اطلاعیه

مقاله ترجمه شده مسیر آینده شرکت های صنعتی و مدیریت آن ها

دانلود رایگان مقاله بیس انگلیسی خرید و دانلود ترجمه ی مقاله انگلیسی

کد محصول:M387

قیمت فایل ترجمه شده:  ۸۰۰۰  تومان

تعداد صفحه انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۳

تعداد صفحه ترجمه فارسی:   ۱۰ صفحه word

عنوان فارسی:

مقاله ترجمه شده مسیر آینده شرکت های صنعتی و مدیریت آن ها

عنوان انگلیسی:

 The Future directions of industrial Enterprises and their Management

چکیده فارسی:

رشد فزاینده تبادل اطلاعات تمام وقت بین شرکت ها، به همراه گروه های چند شرکتی و صنف های جهانی، کانون توجه تولیدکنندگان را تغییر داده است. تولیدکنندگان به عنوان یک نهاد عملیاتی مستقل بوده که محصولات را بین یکدیگر رد وبدل می کنند. تبادل تمام وقت اطلاعات، هم اکنون موقعیتی را به وجود آورده است که فرایندهای کاری در یک شرکت، شرکت های دیگر را فورا تحت تاثیر قرار می دهد.  محیط کسب و کار به سنتی که در آن هر شرکت به طور مجزا مدیریت می شد،، به شرایطی تبدیل شده است که تصمیمات گرفته شده توسط  یک فعالیت اقتصادی مستقیما تاثیری را در تصمیمات کسب و کارهای دیگر ایجاد دارد. مدیریت امروزی شامل تعاملات مستمری بین کسب و کارها می باشد. این شرایطی می باشد که یک شرکت تولیدی در شرکت گسترده تری فعالیت دارد. در این سیستم پویای نوظهور، پیوند در این زنجیره، که بر مبنای شرکت های فردی می باشد،  از یک نهاد یکطرفه به سمت نهادهای تعاملی و بین المللی حرکت کرده است که در دنیای اینترنت به فعالیت می پردازد. عنوان تشکیلات اقتصادی به دلیل تعامل بین شرکت ها  به تدریج مورد استفاده قرار گرفت.

 ترجمه صفحه ی ۴ مقاله

شرکت های صنعتی به فعالیت های مربوط به گروه بندی و مشارکت در داخل و خارج از شرکت می پردازند تا اطلاعات و توانایی های مورد نیاز را به سرعت در ارتباط با توسعه، ارائه و حمایت از مشتریان و بازار قرار دهند.

افزیش سریع در تقاضای بازاری، این فرایند را برای شرکت ها غیرعملی می سازد تا واکنش را نسبت به منابع داخلی و کرایه آن ها داشته باشند. گروه بندی و مشارکت برای دسترسی به ویژگی های مرکزی و غیرمرکزی به عنوان یک توان کلیدی می باشد که کارمندان و مدیران می بایست شخصا درک کنند که چگونه به سرعت به شکل گیری، سازماندهی و یا منحل کردن تیم بپردازند. در مجموع شرکتها نیاز به بالا بردن و حفظ شهرتشان به عنوان یک نهاد معتمد و درستکار با شرکت های دیگر دارند. اعتماد به عنوان یک مسئله اصلی نه تنها از نقطه نظر حس نوعدوستانه بلکه به دلایل فعالیت های تجاری پیچیده تر می باشد.

تولید کنندگان موفق پیشرفته همانند، نوکور استیل، سولکترون، سیلیکون گرافیک و شرکت های خدمات دهنده همانند خطوط هوایی جنوب غرب، که برای تمام این موارد گروه بندی حائز اهمیت می باشد. نه تنها تاکید بر روی اجاره دقیق موارد می باشد، اما تمایل برای آموزش و موارد دیگر نیز وجود دارد. این موضوع نیز واضح می باشد که، فرضیات مربوط به اواخر قرن یستم در ارتباط با عالیت شرکت ها، دیگر به طور کامل قابل حصول نمی باشد. حیطه های مربوط به این زنجیره کنار گذاشته شده است، به گونه ای که افراد به اشتراک توان، در بین تیم های کوچک، نیروی کار و گروه های دیگر بین شرکت ها و نهادها و در بین مرزها و فرهنگ ها می پرازند. مسئله مهم ایجاد یک محیط کاری می باشد که باعث پرورش سطح عمیقی از تعهدات می گردد اما این موارد بر مبنای فرضیات به کارگیری طول عمر نمی باشد.

پاسخ گویی در برابر فرهنگ و فعالیت ها

خصوصیات مربوط به یک شرکت به عنوان یک عنصر ثابت برای ایجاد درون یک شرکت و عدم تغییر آن برای همیشه، نمی باشد. شرکت های تولیدی می بایست دائما با هم در ارتباط باشند. بر مبنای گفته های جک ولش، مدیر اجرایی GE، زمانی که میزان تغییرات در خارج از شرکت سریعتر ار میزان تغییرات در داخل آن می گردد، شرکت در این زمینه مسئولیت داشته و می بایست فعالیت های مناسبی را در این زمینه انجام دهد. شرکت های صنعتی آینده به طور مستمری در ارتباط با فرهنگ، ساختار سازمانی، توان مرکزی و فعالیت های تجاری می باشند.این موارد آن را قادر می سازد تا به پیش بینی و واکنش سریع در ارتباط با تغییر شرایط بازار و تقاضای مشتریان بپردازد.

توانایی برای مد نظر قرار دادن این موارد نسبت به محیط ساختاری جدید مربوط به مسئله فرهنگ می باشد، زمانی که یک شرکت بازدهی اش را بالا می برد، آن می بایست درآمدش را در یک نسبت متناسب برای جلوگیری از تعلیق افزایش دهد، و یا می بایست به فعالیت های جدید تر و در یک ارزش بالاتر روی بیاورد تا مبانی تجاری را به طور متناسب رشد دهد. تفاوت سود بالا از راه حل های کلی و جدید و با ارزش بالا منشاء می گیرد و این موارد نیازمند نوع آوری می باشد. مبانی مربوط به بازدهی به خوبی درک و اموزش داده می شود. اما موارد نوع آوری شده قانونمند کمی در این زمینه وجود دارد.بر این اساس شرکت های تولیدی می بایست نوع آوری ها و مراحل تغییر را برای توانمند ساختن این مسئله به کار گیرند. آن تنها نمی بایست جواب داشته باشد، بلکه سوالات می بایست مطرح شده و به دنبال مسائل بعدی نیز در این زمینه باشیم.

تنوعی که در نتیجه گروه بندی و همکاری به وجود می آید می بایست به صورت معیاری بازتاب یابد. این همکاری های، اگر هر دو شریک بر مبنای نقش های متضاد و مبانی مربوط به استانداردهای شرکتی نسبت به اهداف مشترک شرکت کنندگان فعالیت کنند، غیر ممکن می باشد. ارزش های ناشناخته مربوط به شرکای دیگر می بایست درک و مد نظر قرار گیرد.

مدل هایی در ارتباط با ویژگی ها

این شش ویژگی متناسب با مدل شرکت های سازنده به عنوان یک واحد تجاری می باشند. یک فعالیت تجاری به عنوان جریانی می باشد که داده ها را به فرآورده تبدیل می کند و باعث ایجاد منافعی می گردد.آن توسط منابع تامین شده و در ارتباط با محدودیت هایی همانند قوانین دولتی می باشد.شکل ۱.۸.۲ یک جریان کلی را نشان می دهد. داده های موجود در شکل چپ به فراورده های شکل راست تبدیل می گردند و این موارد توسط جریانی انجام می گیرد که توسط منابعی از بخش های زیرین تامین شده و محدودیت هایی را از بخش بالا شامل می گردد.

شکل ۱۸.۳ ما را قادر می سازد تا ابعاد ضروری از شرکت های تولیدکننده که در شکل ۱.۸.۴ نشان داده شده است ایجاد کرده و به توصیف شش ویژگی قبلی بپردازیم.

با مد نظر قرار دادن شکل ۱.۸.۳ از یک مدل مرحله ای کلی که در شکل ۱.۸.۲، ما می توانیم به تعیین موارد مهم مرکزی برای هر یک از این ۵ فاکتور در یک مدل کلی بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.