ها واقعا متفاوت شرکت های تازه تاسیس می باشد. برای نمونه در سال ۱۹۹۵ شرکت EBAY خدمات متفاوتی را ارائه کرده است که متناسب با خدمات آنلاین و همچنین کم هزینه بوده است. شرکت گاورک در سال ۱۹۹۸ خدمات منحصر به فردی را فراهم کرده است. که شامل دسترسی به فرایند های اداری بوده است. در سال ۱۹۳۹ بیل و دیوید شرکت خود را بر اساس تست تجهیزات خود بنا کرده اند که در دسترس منابع دیگر نبوده است.

استدلال های پایانی و مشارکت

این که یک شرکت به صورت مجرب و یا تازه تاسیس باشد دارای استراتژی های مشخصی می باشد که به صورت یک بخش اصلی در افزایش احتمال موفقیت  برای تامین تقاضای مشتریان و سرمایه گذاران می باشد. توسعه و اجرای استراتژی های رقابتی موفق  در شرکت های تازه تاسیس به طور خاصی متفاوت از شرکت های مجرب تر می باشد که در ۱۱ جنبه بیان شده است. سرمایه گذاران در شرکت های تازه تاسیس و مشتریانی که خدمات و تولیدات اولیه را از شرکت های تازه تاسیس خریداری می کنند به طور کلی  نظریات متفاوت تری از سرمایه گذاران و مشتریان در شرکت های بزرگتر دارند. درک این موضوع که چرا چنین ساختار هایی این جهان را به گونه ای متفاوت ارزیابی می کند یک نقش اساس را در رابطه با درک این موضوع ایفا می کند که چگونه این دو شرکت می بایست به طبقه بندی و اجرای استراتژی های رقابتی بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.